Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 10.000 for 399,-

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Skal det forstås sådan at de modtager en e-mail i deres ind boks , med en reklame de skal klikke videre på , så vidste jeg sletter e-mail i ind boks , kan jeg ikke se reklame der er tilsendt , man tit tilmelder sig tit disse reklame e-mails , med man glemmer at slette , at man ikke er interesseret mere i reklame mails , jeg tror personligt at der ikke kommer 8000 der klikker videre på linket , ved 10.000 visninger , vis det er reklame mails ? , hvad siger statistik for den slags reklame , ? hvilke sted har du en analyse fra klik  antal er disse tal ?

 

så først bagefter jeg havde skrevet indlægget at det er 1 til 100 per visning , så jeg blev forvirret stod heller ikke i første indlæg , at du skrev 1- til 100 klikker videre , hvor baseres de tal på hvilken løsning skal købes ? , jeg havde desværre overset det sidste indlæg

 

Hvad betyder  dette ord  (impressions)  forstår ikke sætning da jeg ikke kender ordet

Tror du har misforstået hele konceptet ret meget.

Vores test resultater med tilfældige reklamer viser 1 besøg til din hjemmeside per 100 visninger. Dette er vel faktisk det eneste tal du skal tænke på ud over prisen.

impressions betyder bare visninger, men hvis du køber 1000 impressions kan det være 1000 visninger for 50 personer. Altså lav kvalitet.

Når vi sælger 8000 visninger er der 8000 forskelige personer der ser dem.

De sidste 2000 visninger i vores pakke er normale facebook reklamer, og derfor er der tale om 2000 impressions.

 

 

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Christian Senna:

Vi har som noget nyt fået opdelt vores grupper så der nu er mulighed for segmentering af køn, georgafi og alder. Ca dog ikke så præcist som med de normale facebook annoncer.

 

 

Hvordan er det lykkedes dig at tage eksisterende grupper med i alt 25.000 medlemmer, og segmentere dem i køn og alder på under tre uger?

Sendt en besked ud til dem og bedt dem hoppe over i nyoprettede grupper? 


 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 5 person

deepundercover:

Christian Senna:

Vi har som noget nyt fået opdelt vores grupper så der nu er mulighed for segmentering af køn, georgafi og alder. Ca dog ikke så præcist som med de normale facebook annoncer.

 

 

Hvordan er det lykkedes dig at tage eksisterende grupper med i alt 25.000 medlemmer, og segmentere dem i køn og alder på under tre uger?

Sendt en besked ud til dem og bedt dem hoppe over i nyoprettede grupper? 

Hvis du intet positivt har at sige, kan du så ik lade vær med at ødelægge Christians annoncer? Du ødelagde den tidligere og drev niveauet ned på børnehave niveau... Og nu begynder du forfra...

Hvis du ik vil købe eller har noget fornuftigt at sige, så skriv i andre tråde, for det her er simpelthen ik fair over for Christian og hans produkter!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Fashion-Seller:

Hvis du intet positivt har at sige, kan du så ik lade vær med at ødelægge Christians annoncer? Du ødelagde den tidligere og drev niveauet ned på børnehave niveau... Og nu begynder du forfra...

Hvis du ik vil købe eller har noget fornuftigt at sige, så skriv i andre tråde, for det her er simpelthen ik fair over for Christian og hans produkter!!!

 

Slettet af thorborg


 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

" ved blot, enten her eller pr. privat besked, at udrede alle de misforståelser der har hobet sig op hos mig."

Indtil videre er du den eneste der har misforståelser?

Var det ikke lidt sjovere at du kørte dit firma i sænk et andet sted, også lad Christian Senna være i fred og pass hans forretning.. SÅ kan du bagefter komme og sige "hvad sagde jeg" hvis imod forventing skulle være annoncehaj gener i ham, tvivler!

