Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der Amino-fredagsbar igen!

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige siddet et par stykker til et hyggeligt lille Amino Tweetup og aftalt at vi vil prøve at samle nogle Aminoer til fredagsbar igen fredag d. 24. juli.

Jeg ved endnu ikke hvor, andet end at det bliver i København, så hvis I har forslag til en god og hyggelig cafe hvor vi kan sidde en del (forhåbentlig) om et bord og snakke, så sig endelig til. Nu ville jeg i første omgang lægge datoen ud og se hvem der kan og har lyst. Smile

Og hold dig nu ikke tilbage selv om du ikke har været med før, eller fordi du er en begynder-Amino eller lignende - ALLE er velkomne, og nye ansigter i særdeleshed!

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt initiativ til at samles og skabe et netværk. Havde det ikke været i Kbh., så kunne i regne med min deltagelse, men der er langt fra Randbøldal til Kbh for lidt socialt samvær, desværre...

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet en tråd til jer der af en eller anden grund ikke har lyst til at deltage. Jeg vil nemlig gerne finde ud af hvorfor vi efterhånden bliver færre og færre. (Det handler ikke så meget om at man ikke kommer fordi man bor i Jylland og det afholdes i København - det er jo logisk nok. :-)) Håber I har lyst til en debat om det her: http://www.amino.dk/forums/p/64250/395832.aspx

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var med, tak for sidst :), og det var rigtig hyggeligt selvom vi kun var 4. Havde vi nu været 8 eller 16 havde det været SUPER hyggeligt, og der havde måske endda været chance for at lave en handel eller to :)

Jeg syntes i skulle tage og hive pløkkerne op (roskilde sluttede alligevel for to uger siden :P) og troppe op og hilse på, det ku blive så fedt :)

Mit eneste klagepunkt var at det var liiige en halv time for tidligt ... men nu blev jeg fyret igår alligeve, så tænkte jeg at jeg sku ligeså godt kunne tage afsted og møde nogen mennesker :)

 

 

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Jeg vil mægtig gerne møde op den 24 og forsætte diskussionen med Mikkel Wink

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg møder også gerne op selvom jeg ikke har været med før :)

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne deltage, men bor ikke i KBH.

Er der nogen der vil være med til at arrangere noget i Kolding?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg regner også med at dukke op d. 24 Big Smile.

- det er dog lige med et lille forbehold, i og med at vi i MediaMouse skal have 30 biler færdige med streamers m.m. til lørdag.
Så hvis tidsplanen skrider.... så gør jeg også - fra amino-baren..... Wink

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Atzen:

Hej Anja,

Jeg vil mægtig gerne møde op den 24 og forsætte diskussionen med Mikkel Wink

Det vil jeg glæde mig til ... selvom jeg tror vi i bund og grund er enige ;)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glæder mig til at se jer der har meldt ud :)

Dig fra Kolding: Jeg syntes du skal komme alligevel. Hop på et tog og tag herover, jeg mener det koster omkring 100kr hver vej, dertil lækker du 100kr til en øl og en kaffe-laté, så har du givet 300kr for et netværks arrangement hvor du har chancen for at dele erfaring, blive inspireret og måske få et par kunder.

Men vigtigst af alt, vil jeg næsten garantere dig for at du bliver utroligt inspireret af sådan en aften :)

Jeg har selv boet i Skive og været til arrangementer i Kbh, det har nogle gange kostet et hotel fordi jeg kom for sent til toget. Men det sidste tog går så vidt jeg husker halv 1, så hvis man nu satser efter det som går halv 12, så er der værste der sker at du skal vente en time :)

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)