Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær rar og giv 5 min. at dit liv for et bedre Amino :-)

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:

Når sælger bliver stillet et spørgsmål er mailen på engelsk

"Jeg er ved at oversætte det hele" - citat Martin Wink

Jeg fik i øvrigt også betalingsmetode-fejlen.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:31

Tak for feedback, vi retter og retter :-)

Ideen er, at Amino finder nogle spændende varer, så bliver sat på auktion med en lav startpris og det vil så kun være Plusmedlemmer der kan deltage. Step to bliver sikker en mere normal auktion, hvor andre også kan være med, dog uden Plus tilbuddene.
Fedt at i gider at teste!

Dbh Martin

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:46

<brok start> ;)

- Da jeg byder næsten 2 millioner for Anjas kærlighed får jeg denne besked: "Your bid has been accepted, you are currently the high bidder" - altså ikke det samme, som da jeg bød tidligere på en anden auktion (havmågen ;))

- På annoncesiden er der en overskrift, der ikke er oversat. "PAYMENT DETAILS". Under denne står der også et punkt der hedder "moms" - burde nok stå med stort M.

- På annoncesiden er der et link med teksten Se sælgers andre vare. Der burde stå Se sælgers andre varer.

- Alle beløb bliver vist i formatet: 100,000.00 - I Danmark gør vi det jo egentlig omvendt med punktummerne og kommaerne i tal. :-)

- Til venstre for linket "Overvåg denne vare!" på annoncesiden mangler der et mellemrum. (imellem ikonet og linket) så det svarer til de andre links.

- Linket "vilkår & betingelser" i bunden af alle sider står også med små begyndelsesbogstaver.

- I højre side af "Min konto" siden er der en del ting jeg ikke forstår. Overskriften er oversat til "Du skal gøre noget", men burde nok være noget i retning af "Ting, der kræver din opmærksomhed" eller lignende. Ellers tror man bare man har lynende travlt, selvom der står 0 ud for alle linierne under. De er i øvrigt ikke oversat eller passer ikke helt sammen med tallet der står foran. (0 Purchase Invoices awaiting payment, 0 Won Listings awaiting payment, 0 Sales Invoices awaiting payment, 0 Successful Listings awaiting payment, 0 skabeloner som blev tilføjet fornyligt, 0 Annoncen mangler en tilbagemelding)

- I menuen i venstre side på "Min konto" siden står linket "overvåger" med småt. Ligesådan med "ikke solgt" og "indstillinger". Et af de andre punkter er "Fakturering oplysninger", der mangler du bare lige et lille s imellem de to ord og så at binde dem sammen. Smile

- Under "Min Konto" -> "Byder" -> "overvåger" står teksten "Ingen Lister fundet." Burde der stå varer eller noget andet? 

- Under "Min Konto" -> "Byder" -> "Byder" kan jeg i toppen vælge at sortere efter forskellige ting. Teksten før de to dropdownbokse er "sorter efter:" - skal jeg rigtig fluekneppe, så bør det nok også være med stort ;) I dropdownboksen kan man vælge feks "Højeste Nuværende Pris" eller "Lavest nuværende Pris". Er lidt bedre hvis det med de store bogstaver ligner hinanden. Det samme i øvrigt med "Ikke vindende" og "vindede"; hvor sidstnævnte også står med småt. 

Det er det samme under "Vundne"; her kan jeg bare også sortere efter "Nyeste salg" eller "Første Salg". Igen forskel på begyndelsesbogstavet..:) På denne side er der også en anden dropdownboks med teksten Vis:: (2 stk kolon). Her kan jeg vælge "ikke faktureret" (står med småt) eller "Faktureret". 

- Under "Min konto" > Annoncer > Aktive kan jeg igen sortere. Her er der to punkter, der ikke er oversat, nemlig "Most Bids" og "Fewest Bids".

- Under Min Konto > Annoncer > indstillinger er der en dropdownboks med teksten "Select Land". Lidt længere nede på siden mangler teksterne "Extra Item Shipping Cost" og "Discounted shipping for additional items shipped to the same buyer." at blive oversat. Derudover kan man udfylde en skatteprocent - skulle der have stået moms?

- Under Min Konto > Feedback > Giv feedback står der "Du behøver ikke at skrive noget feedback på dette tidspunkt.". Det er jeg da ked af at høre ;) Det kunne jo være at jeg gerne ville alligevel? Jeg ved ikke helt, hvorfor fejlen opstår, men det giver ihvertfald ikke meget mening for mig at få den besked :/

- Under Min Konto > Konto > Konto detaljer står "brugernavn:" med småt, og det virker lidt mærkeligt at der i feltet "By, postnummer" står "Oksbøl, Denmark 6840" - når der i feltet lige nedenunder står "Land: DK" :)

- Under Min Konto > Konto > Faktureringsoplysninger kalder du nederste felt for "Ballance". Der er lige et enkelt L for meget :)

- Under Min Konto > Konto finder jeg et link der hedder Storefront. Den er slet ikke oversat, men det er måske ikke en feature der skal bruges?

