Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 10.000 for 399,-

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Du fjerner dine reklamer efter vi gør opmærksom på, at du er utroværdig... Det er så dårlig stil det der!!!

Hvis du var utroværdig før, så findes der slet ik ord for det nu...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hahaha sjovt move:)

 

Nå men nu vil jeg ihvertfal smide den sidste halv offtopic post i Senna's post og undskylder for at have bidraget med offtopic.

 

ON topic: Hvordan ser det ud med folks interesse, er der nflere som er kommet med på vognen:)?

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

deepundercover:


Du fjerner dine reklamer efter vi gør opmærksom på, at du er utroværdig... Det er så dårlig stil det der!!!
Hvis du var utroværdig før, så findes der slet ik ord for det nu...

 

Der var signalforvirring i forrige tråd.. det blev jeg rakket ned for,.. nu prøver jeg at rense mit budskab ved at fjerne blinkende bannere.. og bliver rakket ned igen. Min annoncering på amino er uden betydning for min geschæft.

På samme måde som der stilles et SEO-image på spil i det fald at der er tale om snyd - så kan man jo med rette sige jeg stiller min indtjening på spil i ekstrem badwill. Jeg kan undvære den indtjening - der ER ikke det store på spil.,,,, det her handler om retfærdighed og principper.

Gentlemen.

  • Hvor længe skal vi holdes hen angående beviset for gruppernes eksistens?
  • Hvor mange skal have forudbetalt en annonceeksponering i et luftkastel?
  • Hvad gør man hvis man som annoncehaj nu ved, at folk vil checke statistikkerne om der kommer besøgende fra Facebook?...
  • Hvad gavn har de 2000 traditionelle facebook-annoncer tror i?

Til det næstsidste spørgsmål er mit bud. De traditionelle annoncer er nu lagt i pakken for at sikre der rent faktisk kommer besøgende fra Facebook når statistikkerne gennemgåes... Så til det sidste er mit svar - "røgslør".

For meget let at afvise den påstand kan manden bag profilen Christian Senna vælge at sælge en pakke til Revisor Olsen som ytrede interesse i første tråd. Revisor Olsens interesse syntes kun være til stede for at validere konceptet, og mærkværdigt nok undviger trådstarter at handle med ham.

Jeg har aldrig sat spørgsmålstegn ved Mirus Seo....
Lad vær at besvare mine Facebook-spørgsmål med spørgsmål med relation til SEO...
Spørgsmål besvares med svar.


 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Fashion-Seller:

deepundercover:


Du fjerner dine reklamer efter vi gør opmærksom på, at du er utroværdig... Det er så dårlig stil det der!!!
Hvis du var utroværdig før, så findes der slet ik ord for det nu...

 

Der var signalforvirring i forrige tråd.. det blev jeg rakket ned for,.. nu prøver jeg at rense mit budskab ved at fjerne blinkende bannere.. og bliver rakket ned igen. Min annoncering på amino er uden betydning for min geschæft.

På samme måde som der stilles et SEO-image på spil i det fald at der er tale om snyd - så kan man jo med rette sige jeg stiller min indtjening på spil i ekstrem badwill. Jeg kan undvære den indtjening - der ER ikke det store på spil.,,,, det her handler om retfærdighed og principper.

Gentlemen.

  • Hvor længe skal vi holdes hen angående beviset for gruppernes eksistens?
  • Hvor mange skal have forudbetalt en annonceeksponering i et luftkastel?
  • Hvad gør man hvis man som annoncehaj nu ved, at folk vil checke statistikkerne om der kommer besøgende fra Facebook?...
  • Hvad gavn har de 2000 traditionelle facebook-annoncer tror i?

Til det næstsidste spørgsmål er mit bud. De traditionelle annoncer er nu lagt i pakken for at sikre der rent faktisk kommer besøgende fra Facebook når statistikkerne gennemgåes... Så til det sidste er mit svar - "røgslør".