DU køre tilgengæld efter min mening en utroværdig forretning ved at placere dig som du gør, jeg vil til enhver tid stole mere på Senna end dig, så du har fået den modsatte effekt som du ønskede.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

deepundercover:

Fashion-Seller:

Hvis du intet positivt har at sige, kan du så ik lade vær med at ødelægge Christians annoncer? Du ødelagde den tidligere og drev niveauet ned på børnehave niveau... Og nu begynder du forfra...

Hvis du ik vil købe eller har noget fornuftigt at sige, så skriv i andre tråde, for det her er simpelthen ik fair over for Christian og hans produkter!!!

 

Slettet af thorborg

Nu bliver tonen måske lidt grov, men skal du have briller eller er et læsekursus måske mere nødvendigt? Over 15 Aminoer har købt det her, og alle inkl undertegnede venter til August for at høre resultaterne fra disse.

Så nej når noget er nyt og endnu ik afprøvet, er det umuligt at fremvise resultater. Det er da logik for burhøns.

Om Christian har kendskab til Facebook eller ej er vel sagen totalt ligegyldigt! Hvis han kender nogle der har, og det reklame virker, så hatten af for det. Men du er måske en person som kan alt i hele verden? Hvis så hvorfor sidder du så selv, og laver grupper på facebook med reklame for øje, når du kunne opfinde en masse brugbare produkter, du kunne tjene kassen på? Ja jeg spørger bare...

Og jeg gad da heller ik give 1 kr for dine grupper... Hva skulle jeg med dem? Så hvorfor er det mærkeligt at Christian ik gider købe dem?
Der er flere herinde, som kender Christian personligt, og han har et firma han endda linker til. Så hvem taber mest ved at snyde med sådan noget her? Det er jo peanuts beløb han tjener på at sælge 15 annoncer af 399,-...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bautik:

" ved blot, enten her eller pr. privat besked, at udrede alle de misforståelser der har hobet sig op hos mig."

Indtil videre er du den eneste der har misforståelser?

Var det ikke lidt sjovere at du kørte dit firma i sænk et andet sted, også lad Christian Senna være i fred og pass hans forretning.. SÅ kan du bagefter komme og sige "hvad sagde jeg" hvis imod forventing skulle være annoncehaj gener i ham, tvivler!

DU køre tilgengæld efter min mening en utroværdig forretning ved at placere dig som du gør, jeg vil til enhver tid stole mere på Senna end dig, så du har fået den modsatte effekt som du ønskede.

Helt enig!!! Ved os godt hvor vi bruger vores annonce euro, hvis vi skulle vælge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke ret meget om facebook , med ved det er det 2 mest brugte site Danmark , ifølge alexa.com rank ved alex.com rank ikke er hel præcis med så  høje tal er den rimelige sikker det anden meste besøgte site i Danmark , det, betyder vis man udnytte dette medie rigtigt ville det være en god forretning og 399 kr. er ikke meget , så vidste det ikke duer har man ikke tabt en masse penge

jeg undersøger lige nu hvordan jeg får fleste kunder til min side billigste muligt, dog er min side ikke hel færdig endnu så jeg venter lidt med at investere i annoncer med prøver at finde ud af hvad der bedste kan betale sig lige nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Christian har lavet meget seo for mig og jeg er ikke 1 sekund i tvivl om at produktet er iorden når han står inde for det..

Jeg nægter at tro på at manden sætter ikke sit rygte over styr for de peanuts han tjener på annoncerne.

Jeg har aldrig i mit liv været ude for, at en person på den måde forsøger at sætte en anden i dårligt lys, fordi han trænger ind på dit marked... Så dårlig stil..

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

NRJ Media:

Christian har lavet meget seo for mig og jeg er ikke 1 sekund i tvivl om at produktet er iorden når han står inde for det..

Jeg nægter at tro på at manden sætter ikke sit rygte over styr for de peanuts han tjener på annoncerne.

Jeg har aldrig i mit liv været ude for, at en person på den måde forsøger at sætte en anden i dårligt lys, fordi han trænger ind på dit marked... Så dårlig stil..

Dejligt med en kunden som kunne sætte det på plads!

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)