Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til hjemmeside designere og programører - Hjælp med at dømme i denne sag

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Alt hvad Kim skriver er ikke sandt. Jeg vil præsentere kontrakt og aftaler nedenfor, bl.a. for hans 325 timers arbejde - som jeg tilsvarende har brugt på igen og igen at forklare hvad jeg ønsker. Hver gang du ( Kim ) har leveret noget, har jeg testet det og fundet at det enten ikke virker eller er fuld af fejl. DU har aldrig givet dig tid til at gennelæse de jeg har sendt til dig, og prøvet at forstå hvad jeg mener. Du har blot sat mig i kontakt med Vietnamesisk programør som har endnu sværere ved at forstå hvad jeg mener og hvad jeg ønsker. Hver gang jeg bad dem gøre noget har de bedt mig kontakte dig først, så har du skulle foreklares problemet, derefter har du skulle snakke med programør før vi igen har kunne fortsætte med opgaven. Alt dette har giver en utrolig masse spildtid for mig og jer!. I mere end et år er jeg blevet tappet for energi ved igen og igen at prøve at forklare hvad det er jeg ønsker, - hele tiden med den tanke i baghovedet at hvis jeg ikke kan få jer til at forstå - så er mine penge spildt! 

Hvordan kan du levere hjemmeside der ikke kan uploade en simpel varegruppe?

Hvorfor taler du så meget her om dine "gode arbejde"? - min svar er: Giv mit password og username til folk på denne side, så de kan teste dit "fine arbejde" på min side!! Og backend cms system.

Jeg er ligeglad med hvor mange millioner hjemmesider du har lavet og hvad du har lavet - jeg er kun interesseret i min hjemmeside og hvad der ikke er leveret.

Og - du har ret i at jeg har ændret nogle ting undervejs - men glemt ikke at de ting jeg har ændret specielt er ting jeg har valgt at fjerne fra hjemmesiden, for at gøre det lettere for dig, fordi du ikke kunne levere og tingene var fulde af fejl.

Igen beder jeg dig give folk fra dette forum adgang til min side så de kan se hvordan det virker.

Hvad jeg mente i min mail med : Finish this..var at du ikke behøver at sende flere mails med trusler om advokat osv... Vi kan tage debatten her i forum, men ikke via privat mail. Jeg har bedt dig om dine personlige oplysninger  i danmark og du har nægtet at give mig det, men jeg ved ikke hvad du er bange for - hvis du har ret! Jeg er ikke bange for en henvendelse fra din advokat, da jeg er sikker på at jeg har retten på min side - så jeg ser frem til at høre fra ham.

Til alle de seriøse svar på debatten - tak for jeres svar og de forløbige hjælp. Jeg ser frem til flere indlæg og mere hjælp i denne sag.  Hvis I har brug for yderligere inormation eller dokumentation så er I velkomne til at maile mig eller tilføje mig i MSN. Insaiow@hotmail.com 

P.s. Idag sendte han mig filer og jeg vil blive rigtig glad hvis nogen kan hjælpe mig med at checke disse filer for trojan eller virus! - jeg har endnu ikke åbnet filerne.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi Habib!

Thanks for your answer.

No, I haven´t read what you wrote in the forum.

But after analyze your down below requirements with our project-manager,
we can offer you following professionel, unique solution:

Production-time: 5 weeks
Price in DKK 24.500,-

Since we are an outsourcing company we are only making projects online
at email, Skype and teamviewer.

PS! Please see what our layout suggestion at PNG-file.

Med venlig hilsen/Best regards,

Tran Hau Kim Hoang

Executive Director

www.mwc.vn

Skype-ID: mywebcreations

No 22, 1 street, Lo B,

Ward 5, Quan 8 HCMC

Direct  Tel. (08) 4310554

Office Tel (08) 2986068, 2986070

MobileTel.  0902.342.900

-----

Sent: Tuesday, July 15, 2008 2:04 AM
Subject: RE: www.mobilehouse.dk

hi

it was nice start and you are fast :))

did you read this what i write in the forum ?