For meget let at afvise den påstand kan manden bag profilen Christian Senna vælge at sælge en pakke til Revisor Olsen som ytrede interesse i første tråd. Revisor Olsens interesse syntes kun være til stede for at validere konceptet, og mærkværdigt nok undviger trådstarter at handle med ham.

Jeg har aldrig sat spørgsmålstegn ved Mirus Seo....
Lad vær at besvare mine Facebook-spørgsmål med spørgsmål med relation til SEO...
Spørgsmål besvares med svar.

Haha ja det er flot. Det bliver fjernet efter vi kommenterer din manglende troværdighed, men undskyldninger er der nok af!!!

Og for at besvare dine spørgsmål med svar, er her to valgmuligheder:

1: KØB LÆSEBRILLER

2: TAG ET LÆSEKURSUS

Og tag derefter din jantelov, pak den sammen og stik den op et vist sted... Du må have en meget lav selvrespekt, hvis det eneste dit liv går ud på, er at nedgøre andre og deres produter...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Så nej når noget er nyt og endnu ik afprøvet, er det umuligt at fremvise resultater. Det er da logik for burhøns.

Om Christian har kendskab til Facebook eller ej er vel sagen totalt ligegyldigt! Hvis han kender nogle der har, og det reklame virker, så hatten af for det. Men du er måske en person som kan alt i hele verden? Hvis så hvorfor sidder du så selv, og laver grupper på facebook med reklame for øje, når du kunne opfinde en masse brugbare produkter, du kunne tjene kassen på? Ja jeg spørger bare...

 



Det piner mig en smule at måtte træde ned til dette infantile niveau, men dine spørgsmål der gemmer sig i dette udbrud fortjener alligevel en kommentar - da nøglen ligger heri.

Når en annoncesælger ikke har forstand på sit medie så ringer alarmklokkerne. Det er ganske simpelt. Når annoncesælgeren korrigerer beskrivelserne af sine ydelser, og begår nye faktuelle fejl, så er der tale om et helt klokkespil. Når vi så på 3. uge stadig ser fejl, så er det da mærkværdigt at annoncesælgeren ikke lige konfererer sit bagland med den påståede facebook-knowhow...

Fashion-Seller:

Så nej når noget er nyt og endnu ik afprøvet, er det umuligt at fremvise resultater. Det er da logik for burhøns.

 

Ja det er logik, men det ser ud som om, at burhøns fortsat smider skeptiscismen over bord når det magiske ord Facebook bliver nævnt.

Jeg har glemt et spørgsmål til rækken:

  • Hvorfor lader vores annoncesælger ikke sine kunder blive en del af grupperne?

Det er jo reelt det samme som at sælge en annonce i en lokal telefonbog der aldrig udkommer.

 


 

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Og tag derefter din jantelov, pak den sammen og stik den op et vist sted... Du må have en meget lav selvrespekt, hvis det eneste dit liv går ud på, er at nedgøre andre og deres produter...

Jeg er stolt så længe jeg 100% er sikker på at der er en annoncehaj på spil.

Hvis det handlede om karaktermord ville mit angreb på manden bag profilen Christian Senna også inkludere SEO-delen. Men det gør det ikke fordi jeg er selvbevidst nok til at fremføre min principsag på hjemmebanen - > annoncer på facebook.


 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Fashion-Seller:

Så nej når noget er nyt og endnu ik afprøvet, er det umuligt at fremvise resultater. Det er da logik for burhøns.

Om Christian har kendskab til Facebook eller ej er vel sagen totalt ligegyldigt! Hvis han kender nogle der har, og det reklame virker, så hatten af for det. Men du er måske en person som kan alt i hele verden? Hvis så hvorfor sidder du så selv, og laver grupper på facebook med reklame for øje, når du kunne opfinde en masse brugbare produkter, du kunne tjene kassen på? Ja jeg spørger bare...

 



Det piner mig en smule at måtte træde ned til dette infantile niveau, men dine spørgsmål der gemmer sig i dette udbrud fortjener alligevel en kommentar - da nøglen ligger heri.

