Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du ALDRIG gøre igen som iværksætter?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er medlem af TopOne Network - et amerikansk forretningsnetværk og som medlem modtager man et magasin (fysisk nyhedsbrev med snail mail) om iværksætteri. Jeg modtog et magasin i dag og det var noget af det sjoveste. Denne gang var der nemlig indsamlet 85 citater og historier om hvad man som iværksætter ALDRIG ville gøre igen og det blev til min absolutte mest underholdende morgensbordslæsning i lang tid Smile.

Så nu kunne jeg jo tænke mig at høre fra JER, hvad I ville advare nye iværksættere imod og hvad I selv ALDRIG ville gøre igen. Hvad har I dummet jer med i opstarten eller lidt senere hen og hvad lærte I af fejltagelsen? Det kan godt gå hen og blive en 'griner' tråd, så kom med dit bud.

Jeg lægger ud  med:

Jeg vil ALDRIG igen tro, at det er pjat, at betale for en back-up løsning - behøver jeg at fortælle om erfaringen? Ick! Heldigvis var der ikke så meget der gik galt, men nok til at give mig sved på panden! Embarrassed

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:13

lave projekter med venner uden at have talt alt i mindste detalje igennem og uden at have udpeget en "suværen" leder hehe

sidst. ALDRIG LAVE EN HJEMMESIDE I FLASH!!! hehe har virkeligt måtte æde min gamle hat :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:38

Aldrig lave projekter eller have firma med venner eller familie... Det ødelægger bare alt for meget!!!

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 23:39

Hehe Omar,

det er virkelig 2 KLASSISKE EKSEMPLER, men jeg er sikker på, at den sidste ikke har begået de fejl endnu Wink

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 23:43

Jeg har én til:

ALDRIG tro, at min hjemmeside bare er super duper UDEN professionelle øjne Big Smile

og i bladet var der også et eksempel om at man aldrig skulle åbne en pose slik om formiddagen, for man kan ikke stoppe og man får mavepine og føler sig syg resten af ugen - EJJJJJ, hvor jeg kender det...!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:45

Jeg vil aldrig mere have en butik.

Sidste år åbnede jeg en lille butik der solgte jule krims-krams og brugte hele december på at løbe rundt nede i butikken og forsøge at lokke kunder ind. Jeg mistede penge og brugte hele min december på det. 

Så aldrig mere en butik til mig - jeg holder mig online :-)

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 23:48

Det bedste råd jeg kan give er at, det er med at få spredt sine kunder, så det ikke er en kunde, der står for største delen af omsætningen. Man risikerer at de lukker, og det kan være hårdt ;-)

Så sørg for flere kunder, så man ikke bliver for afhængig af en enkelt Wink

/Jacob

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:18

Lav aldrig hjemmeside i flash , lav aldrig en hjemmeside uden en kontrakt , stol aldrig på en webmaster der siger intet kan lade sige , og laver om i ens tilbud , det er normalt fordi man har fundet den forkerte til opgaven , med det finder man første bagefter ud af når man har betalt webmaster , og så kan man jo starte forfra med en ny webmaster igen.

Det er vidste mine største økonomiske dumheder , med de er også dyre langt over 100.000 kr. Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:29

Sjov idé! :-)

Har kun haft et 'iværksætter-eventyr' so far,  men har hvertfald også lært mig lidt.

Jeg vil ALDRIG igen hyre nogle håndværkere til at lave noget, uden at sætte en SPECIFIK deadline på hvornår noget skal være færdigt. Daaamn, det kan trække ud - ris til egen røv :-)

All the best

Kasper A

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:10

Jeg vil ALDRIG mere starte to forretninger op samtidig, hvis ikke der er klar synergi mellem dem. Det gjorde jeg med Inloco Blandet Byhandel og Inloco Regnskab, og det betød, at der gik mere end et år med dobbelt arbejde og halv indtjening: Fokus er super vigtigt som iværksætter.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)