Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode betalingsprocesser?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder netop og arbejder på en betalingsprocess, og tænkte at der måtte være nogle webshops som har en god betalingsprocess. Selv har jeg brugt det samme design som ugangspunkt for de seneste webshops jeg har lavet. Men tænkte at der måske var noget man kunne inspirere sig af og dermed gøre processen bedre.. Jeg vil derfor gerne have nogle links til de webshops i kender og som i ved har en god checkout. 

På forhånd tak :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 17:20
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 17:03
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 17:09

Jeg fandt også nogle indkøbskurve setups, som andre der falder over denne tråd måske kan lade sig inspirere af. For jeg er selv næsten færdig med betalingsprocessen nu.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 17:25

Hvilken shop er det du går og arbejder på?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:26

Ja altså umiddelbart synes jeg, at vores check-ud på Kondomaten er god. Men det er naturligvis diskutabelt. Af features kan jeg fremhæve, at den selv udfylder by og land på baggrund af postnummer (der udover en anden, som dog ikke er aktiv lige p.t., men du kan læse om den i artiklen herunder).

Der udover har vi en meget lille drop-out rate, så set ud fra en konverteringsvinkel, så er det en god check-ud procedure. Du kan se lidt om vores drop-out i denne artikel: http://www.v4d5.net/artikler/webshopweekend2.php

Det er et spændende område, som jeg vil blive ved med at optimere på.

Bedste hilsner

Molvins

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 17:31

Molvins:

Ja altså umiddelbart synes jeg, at vores check-ud på Kondomaten er god. Men det er naturligvis diskutabelt. Af features kan jeg fremhæve, at den selv udfylder by og land på baggrund af postnummer (der udover en anden, som dog ikke er aktiv lige p.t., men du kan læse om den i artiklen herunder).

Der udover har vi en meget lille drop-out rate, så set ud fra en konverteringsvinkel, så er det en god check-ud procedure. Du kan se lidt om vores drop-out i denne artikel: http://www.v4d5.net/artikler/webshopweekend2.php

Bedste hilsner

Molvins

En af de ting man bør fremhæve ved jeres check-out er også at alt støj er fjernet. Jeg er sikker på det betyder rigtig meget for drop-out raten.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 17:43

Jacob W:

Hvilken shop er det du går og arbejder på?

Det er en kundeshop / "samarbejdsaftaleshop" som jeg arbejder med i mit webbureau cegomedia, så jeg kan ikke rigtig sige hvad det er for en på et åbent forum endnu.

Savende bare lidt inspiration til at lave det anderledes end normalt, og desværre er der ikke rigtig kommet nogen shops som jeg ikke kendte i forvejen. Sad

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 17:47

Molvins:

Bedste hilsner

Molvins

I har glemt at tilføje fejlmeddelser, jeg får bare en refresh når jeg "glemmer" at skrive e-mail og så registere i ikke at jeg glemte efternavn.

Derudover oplevede jeg at da jeg manglede at indtaste hus nr. og stadig ikke gjode det anden gang jeg trykkede videre, så kom jeg bare videre. Hvis i hverken har mit efternavn eller husnummer kan det godt gå hen at blive besværligt for postdanmark at levere :-)

Selvfølgelig hvis i aldrig har haft problemer med det før, er det jo lidt ligegyldigt.

Da jeg så nåede til betaling trykkede jeg tilbage til forsiden og nu står der følgende i indkøbskurven.
Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)

og jeg kan ikke klikke på noget for at komme tilbage til selve indkøbskurvs oversigten.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:47

Prøv evt. at se hvordan webshop systemet Magento gør det som standard:

http://demo.magentocommerce.com/ (læg noget i kurven og prøv at tjekke ud).

De har en "one page checkout" som fungerer ganske glimrende.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)