Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil Du Gerne Udvide Dit Netværk Med Rigtig Succesfulde Iværksættere, Der Kan Hjælpe Dig Med At Nå Dine Mål?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke trådstarter ville få mere succes ved at "prikke" til de personer han finder interessant. Jeg kunne ikke forstille mig særlig mange amino'er der har en indtjening på + 3 mill.

Det her er ligesom at fiske efter hajer i en dansk putandtake sø. Det kan godt være der er en enkelt, også ender man bare med en masse små fisk. (skal siges jeg ikke fisker så meget) :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:30

Kenneth Boysen:

Mon ikke trådstarter ville få mere succes ved at "prikke" til de personer han finder interessant. Jeg kunne ikke forstille mig særlig mange amino'er der har en indtjening på + 3 mill.

Det her er ligesom at fiske efter hajer i en dansk putandtake sø. Det kan godt være der er en enkelt, også ender man bare med en masse små fisk. (skal siges jeg ikke fisker så meget) :)

Hej Kenneth

Det var lidt det jeg forsøgte at forklare men du skrev det så bare meget bedre Geeked

/allan

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:45

Hej,

For at blive i sproget handler "Put and Take" om at få en fisk på krogen. Det spændende ved det er om man fanger noget og om det er en ørred eller skalle Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21

Til at starte med så må jeg indrømme jeg er lidt skeptisk. Jeg syntes dette indlæg minder meget om noget henrik bruhn eller lign kunne finde på at lave.

Jeg ved ikke om trådstarter søger ligesindede til et eksisterende netværk, eller om han blot søger rige folk til  at starte et netværk. Så er det dig eller mig der er et aktiv i denne aftale ???

Der mangler simpelthen for meget info til at jeg kan tage det seriøst, der manger desuden for meget info om hva det drejer sig om.

Er det en support gruppe, en hygge gruppe, en debat gruppe eller er vi ovre i noget der ligner round table og andre loger baseret på et fælles ønske om profit eller måske noget der ligner dianetics fra scientology og andre idiotiske foreninger der prædiker om selvtillid osv.

Du bliver nød til at være lidt mere klar i tråden om hvad det er eller om hvem du er.

Desuden syntes jeg ikke din overskrift passer til den tråd du har lavet:

Vil Du Gerne Udvide Dit Netværk Med Rigtig Succesfulde Iværksættere, Der Kan Hjælpe Dig Med At Nå Dine Mål

Hvad er det du leder efter ???? folk der HAR nået sit mål og tjener +3 mill om året eller folk der gerne vil der op.....Din overskrift og din tråd siger to forskellige ting.

Du er velkommen til at sende mig en pm her på amino eller en mail på senna(snabela)mirus-seo.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 11:37

mrpassion:
Synes du ideen lyder succesfuld så start med at skrive en privat besked til mig og svar venligst på følgende spørgsmål:

Man kan ikke sende Private Beskeder til dig...

Så kan du ikke skrive en mailadresse?

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:09

Jørgen Linnet:

Fashion-Seller:

mrpassion:

Hej Trend,

Tusind tak for din post :-)

Jeg vidste spørgsmålet måtte komme.

Det er meget enkelt - Nu når du spørger... Jeg har en mindre kendt profil i Danmark (ikke meget men nok til at folk kontakter mig alene af den grund) og er ikke interesseret i at folk skal approache projektet pga. dette

Hvis du er seriøs er du meget velkommen til at teste mig af med en personlig e-mail :-)

Alt godt

Her står jeg så af igen... Du har en mindre kendt profil, og folk må derfor ik kontakte dig?
Det kan godt være at papirarbeje er kedeligt og klokken er blevet mange, men har tygget på din tekst der i 10 min nu, og er stadig helt blank... Kan ik lige forstå sammenhængen...

Jeg tror at det er ret simpelt.
Lad os nu sige at Martin Thorborg, Jesper Buch, Janus Friis eller f.eks. Morten Lund - eller en helt anden, som er lidt kendt - startede en tråd herinde med samme budskab - altså at finde deltagere til en netværksgruppe, så er jeg ret sikker på, at de vil få 100-vis af henvendelser fra en masse mennesker, som er interesseret i at deltage i gruppen, selvfølgelig fordi at mange af os ved, at de har en masse guldkorn i posen, at dele ud af, MEN for nogle, oz fordi personen er kendt. Mange mennesker elsker at omgive sig med kendte mennesker og det vil så resultere i, at trådstarter vil få en masse mere eller mindre useriøse "ansøgninger" til pladserne i hans netværksgruppe, så jeg forstår godt trådstarters argument for at holde sin identitet lidt hemmelig, indtil han har fundet de rette personer til gruppen. Desværre kan jeg heller ikke præstere en indtjening på +3 mill. endnu, men ingen tvivl om, at det kunne være super givende for alle os der endnu sigter mod toppen, at komme i selskab med mere succesfulde virksomhedsejere Smile

Når det så er sagt, så synes jeg ellers at det ville være fedt, om alle herinde ville skrive bare en lille smule om hvad de er for en fisk Huh?

Dbh
Jørgen

Det jeg faldt over for at være ærlig er at personen er anonym, men søger folk med cash... Ingen af de nævnte i dit indlæg ville sorterer folk efter penge, men evner.

Alle store "kanoner" med succes ved at det gælder, om at finde folk med evnerne, fremfor folk med pengene. Penge kan skaffes på mange måder, men det kan viden ik.

Personen bag indlægget går direkte efter folk med penge, og ik folk med viden, HVORFOR?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:20

Hej Alle

Jeg så i en anden tråd at  Mrpassion vil med til fredags bar på fredag så kunne man jo måde op og selv spørge Smile

/allan

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:32

Hejsa,

Kan du ikke sætte din profil til at kunne modtage PB´er??

Alternativt sende mig en mail på ania(a)ovv.nu

Herlig hilsen
Ania

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:56

Interessant tråd.
Lad os antage at trådstarter har reelle hensigter i stedet for at konkludere, at det nok er scam i stil med Henrik Bruhn kategorien.

MrPassion, jeg er i gang med at opbygge et netværk for investorer, som enten har kapital eller personligt overskud at give videre til andre - både for at skabe deres egen succes, men også for at skabe succes for andre.

Måske det kunne være interessant at mødes?

Bemærk, at det ikke er muligt at kontakte dig via funktionen "privat besked".

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:02

Martin E. Jensen - InvestorKapital.dk:
Lad os antage at trådstarter har reelle hensigter i stedet for at konkludere, at det nok er scam i stil med Henrik Bruhn kategorien.

Hej

Måske lidt off tropic men hvem er Henrik Bruhn ?

/allan

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)