Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til hjemmeside designere og programører - Hjælp med at dømme i denne sag

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,
Jeg anbefaler, at du sletter og lukker denne tråd, da den ikke er passende og hører absolut ikke  til på Amino, og skader som sagt begge parter, som er erhvervsdrivende.
De bedste hilsner
Kim H.
My Web Creations 
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hold da helt op..

I er jo begge med til at skade både hinanden og og jer selv.

Alle der læser denne tråd vil jo ikke lige meget hvordan man vender og drejer det, henvende sig til Kim på et projekt, for tænk nu hvis Habib har ret, og omvendt er der mange der nødig vil handle sammen med mobilhouse osv.

Slet denne tråd ASAP...

Troede Amino var til for at hjælpe hinanden.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt mener jeg at den billigste maade for dig at komme vidre, er at kontakte RET & RAAD m.h.t. at enten stoppe betalingerne eller indlede dit eget soegsmaal om tilbagebetaling af de penge du har betalt, en web-shop er ikke saerlig svaert at programmerer der er mange loesninger der kan bruges men skal tilpasses til

dit behov!

Mit raad er at informerer leverandoern om at de har pligt til at sikre deres produkt ansvar er overholdt.

Hilsen Michael

Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:40

Hej alle sammen

Jeg har skrevet her pga at jeg har mødt kim og hans firma via denne side. Han har valgt at blokere mig fra Skybe og mail, så jeg har ikke andre muligheder for at "snakke" med ham.

Jeg vil gerne sige tak for de gode råd jeg har fået, -nogle af dem vil jeg bestem gå videre med. Jeg håber at der er nogen af jer, som vil hjælpe mig med at teste det link KIM har lagt ud. Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at det ikke er link til min gamle website, men link til noget Kim har lavet. Jeg har lige prøvet at teste det og finder fejl.

Jeg HÅBER stadig at projektet kan blive lavet færdigt af KIM - Hvor der er liv er der håb!!

Habib     

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:25

Hej Kim

Jeg så lige det link du lagde ud, kan det passe at det er opensource CMS systemet Joomla som da er ændret på?

I så fald oplever jeg også fejl når jeg prøver at logge ind i Admin, jeg tror bare tingene mangler en finpudsning :-).

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:47

www.mwc.vn:

Hej Fashion-Seller,

Jeg har ikke truet, Habib, men har gjort ham opmærksom på konsekvensen af at ikke betale.

Du skal huske vi er 6 partnere i dette stort web-bureau med over 60 programmører og 10 web-designere. Jeg tager ikke den endelig beslutning, da vi som sagt er 6 partnere, hvorfor vi vurderer sag til sag.

Du siger jeg aldrig vil retsforfølge for DKK 8.500,- hvad ved du noge om det, det kan være  for af principelt skyld.

Sagen er faktisk sendt videre til vores firma-advokater, da fler-tal i bestyrelsen har stemt for at vi skal videre i systemet og inddrive de skyldte beløb.

Start-gebyr for at åbne sagen koster vores web-bureau DKK 10.000,- i advokat-salær, så jo igen taber vi penge,  men som sagt er det princippet idet.

Med venlig hilsen

Kim H.

My Web Creations

Fedt nok at høre din side af sagen, for det giver jo pludselig det hele en drejning... Og dem der bare han en smule indsigt, kan nemt se hvordan tingene her forholder sig...

Hva angår inddrivelse af 8500 kr i DK, så er det mega dumt at smide gode penge efter dårlige... Selvom det er et princip, så har du ingen garantier for at vinde en evt retsag. At i er klar til at smide op mod 30-50.000 kr af på en retsag om 8500 kr virker totalt dumt. Alle de penge kunne i bruge meget mere fornuftigt, selvom det er et princip. Og vinder i sagen, og Habib ingen penge har, står I igen med alle omkostninger og et papir der siger i har ret, men uden penge. Og at få pengene krævet ind er igen en dyr og bøvlet sag, især med det omtalte beløb...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:04

Henrik :

Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Denne tråd hører ikke til på Amino, den er ene og alene oprettet for at svine en virksomhed til - uanset hvad habib så mener. Der er ingen der får noget ud af denne tråd, udover at blive stemplet som useriøs og utroværdig.

