Hej alle Aminoer, Jeg har i 4 år drevet Bellevue Vandcykeludlejning, med succes. Grundet studiestart ønsker jeg nu at afstå forretningen og rette fokus på studierne. Forretningen ligger pt. på Bellevue strand i Klampenborg, men kan selvfølgelig flyttes (evt. Charlottenlund Fort, Hornbæk strand eller andre velbesøgte strande). Forretningen består af 6 stk. sejldygtige Ferrarirøde vandcykler, 15-20 redningsveste i forskellige størrelser, 18 solsenge, 1 bordfodboldspil (med 5' er møntindkast) og 15 parasoller. Alle effekter udlejes til strandgæsterne i perioden 1. juni til 15. sept. med stor efterspørgsel. Bellevue strand besøges hvert år af mellem 250.000-500.000 strandgæster, og vandcykler og de andre udlejningseffekter benyttes i høj grad. Det vil være en mulighed at overtage forretningen allerede 1. aug. 2009, så den nye ejer kan få gavn af sensommerens indtjening. Prisidé for udlejningsforretningen: 60.000 kr. Kunne du tænke dig at høre nærmere om forretningen eller andet så kontakt mig på tlf. 42435000. - Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge forbi, efter aftale. Med venlig hilsen Glenn Post.
|
Lyder rigtig spændende :)
hvad og hvordan med stranden?
Hvordan får du tilladelse til at leje dem ud på stranden?
og hvor store bølger må der være før man ikke kan sejle