Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design/opsætning af Webshop

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåe ja - fik aldrig lige fulgt op på denne tråd.

Altså jeg kan godt se, at vi har hijacket tråden her, men vil lige minde om, at det var dig selv, der startede med at gå ud af et spor, som Iværksætteren ikke indledningsvis spurgte om. Og da jeg så synes, du mis-guidede ham/hende lidt, ville jeg bare byde ind med min erfaring med det.

Jeg skal nok lade være med at fortsætte på mail. Jeg er dog villig til at lave en split-test på mit eget site, så jeg kan se, om dine principper øger konverteringsraten. Er villig til at teste næsten alt. Men jeg tvivler nu så meget på dit råd, at jeg kun tør lade omkring 10% af min trafik indgå i testen. Men resultatet er jo ligeså godt af den grund.

Håber dog, at Iværksætteren har fået noget ud af vores erfaringsudveksling.

Bedste hilsner

Molvins

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:05

Hej Alle

Vi skal have lavet en hjemmeside med webshop..vi har brug for en der vil lave den for os..men da vores fírma lige er staret..skal det VÆRE MEGET BILLIG...er der nogle der vil hjælpe?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:42

kpshoppen:

Hej Alle

Vi skal have lavet en hjemmeside med webshop..vi har brug for en der vil lave den for os..men da vores fírma lige er staret..skal det VÆRE MEGET BILLIG...er der nogle der vil hjælpe?

Jeg vil meget gerne hjælpe jer og kan helt bestemt give jer et godt tilbud. Kontakt mig på salg@grapeseedsolutions.dk eller 31 61 79 61

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:54

Hej, 

Har du et telefon nummer man kan ringe til? 

Har læst dit indlæg - og har muligvis nogen ideer du ville synes var rigtig spænende.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)