Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med jeres mening om dette site

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jonas,

 

 

Jeg synes også der er alt for mange menuliner - 2 vandrette og en lodret. Jeg opdagede først den ene vandrette i går eftermiddags, og den øverste så sent som i morges

 

Jeg synes Lones og hans forslag/ideer virker fornuftige, når man tænker på jeres publikum. I sælger jo netop specielle ting........

 

Er enig med Majbrit i hendes forslag - et stemningsbillede virker altså bedre til jeres designprodukter (se også fx. netshoppen www.balladebutikken.dk - her er der ingen produkter på forsiden - men interesserede kunder skal nok klikke videre ).

Hvis man skal sammenligne med butiksvinduer så virker jeres pt. mere som et vindue fra Kop&Kande (overpolstret - både med varer, gule prisskilte og alt for positive beskrivelser). - I skulle hellere ligne Paustian eller Illums bolighus - få, udvalgte produkter, der giver de "rigtige" kunder lyst til at gå indenfor og kigge efter.........

 

Presswire kaster nok ikke så meget af sig (jeg er heller ikke faldet over pressemdellelsen, selvom jeg får deres nyhedsmail). Prøv at kontakte udvalgte medier direkte - hvis jeres produkter er unikke på det danske marked (??) så skal der nok værfe et boli/livvstils magasin eller avistillæg der vil omtale det! Fortsat:  Held & Lykke

Martin
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle som har givet kommentarer idag. Undskyld det sene svar, men er pt. deltager i Film festivalen i Svendborg og har ret travlt med at se film hele dagen :-)

Nå, hvor jeg skal starte med jeres kommentarer .. hi hi.

Jeg kan sagtens følge Jer alle i, at det selvfølgelig ville være pænene og mere stilrent at fjerne bokse, streger etc. og samtidig placere et stemningsbillede på siden.Helt enig - og siden kunne nemt være designmæssigt flottere. MEN - én ting er det ser godt ud - en anden er salget og navigation.

Som jeg skrev i en tidligere tråd, så er de billeder der ligger på forsiden uhyre vigtige for os. Folk tilbøjelige til det "lette" så og sige. Forstået på den måde, at når der er en "køb nu" knap, så er folk hurtigere til at foretage deres valg. (top-of-mind) og trykke på knappen, end hvis de skulle igennem menuer og finde produkterne. Derved optimerer vi salget ved at give folk nogle nemme og hurtige valg til et køb. Og det er analytisk bevist ud fra vores statistikker.

Vil igen sige, at jeg er helt enig med Jer i at designet kunne være langt flottere, men dog alligevel mener vi slet ikke det er grimt og vi mener det passer til produkterne. Jeg ved selvfølgelig godt det er super gode råd, fra Jer - "potentielle kunder", men vi har også fået mange kommentarer fra andre fora og andre eksterne kilder, som godt kan lide designet og synes den er nem at navigere rundt på.
Det er jo svært at gøre alle tilfredse, hvis I forstår. :-)

Men i hvert fald er alle Jeres kommentarer taget til efterretning, og det er bestemt noget vi vil kigge på, meget af det. Helt sikkert. Og det er super skønt at I er så ærlige omkring det, så der er noget at arbejde med, så det kan blive en god side.
For os er det vigtigst at folk bliver tilfredse med købet og kommer igen. Hvorvidt nogen ligefrem fravælger os pga. det design vi har nu, er jeg ikke helt sikker på -  Sevfølgelig er der da nogen (kunne forstå I var nogle af dem?? :-)  Men omvendt hvis vi blev for oversmarte, var der nok også nogen der ville finde noget lidt mere nede på jorden, hvis i forstår.

Der vil nok også komme løbende ændringer i takt med folk bruger siden og udveksler erfaringer og feedback til os. Selvfølgelig er kunderne i midtpunktet og det er Deres - og Jeres råd vi lytter til, da det jo er Jer der skal bruge den.

I hvert fald mange tak for alle de gode råd og kommentarer. Igen vil jeg sige, at vi overvejer det hele og opvejer det med de mange andres kommentarer og forsøger at få det bedste ud af det. :-)

Håber ikke der er nogen sure miner herinde fra???

Mvh. Jonas





Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin,

Ang. presse - så skrev jeg ikke PressWire, men PressPort og disse kommer udelukkende ud til redaktionerne. Har selv valgt hvilke, og det er både aviser, fagblade osv. jeg har valgt. Så det burde dække ret bredt og målgruppen.

Nu har jeg prøvet at løfte siden en smule med stemningsbilleder på forsiden. Virker dette eller er det blevet værre i følge Jer?
( er lidt i tvivl om, om det ene er for "blurret" eller det giver denne nysgerrigheds effekt, som var hensigten. Hvad synes I?

Har også forsøgt fjernet lidt af alle info boksene, men må dog sige, at jeg har ladet nogle være også, da siden ellers ser for tom ud. Har prøvet at skabe ligevægt i højre og venstre side. Virker det lidt bedre på Jer nu - eller er det stadig lige klodset? "logo" er også trimmet lidt.

Måske jeg fjerner de bokse omkring produkterne, hvis i stadig synes det er helt galt (??), men der går nok lidt, hvis det bliver aktuelt, da det tager lidt tid.

Nu nævner nogen af Jer taste /stavefejl. Kunne I komme med lidt yderligere hjælp, hvis I har nogen konkrete? Nu har jeg jo set på den siden 1000 vis af gange, så har efterhånden stirret mig lidt blind... :-)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas.



Ja, nu er jeg  åbenbart Moster-omvendt, men jeg havde mere lyst til at browse siden og købe stuff før, end jeg har nu.

Jeg tror, at jeg savner den velkomsttekst du havde tidligere... og selv
om der var nogen der brokkede sig over din flash-ting i højre side, så
var det den jeg først klikkede på, da jeg første gang så siden.