Ik enig. Der er i indlæggets start ik nævnt nogen navne efter Thorborg har lavet en redigering. Det er vel fair nok man spørger om hjælp på Amino i sådan en situation, og især hvis begge parter har fundet hinanden via Amino.

Og husk nu der skal to til en diskussion, og de præsterer begge to at svine hinanden ligeligt til. Med andre ord skaber de begge en loose-loose situation, fremfor at løse problemet...

Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:45

Hej Arlo,

Den første hjemmeside blev udviklet af vores ASP.net team, da Habib´s webhotel var en Windows Webhotel.

Derefter kræver Habib en masse ændringer i projektet, hvorefter vi samler et PHP-team og udvikler hjemmesiden fra bund af i den venlige og dynamisk Open Source  PHP framework CodeIgniter.

Den nye hjemmeside blev kun 90% færdig, da Habib  vil tilbage til den gamle hjemmeside i ASP.net, da han syntes, at den nye hjemmeside hele tiden laver fejl. Det er nyt system vi har bygget til Habib, så små-fejl måtte jo forekomme, men ikke noget vi ikke kan retter til hurtigt, men noget Habib ikke forstår.

Mange hilsner

Kim H.

Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:19

Hej Kim

Venligst læs dette nøje. Jeg gør det meget simpelt.

Du har bedt om Kr 24.ooo,- for at lave alt jeg bad om,.

Jeg  har bedt om nogle ændringer, som kostede KR. 4000,- i henhold til dig, så du har ikke lavet noget gratis.

Efterfølgende siger du at du har brugt en masse tid ekstra og derfor vil du have yderligere Kr. 8500,- .

Indtil nu, har du modtaget KR. 28.000,- Vi har IKKE modtaget en hjemmeside der virker og vi har stadig ikke kunne bruge hjemmesiden fordi den ikke virker. SÅ vi har mistet Kr. 28.000,- på ingenting.

Nu gør jeg det simpelt for dig og prøver at lukke alle diskussioner, DU beder om KR. 8500,- - Færdiggør arbejdet, lave de små eller store fejl (jeg kan bare se at der er fejl - og at det ikke er en hjemmeside der virker).

Derefter - lægger du linket her, og når folk her siger at det virker korrekt, og når jeg kan se at det virker, så vil jeg betale dig Ikke bare de Kr.  8500 - men Kr. 15.000,- for dig og dine partnere.  Vi har ikke noget imod at betale for kvalitet - hvis du kan levere det. For at være 100% klar - de Kr. 15.000,- kan jeg sætte på en konto hos f.eks. en af programørerne i dette Forum, og når programøren kan sige god for dit arbejde, og vise mig at det virker, så får du pengene.

Jeg tror ikke der er en mere simpel løsning end denne.

Hilsen til alle

Habib 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 14:34

www.mwc.vn:

Hej Arlo,

Den første hjemmeside blev udviklet af vores ASP.net team, da Habib´s webhotel var en Windows Webhotel.

Derefter kræver Habib en masse ændringer i projektet, hvorefter vi samler et PHP-team og udvikler hjemmesiden fra bund af i den venlige og dynamisk Open Source  PHP framework CodeIgniter.

Den nye hjemmeside blev kun 90% færdig, da Habib  vil tilbage til den gamle hjemmeside i ASP.net, da han syntes, at den nye hjemmeside hele tiden laver fejl. Det er nyt system vi har bygget til Habib, så små-fejl måtte jo forekomme, men ikke noget vi ikke kan retter til hurtigt, men noget Habib ikke forstår.

Mange hilsner

Kim H.

Ja det ser ellers meget godt ud kim, det er dog også et hårdt arbejde at skifte fra PHP til Asp.net må jeg dog sige. Men jeg ville helt klart anbefale jer at finde en god fornuftig løsning, som i helt sikkert naturligvis kan.

Og held og lykke med arbejdet kim samt God søndag til jer alle Yes

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)