Så er jeg jo heller ikke arbejdsløs. Og har man deudover en masse int. så er man jo heller ikke mentalt arb.løs. Det afgørende er, at man ikke er afhængig af det off. eller lign.
Jeg vil fremover undlade at kommentere dine udtalelser. Det gider jeg nemlig ikke bruge tid på.
Så er jeg jo heller ikke arbejdsløs. Og har man deudover en masse int. så er man jo heller ikke mentalt arb.løs. Det afgørende er, at man ikke er afhængig af det off. eller lign.
Jeg vil fremover undlade at kommentere dine udtalelser. Det gider jeg nemlig ikke bruge tid på.
Jeg tror du skal have et reality-check og finde ud af hvordan verden fungerer ...
Et forbrugslån på en halv million hører efter min mening, ganske meget i kategorien "Offentlig forsørgelse eller lignende".
Lars Bo Ch:
Det er naturligvis helt i orden at du ikke ønsker at bruge tid på det, jeg skal nok klare mig alligevel