Når en annoncesælger ikke har forstand på sit medie så ringer alarmklokkerne. Det er ganske simpelt. Når annoncesælgeren korrigerer beskrivelserne af sine ydelser, og begår nye faktuelle fejl, så er der tale om et helt klokkespil. Når vi så på 3. uge stadig ser fejl, så er det da mærkværdigt at annoncesælgeren ikke lige konfererer sit bagland med den påståede facebook-knowhow...

 

Fashion-Seller:

Så nej når noget er nyt og endnu ik afprøvet, er det umuligt at fremvise resultater. Det er da logik for burhøns.

 

Ja det er logik, men det ser ud som om, at burhøns fortsat smider skeptiscismen over bord når det magiske ord Facebook bliver nævnt.

Jeg har glemt et spørgsmål til rækken:

  • Hvorfor lader vores annoncesælger ikke sine kunder blive en del af grupperne?

Det er jo reelt det samme som at sælge en annonce i en lokal telefonbog der aldrig udkommer.

 

Du påstår altså at en mekaniker ved alt om biler, og alle biler? Eller at en annoncesælger generelt ved alt om reklame stedet?

Jeg kender flere der sælger annoncer for store websites, og de aner intet om disse sites. Jo om de besøgende, de besøgendes adfærd, gode placeringer og prisen på deres ydelse.
Når de har solgt en plads har de intet ydeligere med annoncerne at gøre, men de er både troværdige og ærlige, selvom de ik kan svare på alle spørgsmål vedrørende disse sider.

Og tager du Christians annoncer, så er mit indtryk (bemærk det kan godt være det ik er sandt), at Christian sælger annoncerne, men at det er andre der ejer gruppperne og sender tilbuddene ud... Så hvorfor gør Christian noget forkert, så længe han overholder sine aftaler?

Jeg aner ik hvorfor Christian ik vil fortælle om grupperne, men måske har det grobund i ovenstående, altså hans kendskab til Facebook måske ik er 200% men kun 60%, og at han blot sælger reklamer på ligefod med dig!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Fashion-Seller:

Og tag derefter din jantelov, pak den sammen og stik den op et vist sted... Du må have en meget lav selvrespekt, hvis det eneste dit liv går ud på, er at nedgøre andre og deres produter...

 

Jeg er stolt så længe jeg 100% er sikker på at der er en annoncehaj på spil.

Hvis det handlede om karaktermord ville mit angreb på manden bag profilen Christian Senna også inkludere SEO-delen. Men det gør det ikke fordi jeg er selvbevidst nok til at fremføre min principsag på hjemmebanen - > annoncer på facebook.

Vi får se... Hvis du tager fejl skal jeg personligt være den første til at skrive til Thorborg, og klage over din opførsel, for den fortjener ingen mennesker eller firmaer! Og nu har vi et gemt bevis, så tager du fejl (hvilket jeg tror du gør), så har du selv lige begået dit eget selvmord på denne side...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion,

Hvorfor blive ved med at fodre troll'en??

Henrik

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

Vi får se... Hvis du tager fejl skal jeg personligt være den første til at skrive til Thorborg, og klage over din opførsel, for den fortjener ingen mennesker eller firmaer! Og nu har vi et gemt bevis, så tager du fejl (hvilket jeg tror du gør), så har du selv lige begået dit eget selvmord på denne side...

Jeg synes sjovt nok ikke at jeg fortjener hetzen fra jer andre. Min kritik har været begrundet hele vejen. Hver eneste gang med en option for at tilfredsstille min nysgerrighed/kritik.. men jeg er stort set kun blevet overhørt/tilsvinet/bagvasket/mistænkeliggjort.. you name it.

Jeg sidder med en følelse af, at den eneste grund til jeg ikke får opbakning fra nogensom helst er at en lille skare af rygklappere står klar som aminos selvbestaltede domstol.

Enhver der er trådt ind i denne debat på min side er blevet slået over snuden, og er ikek vendt tilbage.

Jeg sikker i min sag, og prøver rent faktisk at være ydmyg samtidig.


 

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)