Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udlandske tøjmesser?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej


jeg søger webadresser på tøjmesser ala bellacenter,øksnehallen bare i udlandet..jeg søger at få kontakt med flest mulige sælgere på den korteste tid.jeg går ud fra at det er messer.(sådan er det i danmark har jeg ladet mig fortælle..)

hvordan mht.fragt er det med i købsprisen?og hvormegen ekstraudgift skal man regne med når man køber fra udland til dk??

hvis man vil være enedistrutør af et mærke,skal man så købe for et min. beløb pr.gang uanset hvad?

og hvor lang tid binder man sig for i startkontrakt med sælger?generelt?

hvis man fx.køber billige diesel jeans fra fx.kina er der så et minimum de må sælges for i dk?

hvis deres profil er dyrt mærketøj fx...?

og hvad med iværksætterydelse,er det stadig tilbudt?

håber at få noget feedback

 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik


Det var da en farlig masse spørgsmål og der er kun et jeg lige vil behandle.

Den med de billige Diesel Jeans fra Kina skal du nok holde dig fra, med mindre du mangler et nyt sted at bo. Problemet er at der nok bliver tremmer for vinduerne
Pas på med den slags, du kommer galt af sted.

Dbh Martin
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fredrik
Spørgsmålet om iværksætter ydelse, afhænger af hvor i landet du kommer fra. Der har været en del ændringer i den form det tidligere har kørt på. Men kommer du fra Viborg amt, er der mulighed for at få rådgivning før start (mener det er 10 timer) og rådgivning efter start (20 timer, 30/70 ordning, hvor du betaler 30 procent og amtet 70 procent)
Du kan evt. tage et kig, på http://www.tic-erhvervsservice.dk/tic/

 

Med hensyn til import af tøj, er jeg dig et svar skyldig, men det kan de også hjælpe med på erhvervscentrene.

 

mvh.

Jacob
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

 

egentlig var det også bare et eksempel,men hvordan kan man egentlig skelne mellem ægte og falsk?er det hvis prisen er for absurt lav??

 

jeg vil også helst handle med lande inde for rækkevidde hvor jeg kan flyve til uden at det ruinere mig.

der er langt fra nordvest til asien..

 

frederik
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)