Fair nok - det er taget til efterretning :-)! |
Hej Mathias.
Som jeg forstår dig, så har du valgt Decide-design.com som dit online udsalgssted (ligesom en butik i Fields, Fisketorvet eller lign.) af dine produkter.
Decide-design står for at tiltrække kunder til "storcenteret", men du har behov for at øge det generelle kendskab og positionere dine produkter i markedet, så kunderne "valfarter":-) til Decide-design.com for at købe produktet i netop din e-butik. Tilden udfordring overvejer du at anvende sociale medier. Er det korrekt forstået?
Hvis det er, så kan jeg foreslå at finde frem til de mange blogs om sundhed, velvære og livsstil og lave indlæg med indikation af, hvor man kan købe dine produkter. Prøv at være så faglig som mulig på bloggen.
Du kan sikkert også finde lignende grupper på Facebook eller selv oprette en.
Jeg kender ikke selv dine produkter, men du kan evt. også tilbyde nogle virksomheder og andre fysiske netværksgrupper og foreninger en rabat, hvis du må reklamere for dine produkter på deres intranet eller lign. Du kan også lægge/omdele flyers i skønhedssaloner, fitness centre m.v.
Mvh
Jens Adamsen