Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Veletableret sommerforretning afståes!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg har i 4 år drevet Bellevue Vandcykeludlejning, med succes. Grundet studiestart ønsker jeg nu at afstå forretningen og rette fokus på studierne.

Forretningen ligger pt. på Bellevue strand i Klampenborg, men kan selvfølgelig flyttes (evt. Charlottenlund Fort, Hornbæk strand eller andre velbesøgte strande). Forretningen består af 6 stk. sejldygtige Ferrarirøde vandcykler, 15-20 redningsveste i forskellige størrelser, 18 solsenge, 1 bordfodboldspil (med 5' er møntindkast) og 15 parasoller. Alle effekter udlejes til strandgæsterne i perioden 1. juni til 15. sept. med stor efterspørgsel.

Bellevue strand besøges hvert år af mellem 250.000-500.000 strandgæster, og vandcykler og de andre udlejningseffekter benyttes i høj grad.

Det vil være en mulighed at overtage forretningen allerede 1. aug. 2009, så den nye ejer kan få gavn af sensommerens indtjening

Prisidé for udlejningsforretningen: 60.000 kr.

Kunne du tænke dig at høre nærmere om forretningen eller andet så kontakt mig på tlf. 42435000. - Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge forbi, efter aftale.

Med venlig hilsen

Glenn Post.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 14:48

Lyder rigtig spændende :)

hvad og hvordan med stranden?
Hvordan får du tilladelse til at leje dem ud på stranden?

og hvor store bølger må der være før man ikke kan sejle

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 14:54

..

Tilmeldt 19. Jul 09
Skrevet kl. 14:59

Ring venligst til mig.

Tilmeldt 19. Jul 09
Skrevet kl. 15:02

Hej Simon,

Tak for dit indlæg.

Har du mulighed for at ringe til mig på tlf. 42435000, så kan jeg besvare alle dine spørgsmål.

Med venlig hilsen

Glenn.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:14

gid jeg havde nogle kr. og gøre godt med, og ikke selv studerede :p

Man kunne jo udvide forretningen til de andre strande i stedet for at flytte den, hvis altså den giver overskud, men det lyder det jo til at den gør :)

- fedt foretagende du ellers havde gang i.

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 19. Jul 09
Skrevet kl. 15:21

Hej John,

Tak for dit indlæg. Det er helt sikkert en mulighed at udvide til andre strande også.

Jeg har ihvertfald været glad for at drive forretningen. Der er en superfed stemning blandt strandgæsterne om sommeren!

God sommer!

Mvh. Glenn. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:31

God sommer til dig også da :)

Bare af interesse, hvor god er indtjeningen alt taget i betragtning?: Udgifter, indtægter, vedligeholdelse, arbejdskraft osv. En sæson forretning der er total afhængig af vejret er jo en skrøbelig størrelse. Jeg behver ingen tal, bare et fingerpej ;)

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 19. Jul 09
Skrevet kl. 17:12

Forretningens indtjening er alt andet lige afhængig af hvordan du driver virksomheden og vejret. Du kan enten stå dernede selv og på den måde holde lønomkostningerne nede eller du kan ansætte nogle til at passe forretningen. Jeg vil sige at begge scenarier, investeringen og risikoen taget i betragtning, er en fornuftig forretning.

Selvfølgelig er din omsætning 100% afhængig af vejr og vind, men sørger du for at holde åbent alle dage hvor det ikke er regn og over 20 grader så vil du få succes. Der er alligevel en del af den slags dage i den danske sommer.

God sommer.

Tilmeldt 19. Jul 09
Skrevet kl. 19:22

Til jer der kunne være interesserede i udlejningspriserne for 2009, så er de at finde nedenfor:

Vandcykel pr. ½ time: 70 kr.

Vandcykel pr. time: 120 kr.

Solsenge pr. dag: 50 kr.

Solsenge pr. time: 25 kr.

Parasoller pr. dag: 25 kr.

Bordfodbold pr. spil: 5 kr.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)