Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksisterende IT portal med flere hundrede bruger

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan man komme ud af det her. Jeg troede det var et seriøst sted! Men det lyder mere til at være et barnligt sted for unge fyrer der er forvirret og ikke noget indhold i deres liv udover at vil chikanere andre!

Jeg forsøgte såment at være seriøs her med et godt tilbud. Men kan godt se det her er bestemt ikke stedet. Jeg vil derfor finde andre veje.

Min portal er mange penge værd og kan indtjene rigtig meget.

Hilsen psykologen

Tilmeldt 27. Jun 09
Skrevet kl. 21:18

Jeg forsøgte såment at være seriøs her med et godt tilbud. Men kan godt se det her er bestemt ikke stedet. Jeg vil derfor finde andre veje.

Hvordan kan man komme ud af det her. Jeg troede det var et seriøst sted! Men det lyder mere til at være et barnligt sted for unge fyrer der er forvirret og ikke noget indhold i deres liv udover at vil chikanere andre!

Min portal er mange penge værd og kan indtjene rigtig meget.

Hilsen psykologen

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:27

Merian

Du kommer her på et åbent forum og søger en at arbejde sammen med, hvor folk så gør dig opmærksom på at det er den forkerte måde at gøre det på. Istedet for at tage kritikken til dig, ændre din attitude og gøre det på den rigtige måde, så vælger du at blive defensiv. Det hjælper jo på ingen måde. Tværtimod.

Lige nu virker du nogenlunde lige så seriøs som de to her:

john138 http://www.amino.dk/forums/t/63516.aspx

lars bo http://www.amino.dk/forums/t/63489.aspx

Slap af, tag en dyb indånding, læs de ting igennem igen som folk har skrevet og tag det til dig. Sæt dig ned og skriv ned hvad du ønsker af din samarbejdspartner. Prøv at sætte dig i hans sted, og find ud af hvad der skal til for at du ville være interesseret.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:34

Hej Merian

Jeg har pænt bedt dig om at lade være med at spamme Amino, men du svarer ikke min mail og du fortsætter.
Derfor har jeg nu lukket din konto og jeg vil gerne have at du holder dig væk tak.

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Jun 09
Skrevet kl. 21:34

Du skriver til en psykolog der leder efter en seriøs samarbejdspartner.

hvis du er seriøs kan du skrive til min mail og jeg vil være kommunikativ.

Men stop det her chikane og lad mig være, når du ikke evner at være seriøs, men bare vil chikanere mig. Jeg har også mine intentioner med det jeg gør, som i ikke behøver at ødelægge - overskride.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Merian, jeg havde faktisk tænkt mig at give din en måneds udelukkelse, men efter du mailer mig og kalder mig idiot, så tror jeg bare vi skal kalde det for altid. Jeg vil gerne henvise dig til www.arto.dk der kan du bruge dit spam og dårlige opførsel.

Dbh Martin

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Carlberg:
Du kommer her på et åbent forum og søger en at arbejde sammen med, hvor folk så gør dig opmærksom på at det er den forkerte måde at gøre det på. Istedet for at tage kritikken til dig, ændre din attitude og gøre det på den rigtige måde, så vælger du at blive defensiv. Det hjælper jo på ingen måde. Tværtimod.

Samtidigt synes jeg sgu' også at vi ellers så hjælpsomme Amino'er er blevet en smule nedladende og arrogante i vores måde at hjælpe folk der tillader sig, at stille at søge samarbejdspartnere m.m.

Det første svar, var noget a la at det ikke var så interessant et projekt at man gad skrive en e-mail, men ironisk nok var det nok til at man gad skrive et indlæg så alle kunne se at man ikke fandt det interessant, come on hvorfor skrive sådan et indlæg, det ville jeg sgu også blive stødt over hvis nogle skriv om mit projekt.

Tilgengæld synes jeg Karstens forslag, med at søge en investor var meget mere konstruktivt. Det stemmer iøvrigt med mine egne erfaringer. Men det blev vist ikke taget særligt seriøst af Merian, måske fordi paraderne allerede var oppe.

Det er efterhånden tit at folk der søger f.eks. en samarbejdspartner, kort tit efter at de har postet deres indlæg for, oplever et indlæg fra en Amino, der siger det finder du ikke. Hvorfor skrive sådan noget, hvis det forholder sig sådan, så oplever trådstarteren det jo nok, der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud ? Og hvordan ved vedkomne om der findes en interesseret Amino, har man spurgt alle ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:50

Okay, havde ikke set at hun direkte havde spammet Amino. Men jeg mener nu stadigvæk at vi generelt er blevet lidt grove i filten.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:54

Hun havde skrevet 5-6 enslydende tråde og de Aminoer der pænt havde bedt hende stoppe, fik en verbal røvfuld.
Jeg bad hende pænt stopper og det har hun valgt at ignorere og igen gjort sig uvenner med flokken.
Så nu er nok nok.
Men ja, folks lunte er lidt kortere her i krisen og det går nok først væk når tingene bliver bedre.

Dbh Martin

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:57

Lundsby:

Det første svar, var noget a la at det ikke var så interessant et projekt at man gad skrive en e-mail, men ironisk nok var det nok til at man gad skrive et indlæg så alle kunne se at man ikke fandt det interessant, come on hvorfor skrive sådan et indlæg, det ville jeg sgu også blive stødt over hvis nogle skriv om mit projekt.

Som jeg læser det første svar, er det fordi der er alt for lidt info i "salgsindlægget" til at gøre det interessant for en mulig partner.

Det gælder bare om at skrive det hele, gerne med det samme inden denne slags situationer opstår.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)