Siden har ses i Jonas's første link, og dem, han henviser sig til, er tydeligvis ikke en, der behøver avanceret programmering. Går man ind på hans nuværende side, er det mest komplicerede en kontaktformular - lur mig om ikke det kan copy-pastes fra en turorial på 15min, derudover er der kun tekst, et par links og et billede eller to. Ikke noget med tungt CMS system, webshop opsætning, forum, billedgalleri og det andet, som man kan tillade sig at tage store summer for.
Det er selvfølgelig ikke realistisk at et stort og dyrt webbereau bruger to timer på at lave et design, som så ikke bliver brugt. Men det er da fuldt ud realistisk at en studenrende på f.eks. en multimedidedesigner uddannelse ville bruge en halv time på at sætte noget sammen i Photoshop og tilbyde at lave en HTML side for et par tusinde - det er altså et ok supplement til eens SU, selvom det måske ikke rykker i regnskabet hos et firma.
Jeg tror i bund og grund diskussionen kommer af en fejl i bedømmelse af hvem OP henvender sig til, og hvem, der svarer på hans tilbud.