Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode betalingsprocesser?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
De har en "one page checkout" som fungerer ganske glimrende.

Der er bare nogle problemer med at lave det på den måde. Hvis man f.eks. trykker "checkout as guest" og trykker continue, så kan man ikke længere se "continue"-knappen fordi den kommer for langt ned på siden (ved opløsning 1280x800) - det er altså ikke smart lavet. For det andet kan man ikke komme tilbage til de tidligere trin i processen hvis man vil rette noget?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:18

Jacob W:
Der er bare nogle problemer med at lave det på den måde. Hvis man f.eks. trykker "checkout as guest" og trykker continue, så kan man ikke længere se "continue"-knappen fordi den kommer for langt ned på siden (ved opløsning 1280x800) - det er altså ikke smart lavet. For det andet kan man ikke komme tilbage til de tidligere trin i processen hvis man vil rette noget?

Man kan typisk ændre oplysningerne ude i højre side når man først har indtastet dem (afhængigt at designet). Men ja, nogen kan li' det, andre kan ikke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:56

Ups... Det var måske ikke det bedste eksempel. Men du har ikke set min henvisning til min kanal - vi hiver faktisk rigtigt mange igennem.

Nå - jeg vil lige uddybe vores "fejlmeddelelser" lidt. Grunden til at vi faktisk tillader folk ikke at skrive husnummer i "andet forsøg" er, at der er nogle, der insisterer på at deres herregård er så stor, at de kun vil skrive gadenavn.

Det med efternavn har vi også accepteret, fordi der er nogle, der bare skriver et firmanavn eller kun deres efternavn. Og vi har endnu ikke fået nogen ordrer retur på den konto, så det har vi ikke planer om at ændre på.

Fejlmeddelelsen ved manglende email er lidt noget snot. Der står godtnok, at der mangler noget, men det er som du selv er inde på slet ikke godt nok.

Alle disse ting til trods, så får vi faktisk rigtigt mange igennem (folk er åbenbart ikke så uhjælpelige, at de ikke kan komme igennem, men jeg gi'r dig ret i, at det skal være i orden).

Men jeg har faktisk gennem længere tid siddet og designet en ny procedure. Sagen er nemlig dén, at jeg hele tiden vil teste min check-ud procedure i Website Optimizer, så jeg skal have den sat anderledes sammen. Og når jeg har fået nogle spændende resultater, så skal der nok komme et blog-indlæg om det.

Bedste hilsner

Molvins

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:21

Så var der jo en forklaring på det meste af galskaben Wink

Website optimizer er og bliver os vejen frem. Skal have sat mig ind i det en dag ved lejlighed. Men der er jo altid så meget andet :Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 22:26

Martin:

Så var der jo en forklaring på det meste af galskaben Wink

Ja, men du har stadig ret i, at der er fejl, som bør rettes. Selv, hvis der kun er een, der laver din sti, så er det een for mange Big Smile

Men lige med navn og husnummer, så var der en god forklaring. Resten er sjusk og tidsmangel. Og så går der indimellem kage i den fordi jeg tester så meget på den og hele tiden skal rette kanalen til i Google Analytics. Det er mit håb, at jeg kan nøjes med en multivariate test i mit nye checkud flow, så jeg slipper for at rette kanaler til hele tiden.

Jeg kan varmt anbefale Website Optimizer og kan såmænd også anbefale et godt begynderkursus Wink

Bedste hilsner

Molvins

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 22:31

Molvins:
Det er mit håb, at jeg kan nøjes med en multivariate test i mit nye checkud flow, så jeg slipper for at rette kanaler til hele tiden.

Det fungerede i hvert fald perfekt i min GWO-test. Selvom alting ligger hos Google og skal hentes fra deres server, så loader siden super hurtigt, så det er ikke noget problem. Jeg kan faktisk slet ikke se en fordel i at brug A/B istedet for multivariete. Tværtimod løser det en masse problemer med 404-fejl efterfølgende og som du siger med kanaler.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 22:33

Molvins:

Jeg kan varmt anbefale Website Optimizer og kan såmænd også anbefale et godt begynderkursus Wink

Bedste hilsner

Molvins

HaHa.. Jeg det kunne jeg forestile mig. :-) Det kan jeg være bestiller det en dag hvis det går helt galt når jeg skal lære det via Google's eget materiale Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læs Techie Guide og så er du helt klædt på til at lave stort set alt i GWO.

Og så kan jeg varmt anbefale GWOtricks.

Bedste hilsner

Molvins

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 22:41

Thanks, will do.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)