Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prøver igen

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

har over 1.000 kort, af cirka 5kr per, så....
men må jeg godt "merchant" på den måde , at købe og sælge over min side?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:31

Hej john jeg kan godt hjælpe dig med et logo og sætte din side op her engang i næste uge.

Så kan vi få dig på plads ehe :)

Du kan bare tilføje min msn - dj-stump@hotmail.com

Ps. så laver jeg også lige et simpelt webshop system til dig, så folk kan købe dine kort.

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 13:16

har tilføjet dig

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 20:28

hvor meget må jeg max sælge for, og er der nogle som sælger kort til mig eller nogle som vil købe :D?

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 09:50

Wink ingen svar?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:05

john138:

Wink ingen svar?

Hver gang du skriver en ny besked til dette indlæg sender Amino en mail til samtlige der deltager i tråden.

Så du bedes venligst, men bestemt overveje ganske nøje om det er et indlæg der er værd at forstyrre rigtig mange mennesker.

Dit ovenstående indlæg har ikke just nogen relevans og vil derfor blot blive set som et irritationsmoment for de fleste.

Det er ganske givet en del af grunden til at du ikke får hjælp, men primært fordi du jo aldrig læser hvad vi rent faktisk skriver til dig.

Og nej, du behøver ikke at svare på dette.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:07

Miriam Frank:
Jo John, du må gerne sælge dine magiccard - om de så er 100 kr. værd ;-)

Miriam,

Et opsat hjemmeside med  shopfunktion - så følger der pludselig nogle regler med om fortrydelsesret, indgåelse af bindende aftaler mv..... så er vi tilbage ved hvad med en umyndig må og ikke må..... Dertil kommer at det jo uanset beløb vil være skattepligtigt  resultatet af en sådan web-shop uanset beløbet størrelse....

Nok må han sælge sine ting - men når det bliver struktureret kommercielt så følger der forpligtigelser med...

Henrik

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 10:14

OMG må fandme ikke engang sælge mine kort for min mor, så skal finde en ny idee til min side!!! OMFGOMFG!!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:32

Arbejdstilsynet har udarbejdet en liste over arbejde, som er tilladt for børn mellem 13 og 15 år. Hvis børn under 15 år udfører arbejde, der ikke står på listen, er det sandsynligvis ulovligt. 

Liste over hvad børn og unge fra 13 år må arbejde med:

• Lettere arbejde inden for landbrug, gartneri, rideskoler med fodring, udmugning, pasning af mindre husdyr samt heste, lugning, bær- og frugtplukning, plantning, grønsagsopsamling samt lignende opgaver
  • Lettere arbejde med modtagelse, sortering, optælling, prismærkning samt pakning af varer og emballage i butikker, supermarkeder og varehuse
  • Lettere ekspedition i mindre forretninger, såsom kiosker, bagerbutikker og grøntforretninger
  • Lettere rengøring, oprydning og borddækning
  • Lettere manuel montering, dog ikke lodning og svejsning
  • Lettere manuelt arbejde, såsom ilægning i poser, kuverter og æsker, kontrol og pudsning af færdige produkter samt håndtering af rent vasketøj
  • Lettere budtjeneste, herunder internt piccoloarbejde, udbringning af aviser og reklamer samt salg af aviser og lignende
  • Lettere arbejde med bogopsætning på biblioteker
  • Lettere arbejde med desinfektion af ko-yvere og lignende med desinfektionsmidler og andre midler, der er godkendt til dette formål af fødevaredirektoratet. Midlerne må ikke være faremærkede eller indeholde organiske opløsningsmidler.
Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 11:18

nogle som har en idee til en side? må ikke selge mine egne ting, men kan købe ind og sælge.... kun små ting som kan sendes i breve

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)