Hej
Jeg beklager den forkerte link, min side er www.mobilehouse.dk
Jeg ønsker fortsat en webside der er nem for mig at opdatere, ændre og slette på. Der skal være mulighed for at jeg nemt selv kan ændre design, grafik m.v.  Jeg har brug for at der er statistik og backup på systemet.
Der skal være mulighed for at udvikle netshop delen, og mine kunder skal kunne få login og password, samt nyhedsbrev.
Der skal være en god meta system generator, der gør siden nem at finde for søgemaskinerne.
Jeg vil meget gerne, om muligt have en dansk og en engelsk del, samt at priserne er både i Danske Kr. og Euro.
Jeg ønsker mig noget der ligner et miks af disse 2 sider http://ipmart.org  og  www.gsmarena.com
Er der nogen der kan give mig et godt tilbud på dette?
Habib

Please note that it is very important for me, that i will own the system and the site you bild.
All will be mine , and I dont want to pay any monthly fee or licens .

Very important that it is very easy to update and that I can be able to update everything, f.x. text and design, grafics, extra pages and sub pages, colours and everything you can imagen. All updating etc. in the future i must be able to do myself.
Also it must be very easy to come in high ranking in search engiens.

Are you in denmark ?? so we can meet ?

In the future I need to be aple to have unlock pages, but at this moment in the site must be deactivated, because we have now become a Nokia Service Center, so we cannot unlock anymore!

I need the site to focus on Service, Selling and Repairing of phones, changing displayes and lcds for  phones. Also wholesale and trading all over the world.
I need it to show customers or others who see my site, that we are a big seller and dealer for mobile phones and we can supply big quantities of phones and spare parts. They must also  understand that we have our own authorised service center and webshop, which can sell phones,  spare parts and accessaries for normal costumers.

I need the website system to make back up at all time up to date and I want to be able to move it, or have as many copies as I want at any server.

I would like to have a very nice, special and very attractive site where it is simple for the customer to find what they are looking for .

In connection with the part about Nokia Service center, I need something like this system, when people send a phone to me: http://telecare.dk/dansk/ Opret reparation, where they read the conditions, and when they accept, the get a formular to fill out, print and send with the phone to me.
Also the same kind of system for all other models, without warrenty and with water damage.

I also have this website   www.unlock-simlock.dk    I need to have a link from my new site to this site .

Any error that i find in the websystem, you must be able to fix free of charge! 

best regards
Habib

From: tkhau@mwc.vn
To: insaiow@hotmail.com
Subject: www.mobilehouse.dk
Date: Mon, 14 Jul 2008 15:42:04 +0700

Hello Habib!

Thanks for your email and the correction of the link to your website

My new offer is followed:

OFFER 1: PRESENTATION WEBSITE!
1. Professionel and unique website
2. Coding in ASP.net frontend
3. Coding in Backend CMS-system
4. Delivering in 2 weeks and 3 days
5. Price in DKK 7.500,-

OFFER 2: PRESENTATION & WEBSHOP!
1. Professionel and unique website/webshop
2. Coding in ASP.net frontend
3. Coding in Backend CMS-system
4. Delivering in 2 weeks and 3 days
5. Payment gateway with Dankort, Visa, Mastercard etc.
6. Delivering in 3 weeks
7. Price in DKK 9.500,-

Notice I already sent free layout/design suggestion to you
Please see attach PNG-file!

Hoping to hear from you again with your comments

Tran Hau Kim Hoang

Executive Director

www.mwc.vn

Skype-ID: mywebcreations

No 22, 1 street, Lo B,

Ward 5, Quan 8 HCMC

Direct  Tel. (08) 4310554

Office Tel (08) 2986068, 2986070

MobileTel.  0902.342.900

----- Original Message -----
Sent: Monday, July 14, 2008 3:08 AM
Subject: RE: www.mobilhouse.dk

Hello tran

My site is www.mobilehouse.dk    it was wrong what is written before , what is your new offer ?

my best regards
Habib

From: tkhau@mwc.vn
To: insaiow@hotmail.com
Subject: www.mobilhouse.dk
Date: Tue, 8 Jul 2008 19:21:23 +0700

Hej,

Her hvad My Web Creations kan tilbyde til redesign og udvikling

1. Design af www.mobilhouse.dk
2. Programming i ASP.net frontend
3. Programming i ASP.net backend CMS-system
4. Produktionstid 3 uger + 2 test
5. Pris Kr. 13.800,-

Se nogen af vores nyeste referencer på nedeståend links:

Hvis tilbuddet passer til din ambitioner er du velkommen til at kontakte undertegnede.
PS! Husk vi giver altid en uforpligtende design/layout forslag

Tran Hau Kim Hoang

Executive Director

www.mwc.vn

------------------------------------------------------------------------------------------------

17. July 2008

Agreement between www.mobilehouse.dk and My Web Creations

It is hereby agreed that My Web Creations delivers the following to www.mobilehouse.dk

New Website, programming and CMS-panel to

www.mobilehouse.dk

The above is the overall framework for the agreement. The details are specified in project-plan number:

MH-06022048 between www.mobilehouse.dk and My Web Creations.

