Men ellers må det være noget med: som at være der selv – bare bedre! en virtuel oplevelse i særklasse, der viser mere end bare "facaden" en virtuel rundtur, hvor også sjælen er med Jeg tror, du tekstmæssigt skal satse på de bløde værdier, følelserne. Hvilken oplevelse får folk med dine rundture? Beskriv det. Giv små eksempler på, hvor du vil mene, de vil fungere godt. Undlad at sammenligne med andre rundture i dårligere kvalitet. Fokuser på dit produkt og hvad det kan bruges til... Få evt. nogle udtalelser fra dine kunder at lægge ind… intet kan sælge som tilfredse kunder. Kan det bruges til noget? KH: Bettina |
Hej
Hvor er det lækkert med nogen der gider bruge så meget tid på konstruktiv kritik. Mange tak for det.
Som jeg ser det er der utrolig mange oplagte målgrupper. Og det synes jeg også min referenceliste bekræfter. De oplagte målgrupper er alt fra hoteller, restauranter, entreprenører, arkitekter, turistattraktioner, teatre, specielforretninger oma. Kort sagt så plejer jeg gerne at definere de mest oplagte kunder som værende virksomheder der direkte eller indirekte lever af sine faciliteter. Det kan være hoteller hvor faciliteterne er deres produkt. Eller det kan være specialforretninger og restauranter hvor faciliteterne måske ikke er det primære produkt, men hvor indretning, atmosfære etc. er en stor del af kundens helhedsoplevelse.
Mit argument er at jo bedre man kan præsentere sig, jo mere appellerende vil ens virksomhed også være. Mange virksomheder er utrolig hurtige til at skrive noget ala "den unikke indretning skaber den hel rette atmosfære" eller ".... i flotte omgivelser hvor du vil følge dig godt tilpas" Det er alt for nemt bare at skrive. Der er ikke grænser for hvor gode firmaerne er til at lovprise sig selv. Hvis de virkelig har noget at vise frem, hvorfor så ikke gøre det på den bedst mulige måde??? Man kan ikke bede alle potentielle kunder om lige at komme forbi og se stedet. Men kan kan give den en rundvisning på nettet der kommer så tæt på "at være der selv" som muligt. Og det er hvad jeg tilbyder. Det bedste alternativ til at være fysisk tilstede.
Jeg giver Jer ret i at det er mere effektivt i at fokusere på hvad værdien i mine produkter er og hvilk fordele det har. Hellere det frem for at fokusere på specifikke løsninger, indhold etc.
Værdien er at jo bedre man kan præsentere sit produkt jo mere attaktiv vil man fremstå. Al informationssøgning startes efterhånden på internettet. Udbudet er stort ligegyldigt om man er et hotel, en restaurant, et forlystelsessted eller andet. Mine produkter kan skabe en konkurrencemæssig fordel ved at give kunderne et indblik i hvad de kan forvente.
Indenfor hotelbranchen viser undersøgelser bl.a. at ROI er på 4 uger!!! ER der andre markedsføringsredskaber der kan slå den? Undersøgelser viser ligeledes at rejsende i snit besøger 4-7 hotellers hjemmeside før de beslutter sig. Altså et stært incitament til at skabe et indhold der fanger kundens opmærksomhed. Sidst men ikke mindst er BEst WEstern (verdens største hotelkæde) begyndt at inplementere lignende løsninger efter en undersøgelse der viste at deres online bookinger steg med 46%!!! grundet virtuel rundtur.
Og så er der jo den logiske grund. Still billeder og video er håbløst forældet og er ikke medier der er skabt til udnyttelse på internettet!!! jeg tilbyder en dynamisk interaktiv brugervenlig måde at vise sine faciliteter frem.
Fortsæt endelig med at komme med respons. Alt kan bruges og jeg tager imod med åbne arme. Det er meget lærerigt at få andres respons på det jeg laver og på mine ideer og fremgangsmåder.