Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En herremesse - en vantittig ide

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

Det jeg mente omkring det dyre i stand prisen var i forhold til hvor lidt besøgende det drejer sig om. Og så selvfølgelig kommer der udsmykningen og arb.tid. Den eksponering man får ud af det i forhold til tid og penge er jo "lille"

Jeg forstår ikke helt det du skriver omkring

[QUOTE] Jeg ville da gerne have en lidt bredere gruppe - men når jeg så alligevel kigger på det er det egentlig hovedsageligt mobiler og skiudstyr der er det store hul (emner modtages med kyshånd)

det vil jeg huske . måske ses vi i Øksnehallen i 2007 ........ Det har jeg da ikke taget beslutning om endnu, hvis det er stand, du mener

Mvh

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:35
jeg skulle have været en mand! hvorfor er det altid mænd der skal det sjove!? hvor bliver det holdt? så kender jeg da nogle der ville syntes det var sjovt.
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 13:14
Hej Bente

Det bliver holdt i Metropolen Køge

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Skrevet kl. 09:11
Igen i år bliver der afholdt en stor gratis pokerturnering og det er kommet i hus takket været et sponsorat med Mermaid Poker.

Præmierne er virkelig fine og det at holde et "bymesterskab" i poker hr virkelig skabt meget opmærksomhed omkring arrangementet.

Der er stadig ledige pladser til turneringen så er du Amino og interesseret i en anderledes oplevelse så tilmeld dig turneringen på www.herremesse.dk

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Skrevet kl. 00:15
Så fik vi lavet nogen plakater - her ser i en af dem  - med til historien hører at jeg har fået presseomtale på afbrænding af den sok der er på plakaten - så folk i området har set den i avisen før ,,,

Der er flere plakater i spil

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:34
Dato: 03-11-2006 00:14:38
Forfatter: Karsten Nygaard
Så fik vi lavet nogen plakater - her ser i en af dem - med til historien hører at jeg har fået presseomtale på afbrænding af den sok der er på plakaten - så folk i området har set den i avisen før ,,,

Hej Karsten. Det ser rigtig godt ud - flot plakat. Tror forresten der er flere end mig, som gerne vil se den presseomtale du snakker om :-)

// Jesper Skov

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Skrevet kl. 17:10
Her lige en update på min herremesse som tager mere og mere tid...

Så er der klistret plakater op på alle cafeer, skoler, lygtepæle m.m. i stort set hele området ( se En af plakaterne til herremessen) - utrolig så lang tid det tager:).

Endvidere er jeg i gang med pressearbejdet og har netop i går udsendt pressemeddelelse på pressport og den ser sådan her ud. http://www.pressport.dk/pressrelease_read.asp?ID=3369 - nu skal det blive spændende at se om den bliver taget nogen steder - ud over på kvindeguiden hvor de ikke er bange for at give indholdet deres eget præg - se stiv på tid version her. http://www.kvindeguiden.dk/default.asp?thdid=16466

Ligeledes kører der hver eneste dag nu konkurrencer i Radio Køge om forskellige gaver fra udstillerne - også via deres hjemmeside hvis nogen aminoer skulle være konkurrencelystne ... Se konkurrencen her http://www.minisite.dk/radiokoege/

Tidligere på dagen færdiggjorde jeg en helsides annonce som nu er sendt til den lokale ugeavis - de bringer en side  i denne uge og 4 i næste ... er du nysgerrig kan du se den som pdf her:

Der er efterhånden sindsygt mange ting at holde styr på - men det er til gengæld meget sjovt at jeg ikke kun skal sidde hele dagen foran skærmen som jeg plejer.

Nåh men jeg må videre - i  morgen får jeg mine 8 bannere fra www.storbildsbolaget.dk og så skal jeg på landevejen ...mere herom senere ...

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)