|
Hej Aminos Vil blot lige dele min glæde med jer |
Tillykke med det.
Og også tillykke med en rigtig rigtig fed webshop, med fedt design og en brugvenlighed over det sædvanlige!
Debat
|
Hej Aminos Vil blot lige dele min glæde med jer |
|
Tillykke med det. Og også tillykke med en rigtig rigtig fed webshop, med fedt design og en brugvenlighed over det sædvanlige! |
|
Super flot side og flotte malerier:) Man lejer dem for at se om de passer til ens hjem? eller bare fordi man gerne vil skifte tit? Er konceptet forstået rigtig? |
|
Hej. "Klap jer selv på skulderen!" |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
|
Mange tak for de søde ord
Det er faktisk meget forskelligt. Nogle lejer malerier 1-2 måneder for så at købe dem - altså bruger de lejen, som en slags prøveperiode. Andre bliver ved med at leje og skifter ud løbende. |
|
Hej Morten, Stort tillykke og rigtig godt gået. Jeg er fuldstændig enig med de andre. Det er altså en flot side, I har. Ikke mindst bemærkede jeg jo kvaliteten af jeres billeder af malerierne - super. Med venlig hilsen Carsten
|
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
|
Hej Jeg har send dig en PM håber du har set den Igen tillykke /allan |
|
Stort tillykke med gennemført koncept og flot hjemmeside. Forhåbentligt kan I være med til at reducere antallet af masseproducerede plakater i bolig og kontormiljøer. Mvh. Rafal |