Det kan der være noget om... men han har vel bare taget et screenshot af sitet hvor det har stået og så har jeg sagt over telefonen at det nok har stået der et halv års tid eller mere...
Synes ærligt talt det er pisse latterligt
For det første er det de færreste der reelt læser den øverste tekst.
For det andet så er det et fåtal af mine kunder der rent faktisk handler i hans butik
For det tredje så har der på ingen måde stået noget negativt om hans firma eller på anden måde krænkende ting ud over at den var lukket for salg til private
Kan godt være samarbejdet er ved at synge på sidste vers - Indere tsk tsk
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
Hvis jeg ikke tager meget fejl, vil hans udgifter til advokat blive større, end hvad han kan få ind i erstatning, så jeg tror næppe, at han går videre med det.
Hvis jeg ikke tager meget fejl, vil hans udgifter til advokat blive større, end hvad han kan få ind i erstatning, så jeg tror næppe, at han går videre med det.
Det skal du ikke være sikker på. For et par år siden opdagede vi at virksomhed vi havde et samarbejde, havde skrevet på deres hjemmeside at vi var luknings truet. Det betød at vi mistede både kunder og omdømme. Og det medførte en fornuftig erstatning til os.
For at have et erstatningskrav, skal han kune dokumentere/sandsynliggøre tabet. Dvs. han skal sandsynliggøre, hvor mange af de 800, der har klikket ind hos dig, der rent faktisk ville have købt noget, og for hvor meget. Samtidig har du jo rettet din side, så snart du blev gjort opmærksom på fejlen, og det bør absolut tælle til din fordel.
Men hvorfor skriver du os noget om
andres firma/butik på dit eget website? Det er jo slutforbrugen
ligegyldigt, og kun problemskabende...
Det ved jeg nu
ikke. Det er vel altid rart at få noget at vide om det brand man køber
og synes egentlig det er fint at kæde en historie til et brand -
desuden skader det ikke på rankingen i google...
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
For at have et erstatningskrav, skal han kune dokumentere/sandsynliggøre tabet. Dvs. han skal sandsynliggøre, hvor mange af de 800, der har klikket ind hos dig, der rent faktisk ville have købt noget, og for hvor meget. Samtidig har du jo rettet din side, så snart du blev gjort opmærksom på fejlen, og det bør absolut tælle til din fordel.
Ja. Det er måske også lidt mere end 800. De 800 er blot dem der har søgt efter New Fashion i google og den vej kommet ind på siden. Dem der har set siden er følgende tal. Så dvs der i løbet af det sidste år har være 37000 inde og se på siden.
Men hvorfor skriver du os noget om andres firma/butik på dit eget website? Det er jo slutforbrugen ligegyldigt, og kun problemskabende...
Det ved jeg nu ikke. Det er vel altid rart at få noget at vide om det brand man køber og synes egentlig det er fint at kæde en historie til et brand - desuden skader det ikke på rankingen i google...
Der er da forskel på at skrive om et brands historie eller andet i den relation, og så skrive at en butik er lukket...