Jeg har gennem mange år haft adskillige interesser; bl.a. TV/video-produktion, tegning/maling, undervisning, politik og samfundsforhold, debat, koncept- & roulette-system-udvikling, = you name it - I've tryed it. Flere af disse har jeg også arbejdet med. Nu er tiden kommet til, at jeg har brug for en arbejdsfri eller ikke-indtægtsgivende periode. Den har jeg foreløbig beregnet til at vare fra 6 - 12 mdr. Jeg har i den periode brug for kapital, lån eller investering, på min. kr. 100.000,- og max. kr. 500.000,-. Variationen i beløbet er grundet personlige omstændigheder. Kender du/I nogen, der tør trodse finanskrisen, og stille kapital til rådighed, må du/I meget gerne svare. Enten her, på e.mail; larsboch@gmail.com eller på tlf; 24243348. |
Hej Lars
Jeg tror du bliver skuffet, jeg kan ikke komme på hvem der lige skulle have lyst til at låne sådanne beløb ud til en "arbejdsløs selvstændig der ønsker at holde fri et års tid", som jeg tolker dit indlæg.
Det ville ihvertfald få alle alarmklokker til at ringe hos mig.
Det var noget andet hvis det var tid der skulle bruges på at løbe et nyt og spændende erhvervsprojekt igang, så ville det give meget mere mening at låne pengene ud.