Jeg har fået besked fra det annoncenetværk jeg bruger, på at fjerne nogle søgeord fra adwords. De har fået beskeden fra det mediebureau de bruger, som sikkert igen har fået beskeden fra kunden. Eksempler på søgeord: Oister, Ringo, Mobil2kr Dobbeltmoralen kommer her: Hvis man googler søgeordet "billigemobiler.dk", som er en af mine sider, så kommer der bl.a. annoncer for 3 Mobil, som er ejet af HI3G Denmark ApS, som også ejer Oister. Hvis man googler søgeordet "taletid.net", en anden af mine sider, så kommer der kampagner for bl.a. Oister og Telia, som jo er selskabet bag Ringo. Googler man søgeordet "gratis-taletid.dk", som også er mit domæne, så kommer der bl.a. en annonce for Selvhenter, som er ejet af Telenor og som også står bag Mobil2kr. Andre der har været udsat for det samme? Jeg havde egentligt overvejet bare at skrotte kampagnerne fra Ringo og Mobil2kr., da min hovedindtægt ikke ligger her, men den holder desværre heller ikke, da mediebureauet står bag flere af mine andre kampagner også. Mener bare at det er latterligt af selskaberne at presse mig til at fjerne disse søgeord ad denne vej, især når de gør præcis det samme på mine domæner, hvilket måske er endnu værre, da både ringo og oister har flere betydninger end netop deres produkt. Jeg ser frem til at høre nogle meninger
|
moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt:P Ja det er sku lidt fesent, syntes da du skal prøve at kæmep for din sag og prikke ldit til dem og fortælle dem at du undre dig lidt over deres dobbelt moral:P?