Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Influenza A eller H1N1 kendt som Svineinfluenza...

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

bacardil:
Som Ove selv siger så er produktet nok mere helse end medicinsk produkt - Derfor kan det sandsynligvis heller ikke helbrede. 

Jeg har hørt Aloe Vera har en positiv effekt på dumme mennesker med for mange penge. De mister pengene og bliver klogere.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

- og mod sure opstød. Måske skulle han sende DeMib en flaske gratis. Har fuld forståelse for hans symptomer, kender jo årsagen (som altid er vigtig når man behandler) = Ove.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

C-vitamin er en god antioxidant men mere skal der heller ej lægges i det (hvilket vil sige at den er god mod fri radikaler)

Men det vigtigeste råd mod sygdom er jo nok hold dig munter.

Fordi høje koncentrationer af monoaminer i hjernen, er dokumenteret effektivt imod diverse sygdomme.

især serotonin, dopamin og norepinephrine er vigtige her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 20:45

Aloe vera og hvidløg er hvertfald noget der virker når jeg er syg/kommet til skade. 

Jeg stiller ingen tvivl til at Aloe Vera er sundt- det er jeg 134% sikker på at det er. Dog er MLM noget være snask!

Nej køb Aloe Vera produkter hos din nærmeste helsebutik / apotek i stedet. 

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 20:49

Ja det er ingen hemmelighed at Aloe Vera er godt. Har f.eks. været benyttet i adskillige 100 år på Sri Lanka. Det er bare Vesten som hyper for meget over disse "nyfundne" virkninger fra gammel urt.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg giver nu Ove ret i at tamiflu ikke er sundt.

Rare but serious skin reactions and allergic reactions have been reported. Stop taking TAMIFLU and call your doctor if you experience any of these reactions, as they could be very serious.

People with the flu, particularly children and adolescents, may be at an increased risk of self injury and confusion shortly after taking TAMIFLU and should be closely monitored for signs of unusual behavior. A healthcare professional should be contacted immediately if the patient taking TAMIFLU shows any signs of unusual behavior.

The most common side effects of TAMIFLU are mild to moderate nausea and vomiting. TAMIFLU is generally well tolerated.

Source

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øv, det er netop sådan nogle som Ove, der får folk til at se ned på hele branchen..

Jeg er selv forhandler af LR's produkter (Ove's konkurrent), herunder bl.a. drikke aloe vera. Men jeg kunne aldrig finde på at bruge noget som H1N1 i sammenhæng med markedsføring af mine produkter.

Aloe Vera er og bliver et helseprodukt/alternativ behandling linje med måske zoneterapi og akupunktur i mine øjne.

Mange med forskellige lidelser oplever dog en forbedring ved at drikke aloe vera, men jeg vil bestemt ikke gå ind og love en forbedring på samme måde som Ove næsten får det til at lyde.

De mest positive tilbagemeldinger der er kommet inden for LR (mig bekendt) drejer sig om gigtsmerter, psoriasis og mave-tarm-problemer - og generelt velbefindende. Men generel styrkelse af immunforsvaret har jeg dog ikke hørt om. Der har LR et andet produkt, som nok har større sandsynlighed for dette resultat. Men det kan vi gemme til en anden tråd.

Og så er der jo stadig aloe vera cremer til udvortes brug, som også er en helt anden diskussion.

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:31

Jimmy Carlsen - holidayshop.dk:

Øv, det er netop sådan nogle som Ove, der får folk til at se ned på hele branchen..

Jeg er selv forhandler af LR's produkter (Ove's konkurrent), herunder bl.a. drikke aloe vera. Men jeg kunne aldrig finde på at bruge noget som H1N1 i sammenhæng med markedsføring af mine produkter.

Det var sgu rigtig flot, Jimmy Carlsen. Du hopper simpelthen ind på en andens tråd, sviner ham til og får lige promoveret din egne kopi-produkter. Godt gået  *G*  Du er vel nok seriøs.

Dbh Jimmy

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:37

Jimmy Gudmand:

Det var sgu rigtig flot, Jimmy Carlsen. Du hopper simpelthen ind på en andens tråd, sviner ham til og får lige promoveret din egne kopi-produkter. Godt gået  *G*  Du er vel nok seriøs.

Dbh Jimmy

Skideballer har det med at være mest effektive når man snupper synderen med fingerne i kagedåsen - Ikke 4 måneder senere Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:00

Anders Christensen:

Skideballer har det med at være mest effektive når man snupper synderen med fingerne i kagedåsen - Ikke 4 måneder senere Wink

Du har selvfølgelig ret, Anders. Men har ikke været på Amino længe. Vidste ikke at det så var forbudt at kommentere ......Skype-Wink
Det var nu heller ikke en skideballe. Bare en konstatering af at den sidste snylter ikke er født endnu.  Skype-Puke

Dbh Jimmy

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)