Ved at dette er en noget speciel forespørgelse. Jeg søger alle slags tandhjul i metal der har en diameter på under 7cm. Helst gamle og brugte tandhjul fra f.eks cykler og ure. De små tandhjul fra ure vil jeg især blive glad for. Er de gået lidt i stykker gør det intet. Jeg vil gerne give lidt for dem.
Ligger du inde med et gammelt ur ,der alligevel skal smides ud, med metalvisere,kæder og tandhjul tager jeg også gerne i mod det.
Håber at der er nogen der kan hjælpe
skrive hvad i har her i tråden eller smide mig en mail på karina@larn.dk
på forhånd tak
www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.
Ej jeg skal bruge dem til at lave smykker og kostumer og props til liverollespil.
Det er til en genre inden for liverollespil der hedder steampunk. Forestil jer en verden hvor damp er den fortrukne energikilde, dvs biler køre på damp osv. Eks. kunne være filmene wild wild west og det gyldne kompas.
www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.
Ok, så ramte jeg ikke helt ved siden af.... Jeg kan huske da jeg var lille, at min bedstefar fortalte mig at man skulle bruge dele fra et bornholmer-ur og en linse fra et fyrtårn.... resten kan jeg desværre ikke huske hvad var.... Er ellers sikker på at jeg ville kunne have tjent kassen på den...
Jeg har hørt om steampunk før, men jeg vidste ikke at det var noget som blev "udlevet" i danmark.