- Ved oprettelse af en ny annonce er der et felt der hedder "moms." Det skal lige stå med stort, så er den hjemme! I bunden af samme side er der et link med ankerteksten "Turn Off HTML Editor", der ikke lige er blevet oversat..

- På siden "forretning" er der en fejl der hedder "ingen butikker fundet". Den ku måske også lige stå med stort..

- Når jeg er igang med at oprette en storefront kan jeg på side 2 vælge en knap der hedder "Bekræft ændringer". Jeg har dog ikke lavet nogen ændringer, jeg er igang md at oprette - så måske det ville være bedre med en tekst som "Videre" eller lignende?

På næste side, hvor jeg skal bekræfte min oprettelse af en "Storefront", er der en knap der hedder "Korrekt Ændret". Den leder mig tilbage til der hvor jeg var før - så der burde måske stå "Rediger ovenstående" eller noget i den stil. Der er også  en knap der hedder "Fortryd ændringer"; den fortrød jeg hurtigt, at jeg besluttede mig for at teste, for den gør, at man starter helt forfra! Lightning

- På siden "forretning" (der måske burde hedde Butikker?) kan jeg nu se min egen chokoladebars-bilforhandler. Her er en tekst som overskrift til kolonne #2 der hedder "# af lister", hvor der burde stå "Antal varer" eller noget lignende. I venstre side har jeg en boks hvor der står "Søg i auktionen" - men det er vel ikke hele auktionen man søger i, blot butikkerne? I øvrigt glemmer den hvad jeg har søgt efter så snart jeg har trykket "søg" (der også står med småt, men ok, det er en knap. :)) - så hvis jeg er igang med at søge i "Forretnings varebeholdning", så har den glemt både det og mit søgeord hvis jeg gerne vil lave en søgning #2..

- Hvis jeg klikker ind på min butiks/forretnings side kan jeg vælge "Om profilen". Så får jeg en lille blå boks med masser af nyttig information, men "Positiv feedback" optræder to gange? 

- Når jeg stiller Sælger et spørgsmål, ser det ud som om, at emnet på mailen bliver ” Spørgsmål vedrørende vare #8”. Det var måske bedre hvis det var varens navn der stod der?

- Under ”Kontakt Amino Marked” er der en tekjst ”Email Address” der ikke er helt oversat, og to tekster (”til:” og ”brugernavn:”) der ikke står med stort.

.. og så er der selvfølgelig hele "Hjælp" siden, men den kan jeg godt forstå, du ikke har gidet oversætte! ;)

Og så ikke mere brok fra mig i denne omgang! 

EDIT - der kommer lige lidt mere:

- Når jeg som sælger får en mail om bud på en af  mine annoncer, så er der ikke noget link til hverken amino markedet eller til annoncen i mailen. Det ville være rart.

- Når man skal byde er teksten på knappen "Gense bud".. Der burde måske bare stå BYD eller noget lignende. 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 19:57
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 20:01

Hey

Virkelig latterligt at indrømme dette, men jeg kan ikke finde ud af at oprette en annonce???

Kh Trine

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:03
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 20:08

Jamen det er det jeg ikke kan, så tænkte jeg skulle noget andet???

Skal annoncen oprettes først og derefter "sælg"?

(Jeg er vist en af de gode til at teste!! griner)

Kh Trine

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 20:11

Nu lykkedes det - skulle trykke på "Amino Plus"....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13

Jeg har budt på BMW'en og får denne meddelelse på blandet engelsk og dansk:

Status: 

Your bid has been accepted, you are currently the high bidder but the reserve has not been met.
Du har givet det højeste bud, men det er desværre under sælger mindstepris
You will not win this item unless you bid an amount that meets or exceeds the seller's reserve price.
Du er velkommen til at byde igen

Dit max bud er: 200,000.00

Punktum og komma skal i hvert fald byttes, ellers kan nogen nok tro, de har gjort en rigtig god handel! hehe

Og ved mit bud på 'flere timer i døgnet' fik jeg denne kommentar:

Status: 

Dit bud er accepteret, men du er desværre blevet overbudt
En anden bruger har afgivet et højere maks bud end dig.
Et proxy-bud var afgivet på hans eller hendes vejne og dette bud har overgået dit.
Du er velkommen til at byde igen

Dit bud var: 25.00

Jeg vil anbefale, at 'vejne' skiftes ud med 'vegne'.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Ja, jeg kan heller ikke finde knappen 'sælg' … hmmm. Og jeg har prøvet at klikke på 'Amino plus'

HJÆLP!

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)