Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prøver igen

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Anders Christensen:
Og herfra kommer tråden så ganske sikkert til at køre i ring, ligesom de sidste mange næsten identiske tråde john138 har oprettet indtil nu.

Anders,

Har du MSN så kan vi tage den der....Big Smile

Henrik

Hej Henrik

Det har jeg da, så hvis du kan finde min msn-konto, så må du da gerne fange mig der ;-)

Anders

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 22:29

Jeg syntes netop at john138 spørger indtil hvor meget det vil koste at få lavet et simpelt design?

john138 ->
Jeg vil råde dig til at hente wordpress eller joomla, sætte det online og hente et at de mange gratis themes som kan få dig igang.

Du skal ligge sved og tid i at banke en populær side op, og rom blev heller ikke bygget på én dag.
Ellers kan du nemt komme igang på http://bricksite.dk

God fornøjelse

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:49

For helvede John138

Nu har jeg lige givet dig hjælp til selv at komme igang med at lave dig egen hjemmeside. Prøv nu at lege lidt med joomla først, inden du beder om hjælp fra andre.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:55

Henrik :
Jeg syntes netop at john138 spørger indtil hvor meget det vil koste at få lavet et simpelt design?

Hjemmesiden er jo det mindste - problemet er hele hans "plan", hans alder på 13 der gør at han ikke kan indgå aftale uden forældrenes underskrifer, hans søgen efter stråmand til partnerads mv.... Hvor ligger det moralsk rigtige i at hjælpe en 13-årig med at bryde og omgå en lang række regler.....Huh?

Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47

Jeg er stor tilhænger af wordpress , du kan opsætte en blog og lære lidt om dette CMS system , når du er blevet ældre og har du fået en viden så kan du måske selv lave det hele , dog vil du vil du lige vel hvad vide mere om hvad du vil have når du ved lidt mere . Leg lidt med et CMS system og lær noget , du vil nok ikke dumme sig som mange nybegyndere gør at ligge 10.000 kr. eller meget mere ud til en webmaster , da du efter et par år du har leget med et CMS system kan du lettere vide hvad du ønsker dig og lettere kan gennemskue hvem der kan levere den ønsket hjemmeside

Sådan oploader du wordpress

1. Køb domæne

2. Find et webhotel (som under støtter php og mysql)

3. Gå til http://da.wordpress.org/ download

5. Gå til ditdomæne.dk og følg guiden trin for trin. Så enkelt er det faktisk..

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Krogh:

Hjemmesiden er jo det mindste - problemet er hele hans "plan", hans alder på 13 der gør at han ikke kan indgå aftale uden forældrenes underskrifer, hans søgen efter stråmand til partnerads mv.... Hvor ligger det moralsk rigtige i at hjælpe en 13-årig med at bryde og omgå en lang række regler.....Huh?

Henrik

Hej Henrik,

Først må jeg rose dig for at have fundet din gamle avatar frem fra gemmeren - den var savnet :).

Jeg er helt med på at han ikke kan komme til at bruge partnerads før han er ældre og evt får hans forældre til at indgå aftalen.
Men jeg mener ikke der er noget galt i at give ham prisen på det design, når det netop er det han efterspørger - istedet for at stemple knægten fra starten, og rulle ud med de indlæg Anders gjorde.

Med alt held kan det jo være at han har fundet ud af at han ikke ville kunne komme til at drive partnersads før om en del år.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:21

http://husker.awardspace.biz/index.html

please nogle feedbacks, og hvis nogle kan lave et LOGO så vil jeg gerne høre mere, jeg har et billede af logoet på papir, så kan vise dig den.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:40

Haha :)

Det er nu lidt komisk. Sjældent har jeg set en 13-årig som er så ivrig efter at komme igang..

Jeg har skrevet med dig (john) over MSN, og der er ingen tvivl om at du super gerne vil igang med noget. Jeg må bare sige nu at det allerede er ret dødsdømt.. Når du ikke har dine forældre med, ja så har du et problem allerede ved køb af domæne. Har du overvejet at starte på fx. Webbyen.dk? Det tror jeg ville være det bedste, og nemmeste for dig. Der er ca. 20 temaer du kan vælge, det er dejlig nemt, og du kan indsætte reklamer lige så tosset du vil.

Så opret dig på Webbyen, skriv en masse fedt indhold om Magiccards, så skal du nok tjene en lille smule.

Og iøvrigt er jeg enig med Henrik. Jeg syntes måske liiige Anders går hårdt nok til den, jeg ved godt John var en prestilens i den anden tråd, men her opfører han sig faktisk tilfredsstillende.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:42

ser du, jeg har en paypal konto, tror jeg vil tjene nogle penge der ind på, og så kan jeg købe domaine med den konto uden mine forældre ligger mærke til det, og kan også købe ind med den, det skal nok gå alt sammen ;D

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:59

Du kan ikke købe noget med din paypal konto hvis du ikke har dine kortoplysninger, og du kan ikke skrive under på en domænekontrakt før du er 18. Drop nu at snyde dine forældre, det får du intet ud af, og i værste tilfælde ender du med at blive snydt i dine forretninger. Oftest er dine forældre trods alt dine bedste rådgivere, og de vil dig kun det bedste.

Hvis dine forældre ikke tror på din plan må du sætte dig mere ind i tingene så du ved nok om det til at forklare dem hvorfor det er en god ide, og hvorfor du så gerne vil det.

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)