Lige nu, er den meget pæn, men jeg har ikke lyst til at browse / købe.


Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes det virker som ren gæt værk nu, i håb om noget bedre.

Hvis jeg var dig, så ville jeg sætte mig ned og overveje hvad det enlig er du er ved at lave, tage hele processen om igen (har på fornemmelsen processen ikke har været så lang) og virkelig lave noget seriøst forberedende arbejde.

Jeg ved godt det ikke er noget man bruger på de forskellige grafiker uddannelse (har selv gået der) men det vil spare dig for en masse, og du vil stå tilbage med et grundigere gennemarbejdet materiale i sidste ende. Ved godt den nemme løsning er hurtigere og sjovere.

Fin ud af hvad du vil med siden, hvad den skal signalere, undersøg din kundekreds...... osv. osv. 

Få styr på opbygningen, hvad er vigtigt, hvad er knap så vigtig, få styr på elementerne, få styr på typografien, få styr på farverne, få styr på formerne osv.  

Leg med det, og få dig en masse inspiration. Du er jo så heldig at kende folk med forstand på det, brug dem, og ikke kun når den er færdig, men imens du udvikler. Det ikke alle som siger deres ærlig mening når ens gode kammerat står face to face med et produkt som er færdigt, også derfor det er en god ide at få vurderet det sådan et sted som her :)



Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas

Jeg er ny her på Amino og har først set dit site her idag, så jeg kan af gode grunde ikke vide, hvordan det har set ud tidligere. Jeg vil godt komme med et par kommentarer (selvom du muligvis er ved at være "mæt"!). Mine kommentarer kommer her i en stor pærevælling:



  • Førstehåndsindtryk: Lyst og venligt, enkelt

  • Mærkelige skygger på billederne. Enten ser tingene underligt 2-dimensionelle ud (hvilket er i klar modstrid med jeres firmanavn) eller også "svæver" de (fx. de to iskube-lignende lysestager på forsiden). Jeg kan ikke helt sætte fingeren på hvad der er galt, men jeg synes ikke skyggerne gør noget godt for produkterne

  • Menupunkterne øverst til højre (Tilbud, Nyheder, Anmeldelser, Søg) står fnulret hos mig. Måske er de for hårdt komprimeret?

  • Hvad er forskellen på "Top" og "Forsiden" i breadcrumb/brødkrummen?

  • Min personlige holdning til webshops, hvor der ikke står navnene på ejerne: Glem det! For mig er det dybt utroværdigt at handle hos nogen, som ikke vil stå frem.

  • På en kategoriforside, fx når jeg har klikket på "Andre møbler", vil det være en stor hjælp for brugeren, hvis du ville vise at ordene "bladholdere", "opslagstavle", etc var links. En simpel understregning ville gøre underværker. (Pile er der nok af)

  • Der har været meget diskussion om designet. Jeg synes egentligt at designet af hjemmesiden er i god tråd med produkterne. Produkterne er forholdsvis enkle, i materialerne stål, træ, glas. De er ikke specielt opsigtsvækkende, men gør heller ingen fortræd. Designet er på samme måde - enkelt, skejer ikke ud. Det passer sgu da meget godt sammen. Jeg tror at dem, der køber produkterne også kan lide designet. 


Hvad er iøvrigt dine erfaringer med at lave design i OSCommerce? (Læste at det var dét, siden var bygget over).

Hej fra Pernille, som pt. kigger på forskellige webshopløsninger...


Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille

Ang. skygger på billederne, så er det noget af det, jeg vælger at overhøre lidt, da de fleste af billederne er taget af professionelle fotografer, som har beabejdet billederne - det både med skygge og opløsning. Altså, det er ikke nogen professionelle som JEG har fået til det, men producenterne selv. Ang. selve produktbilleder er jeg faktisk ret godt tilfreds. Dog kommer der nogle pænere og nye produktbilleder på mange af entré møblerne. Selvfølgelig kan professionelle også tage fejl og jeg er altid åben for kommentarere og kritik, men egentlig synes jeg selv, at billederne er okay - også med skygger. Men igen, så er det altid rart at høre andres mening. Så må jeg se om jeg tager det op :-)

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med menupunkterne? Altså er de utydelige hos dig? Hos mig er de fine, og jeg har teste siden på forskellige skærme, forskellige opløsninger og på mac og her var der ingenting.

Ang. navn, så tager vi det med i overvejelserne - tak :-)

Ang. det med links, så har jeg prøvet at have understregning på. men jeg synes det fylder for meget - ser for tungt ud. Ved nogle af dem, er der jo ret mange i kategorien. Det e rmåske ikke så voldsomt nu, men der kommer endnu flere produkter på siden her i september engang / først i oktober og så bliver det for meget med understregning. Det ødelægger det lidt simple look lidt.

Ang. OsCommerce, så har jeg faktisk været ret glad for det. Jeg synes det er enkelt og lige til. Nemt at redigere, rette osv. for dem som måske ikke har voldsomt meget forstand på selve kodnngen af en hjemmeside, men ellers bliver man ret hurtigt sat ind i det, da man simpelthen ikke kan undgå at skulle rette og arbejde i koder, hvis man vil ændre ting.

Men generelt fungerer det ret godt synes jeg. Så anbefalinger fra min side i hvert fald.

Og mange tak for dine kommentarer - som skrevet mange gange herinde, så tager vi selvfølgelig alle kommentarer og kritik med i overvejelserne, men igen, så er det nok ikke det hele vi er enige i, og finder lige brugbart. Så ikke alt bliver rettet - hvis du forstår.

Men mange tak og rigtig god dag





Side 4 ud af 4 (37 indlæg)