Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design/opsætning af Webshop

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt dette kan også sagtens laves i en Shopify webshop. Dog er der ikke dansk admin modul.

Jeg kan hurtigt sætte en demo op til dig, hvis det har interesse. Læs mere på www.shopifyeksperten.dk

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56

Ud fra hvad det er du søger ja. så tag og kik lidt på osCommerce du kan stort set lave det som du selv vil have det.

du kan fange mig på peter@silverarm.dk så skal jeg give dig lidt hjælp til af komme igang. det er ikke så svært

og betaling modul ja der kan du godt beholde dandomain. men ellers kan du jo selv lave det som du måtte ønske det.

der er overhoved ikke nogle gund til af gå ud og give 10 k for en webshop når det tager max 1-5 dage selv af sette sig ind i hvordan

det er lave og hvordan man retter det til.

forsat god dag

Peter degn

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 06:13

Netop et unikt design er væsentligt lettere at få på en platform som Magento end på DanDomain og Scannet da man kun kan rette det som de lader een rette.

Med hensyn til den "flydende indkøbskurv" er dette forholdsvist simpelt at lave. Bemærk dog at da vi tilbyder et produkt til en fast pris laver vi ikke om i kildekoden!! Vi laver kun design (når det så er sagt så er en flydende indkøbskurv en mindre ting som vi godt kunne gøre inkl. i prisen).

ALT hvad der nævnes her, kan Dandomain altså også - og jo man kan sagtens rode i kildekoden, ned til mindste tegn.
Desuden har du FTP adgang hvor du kan uploade dine egne css filer

Så det er en direkte løgn - men hvad gør man ikke for at sælge sin shop

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:09

Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4

Hej,

Hvad kan man sige mere:) send mig en mail og jeg vil sende links til Magento shops som vi har været involveret i at sætte op.

Med venlig hilsen

Lars
lars@indosoft.dk
www.indosoft.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:51

kekro:

Netop et unikt design er væsentligt lettere at få på en platform som Magento end på DanDomain og Scannet da man kun kan rette det som de lader een rette.

Med hensyn til den "flydende indkøbskurv" er dette forholdsvist simpelt at lave. Bemærk dog at da vi tilbyder et produkt til en fast pris laver vi ikke om i kildekoden!! Vi laver kun design (når det så er sagt så er en flydende indkøbskurv en mindre ting som vi godt kunne gøre inkl. i prisen).

ALT hvad der nævnes her, kan Dandomain altså også - og jo man kan sagtens rode i kildekoden, ned til mindste tegn.

Normalt når jeg snakker kildekode, så snakker jeg den PHP/ASP/C#/Whatever kode som bruges til at hente data ud fra databasen, forretningslogik, mv. HTML og CSS anser jeg normalt ikke for værendes kildekode eller kode overhovedet. Så vidt jeg ved udleverer DanDomain og ScanNet ikke det jeg kalder for kildekode og man kan derfor ikke rette i det jeg kalder for kildekode.

Når man ikke har adgang til kildekoden begrænser det, hvilke muligheder man har for at ændre systemet. Man kan f.eks. ikke tilføje funktionalitet til systemet. Man er normalt begrænset til at ændre udseendet af systemet, det man normalt kalder for "theming".

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:31

kekro:

Så det er en direkte løgn - men hvad gør man ikke for at sælge sin shop

Nu synes jeg lige jeg vil bede om kammertonen. Ja jeg vil gerne sælge et produkt her, men jeg lyver bestemt ikke.

Som Jacob også skriver så er der altså forskel på open source og propritær kode. Ja du kan ændre noget med designet på DanDomain, men det er en hosted løsning som du ikke kan lave om på hvordan den funker! Du "lejer" reelt din webshop (DanDomains eget udtryk!).

Jeg er godt klar over at den flydende kurv højst sandsynligt også ville kunne laves på DanDomains shop eftersom dette er javascript og ikke involvere at ændre i serverens kildekode (såfremt DanDomain altså supporterer at du kan skyde javascript ind i deres html output hvilket jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke ved).

Og "just for the record" css filer ville jeg bestemt ikke betegne som kildekode.

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:15

Hej Iværksætter.

Først og fremmest skal du vide, at jeg er tilknyttet E-handelsbureauet Wølund & Wraae (www.ehandelsbureauet.dk) og derfor har en kommerciel interesse I at rådgive dig herunder. Du er meget velkommen på vores adresse til en personlig snak om dine forretningsmuligheder og valg af e-handelsplatform, hvis du vurderer du har brug for lidt hjælp og rådgivning udover dette:

1. Selvfølgelig er det muligt at udvikle et unikt design på en DanDomain platform. Det vigtigste for dit design er imidlertid, at det møder forventningerne hos din ideelle kundegruppe i forhold til dit udbud af varer, der skal sælges. Du kan se forskellige typer designs her: http://ehandelsbureauet.dk/Kompetencer/Udvalgte_DanDomain_webshop.aspx
  2. DanDomain tilbyder en lang række dækkende funktionaliteter, som du selv er inde på. Du bør imidlertid passe lidt på med at være alt for kreativ i dine ønsker til funktionalitet, da "overraskende" funktionalitet som eksempelvis en menu der forsvinder ikke just skaber den fornødne tryghed for kunderne i købsprocessen. Faktisk forstår jeg ikke helt, hvorfor du ønsker dig denne funktionalitet? Mit budskab er imidlertid, at det godt kan lade sig gøre at tilbyde kunderne nogle funktioner udover det sædvanlige. Det kræver blot det fornødne budget eller egne kompetencer til at udvikle det - og i den situation bør du altid overveje den marginale nytteværdi af din investering. Køber kunderne flere varer pga. din idé? Se evt. mere om mulighederne her: http://ehandelsbureauet.dk/Kompetencer/Andre_ydelser_til_DanDomain_webshop.aspx

Du er meget velkommen til at kontakte mig på 6017 7787 eller ja@wogw.dk, hvis du ønsker en uforpligtende snak om din forretning, dine mål og ambitioner og hvad der kan lade sig gøre inden for dit budget.

Mvh

Jens Adamsen

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 12:25

Vi udvikler også til Magento som så mange andre. Men vi er gået et skridt videre og tilbyder en dansk admin, et modul til pbs epayment, og sidst men ikke bedst. e-conomic modul. Disse moduler får man gratis stillet tilrådighed hvis man bestiller en webshop hos os. Smid mig en email på Thomas@aboutweb.dk hvis du vil høre mere eller se referencer

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:42

Thomas Gravesen:

[...) Men vi er gået et skridt videre og tilbyder en dansk admin [...]

Erhm, Jeg har da en dansk admin i min standard Magento shop. Hentede den på magento connect.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 12:56

ThomasVJ:

Thomas Gravesen:

[...) Men vi er gået et skridt videre og tilbyder en dansk admin [...]

Erhm, Jeg har da en dansk admin i min standard Magento shop. Hentede den på magento connect.

Jeg skal ikke kunne sige om der er nogen der har udgivet en dansk admin nu. Men vi har tilbudt dansk admin inden der fandtes en på magento connect

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)