Det skriver jeg heller ikke du har skrevet det var nu mere et spørgsmål.
Jeg mener folk som er hjulpen flere gang men alligevel skider det hele en lang march sådan nogle KAN jo ikke hjælpes eller mener du stadig vi skal prøve? /allan |
Allan Hansen:Jacob Atzen:Hvor i mit indlæg har jeg skrevet, at det er okay at køre spritkørsel?Det skriver jeg heller ikke du har skrevet det var nu mere et spørgsmål.
Jeg mener absolut ikke spritkørsel er i orden. Det er aldrig i orden at udsætte andre mennesker for den form for fare som man gør, når man kører bil i påvirket tilstand.
Allan Hansen:
Jacob Atzen:Hvem er det du mener, der ikke kan eller vil hjælpes? Hvem er det vi er nødt til at afskærme fra den virkelige verden?Jeg mener folk som er hjulpen flere gang men alligevel skider det hele en lang march sådan nogle KAN jo ikke hjælpes eller mener du stadig vi skal prøve?
Ja, selvfølgelig skal man blive med at prøve. Jeg vil langt hellere prøve igen, når der er mulighed for, at vedkommende i så fald vil holde op med at begå kriminalitet - selv om muligheden synes uendeligt lille. Jeg tror det er meget få mennesker, der vælger at blive karriere kriminelle, hvis de har muligheden for at blive noget andet. Derfor tror jeg, at det er mere frugtbart at fokusere på, hvordan man kan hjælpe folk tilbage på rette spor frem for at spærre dem inde.
Bliv gratis medlem