Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prøver igen

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, efter at have fået mange advarsler her på amino.dk, vil jeg være ordenlig.

nu har jeg besluttet mig for at lave nogle forskellinge hjemmesider indtil jeg kan lave en pointside når jeg er 18 pga loven og andre ting, men jeg vil lave en dansk magiccard side, hvis nogle af jer kender det, men det er kort man spiller med, og vil også lave mulighed for salg af magiccard, men, mangler en designer, det er virkelig mit svage punkt, så vil gerne vide hvor meget i skal have for et ikke særlig svært design, og om der er nogle som vil tage imod betaling fra partnerADS, så jeg giver dem dit konto og reg nummer så giver de dig pengene istedet for mig, fordi jeg ikke må opgive mine numre for mine forældre, så det er den eneste vej jeg kan betale.

håber jeg får noget feedback,

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:14

Har du overvejet blot at benytte dig af en standard skabelon? Der er mange gratis, der er rigtig flotte.

Og lige et tip: Giv dine indlæg en ordentligt overskrift - så får du helt sikkert flere relevante svar, og folk vil uden tvivl blive mindre irriterende på digSmile

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 21:16

det nok rigtigt, men kan aldrig finde en der er god, fordi jeg ikke selv kan rette i den, fordi jeg ikke kan photoshop...

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:54

Du kan eventuelt prøve at give dig i kast med Joomla!

Det er nok det nemmeste webside program der findes (måske foruden Mambo, som mere eller mindre er det samme)

Du kan finde den danske version af programmet her http://joomlacode.org/gf/project/danish/frs/?action=FrsReleaseView&release_id=6561

Du kan finde en masse rigtig flotte gratis skabeloner til Joomla her: http://www.siteground.com/joomla-hosting/joomla15-templates.htm

Selvom du har den danske version af Joomla kræver det dog stadig at man er god til engelsk, hvis man vil installere ekstra moduler osv.

Du kan dog få en masse information og hjælp til Joomla her: http://forum.joomla.org/viewforum.php?f=16

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 21:56

har faktisk et pænt cool design PT, men har altid haft problemer med at lave en frame, har i msn så i kan lære mig det?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:07

john138:

har faktisk et pænt cool design PT, men har altid haft problemer med at lave en frame, har i msn så i kan lære mig det?

Og herfra kommer tråden så ganske sikkert til at køre i ring, ligesom de sidste mange næsten identiske tråde john138 har oprettet indtil nu..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 22:08

hvis du er så god, så lær du mig det?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:10

Anders Christensen:
Og herfra kommer tråden så ganske sikkert til at køre i ring, ligesom de sidste mange næsten identiske tråde john138 har oprettet indtil nu.

Anders,

Har du MSN så kan vi tage den der....Big Smile

Henrik

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 22:11

hvis i ved hvordan, så ville i have lært mig det...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:13

john138:

hvis i ved hvordan, så ville i have lært mig det...

Hvis du havde haft en anden attityde end GIV MIG! GIV MIG! hele tiden og selv bidraget med noget til debatten, så ville du nok have fået hjælp.

Men når du udelukkende vil nasse på andre og intet give igen, så er det grunden til at du ingen hjælp får.

Og vi så jo i en anden tråd hvordan du virkeligt var totalt idiot overfor en der havde været naiv nok til at tilføje dig på MSN...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)