Hej! Jeg sidder med nogle gode ideer, ideer jeg selv tror kan blive til en smule. Hvad skal skal jeg gøre, kan I hjælpe mig? :) |
Jeg vil gerne hører lidt om hvilken ide du har? Skriv en privat besked til mig.
Hej! Jeg sidder med nogle gode ideer, ideer jeg selv tror kan blive til en smule. Hvad skal skal jeg gøre, kan I hjælpe mig? :) |
Et .dk domæne koster 80 kr i oprettelse og 45 kr om året. Så mon ikke du lige kan skrabe penge sammen til det :) // Peter |
Et ledigt .dk domæne koster under 100 kroner - Det burde da være til at rejse den slags penge til dit projekt.. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
- Men jeg er opdraget med at jeg ikke går ud med mine ideer til alle og én hver - altså over hele forummet. Men det skal lige siges at det er jo kun ideer som jeg kan komme videre med og samle erfaring af, det er ikke ideer der er banebrydende eller noget. |
Få skrevet ideen ned først. Så skal den bearbejdes, eventuelt sparring med en anden, og til sidst laver du en forretningsplan med et budget så du er helt afklaret med alle detaljer om ideen. DEREFTER begynder du på at finde et domæne osv. Til den tid, når ideen er klar, burde du også have sparet nok op til at få det domæne vil jeg tro Eventuelt tag et kig på www.startvaekst.dk der er masser af hjælp at hente.
P.S. tror alle herinde kender til det med at brænde inde med en masse ideer, jeg tror jeg personligt nok får omkring 10 om dagen. Har efterhånden samlet mig en hel mappe bare fyldt med ideer og koncepter der nok aldrig bliver til noget. |
Altså jeg skal jo bruge ftp + phpmyadmin osv. |
|
Du kan få et lavpris webhotel f.eks.clichehosting.com/ 1,25 kr. om måneden du kan få en stabil server i alle mulig prislag kvalitet koster penge , desværre |