Hej Kim
Venligst læs dette nøje. Jeg gør det meget simpelt.
Du har bedt om Kr 24.ooo,- for at lave alt jeg bad om,.
Jeg har bedt om nogle ændringer, som kostede KR. 4000,- i henhold til dig, så du har ikke lavet noget gratis.
Efterfølgende siger du at du har brugt en masse tid ekstra og derfor vil du have yderligere Kr. 8500,- .
Indtil nu, har du modtaget KR. 28.000,- Vi har IKKE modtaget en hjemmeside der virker og vi har stadig ikke kunne bruge hjemmesiden fordi den ikke virker. SÅ vi har mistet Kr. 28.000,- på ingenting.
Nu gør jeg det simpelt for dig og prøver at lukke alle diskussioner, DU beder om KR. 8500,- - Færdiggør arbejdet, lave de små eller store fejl (jeg kan bare se at der er fejl - og at det ikke er en hjemmeside der virker).
Derefter - lægger du linket her, og når folk her siger at det virker korrekt, og når jeg kan se at det virker, så vil jeg betale dig Ikke bare de Kr. 8500 - men Kr. 15.000,- for dig og dine partnere. Vi har ikke noget imod at betale for kvalitet - hvis du kan levere det. For at være 100% klar - de Kr. 15.000,- kan jeg sætte på en konto hos f.eks. en af programørerne i dette Forum, og når programøren kan sige god for dit arbejde, og vise mig at det virker, så får du pengene.
Jeg tror ikke der er en mere simpel løsning end denne.
Hilsen til alle
Habib