It is agreed that the job has to be delivered in its tested and final version in 5 weeks meaning date of delivering 20/08-2008.

www.mobilehouse.dk

will pay an overall lump sum of 24.500,- DKK in 2 rates. The first rate of the price (12.250,- DKK) after the 25 of July 2008, provided all the designs are sliced in CSS and the HTML-files are done and upload on our local server to see the visible progress in the project.

th

The second rate/last rate of the price (12.250,- DKK) after the 20 of August 2008 after the final delivery according to the described project-plan number: th

MH-06022048

After end project, My Web Creations will provide www.mobilhouse.dk fully technical support to the website in 3 months. The technical support is according to the functions in the project-plan number:

MH-06022048

It is also agree that www.mobilehouse.dk own the full source/licens and design, and there will be no extra charge for the ownership.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Project-plan: MH-06022048 Leverancen

Beskrivelse

Kommentarer

Koncept workshop og kravspecifikation

Koncept workshop, der har til formål at beskrive mål med webshop-løsningen i forhold strategi og mål. Samtidig besluttes krav til designet.

Inklusiv forberedelse

Identificering af indhold, struktur og opbygning samt udvikling af overordnet flowchart.

Grafisk identitet og kreativt oplæg

Der udvikles et logo skrift.

Logo er baseret på et logo skrifttype og er ikke indeholdt et logo mærke.

Rentegning

Logo leveres som vektor-format, som kan anvendes til web og print.

Kreativt oplæg

Designoplæg til webshop-løsningen som skal være i overensstemmelse med konceptets omfang, skalerbarhed, funktionalitet og anvendelse.

Det kreative oplæg indeholder et designoplæg på det overordnede design, som tager udgangspunkt i forsiden

Indholdsdesign

Specielt designet skabeloner

Framework design

Opsætning

1 Forside-skabelon

Opsætning

1 Kategoriforside-skabelon

Design og opsætning

1 Vareliste-skabelon

Design og opsætning

1 Varekort-skabelon

Design og opsætning

1 Relaterede vareliste-skabelon

Design og opsætning

1 Indholdsskabelon

Design og opsætning

Specielt designet indhold

Kundeservice

Design og opsætning

Kontaktformular

Design og opsætning

Reklamationsformular

Design og opsætning

Nyhedsbrevsskabelon

Design og opsætning

Tilmeld nyhedsbrev

Design og opsætning

Købeprocessen

Design og opsætning

Fakturaskabelon

Design og opsætning

Ordrebekræftelse

Design og opsætning

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:32

Jeg har flere projekter hvor kravende har ændret sig løbende, selvom at der har forlagt en udførlig projektspecifikation hvad skal udføres og hvad opgaven skal indeholde - men desværre sker der ofte det at der kommer gode ideer til, og ting der skal ændres.

Den sværeste del er at vide hvornår at der skal faktureres ekstra for den ekstra tid det tager, fordi man vil jo stadig gerne yde god service for kunden? - men på den anden side er det vigtigt at få klarlagt alle spilleregler inden man kommer såvidt til at komme i denne tvivls situationen.

Vores kunder får udtrykkeligt besked at ekstra rettelser eller ændring af krav bliver faktureret særskilt - at vi så de fleste gange er overbærerne og fuldfører opgaven til det planlagte budget er en anden sag. Det vigtige er at kunden skal vide, at der faktisk gøres en ekstra indsats uden ekstra betalingen, og skal være taknemlig for det - istedet for en selvfølge.

Og uden at vælge parti eller andet, er det nok det som er sket ved denne opgave, kravende og de "smarte ideer" har skiftet hele tiden, og endt med en ren loose-loose situationen for både bureau og kunde.

Men man må formode at det er bureauet der er eksperten i sådan et udviklingsprojeket, og kan oplyse og informere kunden om de gældende spilleregler.

Håber både at habib og kim kan finde en fornuftig løsning hvor begge går fra samarbejdet med opklaret sag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43

Sikke da en gang mudderkastning vi har gang i her!

Var det ikke en idé at holde det internt mellem parterne ?

Men Habib, jeg forstår dig udemærket godt, og det er en træls at få sådan en dyr lærestreg.
- Men der må da have været på et tidspunkt, hvor du har fattet mistanke ?

Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 03:33

Det Habib lige har  copy og paste, viser endnu engang hvor primitiv, useriøs og uprofessionel han er. Man slynger ikke en intern samarbejdsaftale offentlig og tror at problemet løser sig.

Kære Habib hvad med de mange mails, du sendte til os med ændringer og rettelser iforhold til samarbejdsaftalen? Dem har sikkert "glemt" på vejen.

Jeg kunne vel også selv sætte den op her, men her er jeg for professionel og kunne ikke drømme at gøre det over for min kunder, da disse ting som Nils Pedersen siger, skal holdes intern imellem parterne.

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 04:09

Kære Habib,

Som du nok ved, har jeg travlt, og gider ikke svare på dette tråd mere, da det du har fremlagt er irrelevante og barnlig.

Hvad kan du opnå ved at offentlig brokke dig og kritisere, tager noget som er et internt anliggende op i et offentligt forum, og beskylder mig for det ene og andet. Og tilsvarende så skyder jeg med skarp tilbage.

Hvorfor alt dette mudderkastning, som Nils Pedersen spørger.

Vær konstruktiv og professionel, og tænk og find en løsning til hvordan du kan komme videre.

Du ved, jeg er et imødekommende person, og til at snakke mig, så udnyt det, i stedet for at du bruger kræfter på ting, som er uvedkommende for andre og er intern problemer.

Mht. du har tilspurgt efter mit CPR-nummer, og hvor jeg bor er uvedkommende for dig og en privat sag. Hvad skal du have mit CPR-nummer og privatadresse for?

Hvis du ønsker at skrive eller have en korrespondance skal du skrive direkte til vores web-bureau.

Vi er et aktie-selskab og alle sag skal håndteres intern og forretningsmæssigt, hvorfor mit CPR-nr. og privat-adresse er private.

Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:03

Kære Kim

Underligt hvordan du skifter mening mellem sidste og denne tread!

Jeg har lagt disse kontrakter ud, som dokumentation i forbindelse med dine tidligere trusler, Jeg har også mails helt frem til for 2 dage siden omkring rettelse af fejl på den hjemmeside du har lavet. Jeg er i dette forum - ikke for at skade dig, men det er for at få folk til at bedømme det leverede  - som du siger er mig der ikke han finde ud af at bruge, Igen beder jeg dig til at give password og username til folk her, så andre kan hjælpe mig teste. Jeg vil blive RIGTIG GLAD - hvis du kan færdiggøre hjemmesiden - hvis du kan! Hvis du ikke kan - så refunder venligst vores penge. Jeg mener ikke at du kan bedømme om dit arbejde er korrekt og færdigt! - Jeg vil gerne have andre proff. til at hjælpe med den bedømmelse - her på forum er der mange der ville kunne hjælpe med test.

Er du villig til at give oplysningerne, så andre her kan hjælpe med at gennemgå det leverede i forhold til kontrakten.?

Du beder om Kr. 24.000,-. Du har modtaget 28.000kr. og du beder fortsat om yderligere Kr. 8000,- !! Vi giver dig gerne de Kr 8000,- hvis du førdiggør det arbejde du startede for 1 år siden!

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 07:25

Kære Habib,

Jeg har ikke skiftet min mening. Kan du ikke læse hvad jeg har skrevet i mine indlæg.

Du har startet en offentlig debat, som ikke vedrører andre og er et intern problem. På det baggrund  af denne handling vil vores selskab ikke have nogen interesser i at hjælpe dig igennem denne proces mere.

Jeg sagde, at du ved, at jeg er imødekommende, og hvis du vil diskutere med mig om, hvordan vi løser og komme igennem dette projekt er det et intern anliggende.

Og lad være med at spille dumt! Du kan selv kontakte Abusiness.dk og bede dem om at restore dit projekt. Alt MSQL kildekoder ligger i deres server

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 07:46
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Denne tråd hører ikke til på Amino, den er ene og alene oprettet for at svine en virksomhed til - uanset hvad habib så mener. Der er ingen der får noget ud af denne tråd, udover at blive stemplet som useriøs og utroværdig.

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 08:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik,

Jeg er fuldstændig enig med dit udlæg.

Jeg kunne aldrig drømme om at  udsætte Habib offentligt, at han skylder vores selskab penge samt at han har for udført 2 web-projekter igen og igen for sølle DKK 24.000,- Dette hører ikke hjemme nogen steder, da det er intern problemer som skal løses intern, og absolut ikke involvere andre, som overhovedet kender hoved og hale i denne sag, og derfor kan udtale sig om noget som helst.

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)