Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der Amino-fredagsbar igen!

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Jesper. Lyder cool! Hvordan finder man så hinanden - men måske det giver sig selv, hvis caféen er meget lille Smile

Jeg deler også tips og links på:
http://twitter.com/nicolaij

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:32
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:40

Hej- jeg vil også gerne joine bare til en fyraftens-øl d. 24 på fredag...

Med venlige hilsner

Casper

www.NEVERSTONE.com

[View:http://neverstone.com/]

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:31

Ups, hvis nogle af jer nåede at se et indlæg fra Mike, så var det altså mig der var logget på som ham. Sådan ka' det gå når man er admin og laver support. ;-) Prøver lige igen - som mig selv:

Jamen dog, her peb vi over manglene tilslutning, og så er vi oppe på 12-13 stykker nu - det er da helt pænt! :-)

Jeg har lige sendt en mail af sted til Karrierebar (de vil åbenbart ikke ringes til) for at høre om de har plads til sådan en flok kl. 17 på fredag, for så synes jeg da bare vi skal holde fast ved dem.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:34

Vi bliver foreløbig

Anja
Mikkel
Jonas
Jacob
Nicolaj
Jesper
Rafal
Ania
Lundsby (har skrevet i tråden, men ville du komme forbi? :-))
Helle
mrpassion
Nicolai
Christian
Casper

...hvis alle kommer.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:35

Anja Lysholm:

Ups, hvis nogle af jer nåede at se et indlæg fra Mike, så var det altså mig der var logget på som ham. Sådan ka' det gå når man er admin og laver support. ;-) Prøver lige igen - som mig selv:

Aha ... så sletter jeg bare den mail igen jeg var ved at skrive for at høre hvad der skete ;)

Anja Lysholm:

Jamen dog, her peb vi over manglene tilslutning, og så er vi oppe på 12-13 stykker nu - det er da helt pænt! :-)

Jeg har lige sendt en mail af sted til Karrierebar (de vil åbenbart ikke ringes til) for at høre om de har plads til sådan en flok kl. 17 på fredag, for så synes jeg da bare vi skal holde fast ved dem.

Jeg har også mailet til karrierebar men de har ikke svaret med andet end en automatisk mail der siger at de svarer hverdage mellem 8 og 16 :)

Kan du evt. maile mig Amino's logo som vektor grafik eller en højopløselig fil el. lign ... så vil mig og min farveprinter lige lave et flot skilt til os? :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:36

Anja Lysholm:
Lundsby (har skrevet i tråden, men ville du komme forbi? :-))

Jeps, jeg er fresh!

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 18:23

Hej

ØV ØV ville godt med, men kan ikke da jeg skal flytte hele firmaet til nye og beder lokaler på fredag, vil i ikke nok sige til næste gang der bliver fredags bar ? og hvis I mangler hjælp til at få det op at stå, så vil jeg da godt hjælpe til.

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:16

Til alle jer der ikke fik det at vide i god nok tid, eller gerne vil informeres næste gang der er Amino-cafe ... eller et lign. iværksætter arrangement ... smid mig en mail på mmc@mc-solutions.dk ... så laver jeg og liste og skriver rundt til næste gang :)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:39

Hej Anja

Anja Lysholm:
Eller ... nu sidder jeg lige og nærlæser og kommer i tvivl om om "restaurant og cocktailbar" betyder at vi også bare kan slå os ned og få en øl og en kop kaffe og at maden ikke koster 250 kr. pr. ret? Confused

Jeg har godt nok aldrig været på Karrierebar, men de er ikke kendt for billige priser i en casual atmosfære. Men men men ... jeg vil ikke være morakkeren, så jeg kommer forbi og drikker minimum en enkelt øl, men det er også det eneste jeg forpligter mig til :-) Lige i nærheden ligger PH cafeen som har et hæderligt udvalg af importerede øl til fornuftige priser.

Hvad tid er det? Det er ret svært at finde rundt i tråden.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)