Øv, det er netop sådan nogle som Ove, der får folk til at se ned på hele branchen..
Jeg er selv forhandler af LR's produkter (Ove's konkurrent), herunder bl.a. drikke aloe vera. Men jeg kunne aldrig finde på at bruge noget som H1N1 i sammenhæng med markedsføring af mine produkter.
Aloe Vera er og bliver et helseprodukt/alternativ behandling linje med måske zoneterapi og akupunktur i mine øjne.
Mange med forskellige lidelser oplever dog en forbedring ved at drikke aloe vera, men jeg vil bestemt ikke gå ind og love en forbedring på samme måde som Ove næsten får det til at lyde.
De mest positive tilbagemeldinger der er kommet inden for LR (mig bekendt) drejer sig om gigtsmerter, psoriasis og mave-tarm-problemer - og generelt velbefindende. Men generel styrkelse af immunforsvaret har jeg dog ikke hørt om. Der har LR et andet produkt, som nok har større sandsynlighed for dette resultat. Men det kan vi gemme til en anden tråd.
Og så er der jo stadig aloe vera cremer til udvortes brug, som også er en helt anden diskussion.