vi gerne høre hvad i syntes om denne side muligheder.am-schluter.dk
|
Det ser ud til at du også er blevet "fuppet" med i Amway - Held og lykke med det
Det ser ud til at du også er blevet "fuppet" med i Amway - Held og lykke med det
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Kan du ikke uddybe det nærmere ? /allan |
Amway er MLM eller Network Maerketing, det kan man så mene om, hvad man vil :o) |
hejsa allan deter fordi folk mener det er et pyramidespil det er det dog ikke det er bygge op på en pyramide bund ja men det er alle firmaer
|
Jeg mangler at få at vide hvad det rent faktisk er du sælger eller oplyser om inde på din side!
|
vis du ser under vores produkter står der hvad vi sælger så det står på siden |
Man kan blandt andet regne lidt på hvor mange "venner" der skal sælges til for at det giver blot noget der ligner en anstændig løn, man kan overveje hvorfor forbrugerombudsmanden tidligere har advaret imod Amway og hvorfor forskellige store medier gentagne gange har været på banen og råbt vagt i gevær omkring deres forretningskoncept. Det er forøvrigt et produkt der ikke er nemt at markedsføre lovligt, da du ikke må lave opsøgende salg direkte til kunderne, andet end i gængse reklamemedier og ellers overfor dine venner. Jeg ved godt hvor kort tid en af mine venner ville være i min vennekreds, hvis han eller hun forsøgte sådan et stunt overfor mig. Jeg kan se at ekstrabladet blandt andet har regnet lidt på tingene og snakket med direktøren for Amway Danmark tidligere, der kom de frem til følgende regnestykker:
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
England er det blot 101 af landets 39.000 Amway-sælgere, der ifølge myndighederne deler 75 procent af indtægterne. Og ni ud af 10 sælgere i England taber direkte penge på at være med, viser kulegravningen.????????
hvordan kan du tabe penge på det det kan jeg ikke se |
Takker anders Held og lykke til trådstarter /allan |