Hej alle sammen
Alt hvad Kim skriver er ikke sandt. Jeg vil præsentere kontrakt og aftaler nedenfor, bl.a. for hans 325 timers arbejde - som jeg tilsvarende har brugt på igen og igen at forklare hvad jeg ønsker. Hver gang du ( Kim ) har leveret noget, har jeg testet det og fundet at det enten ikke virker eller er fuld af fejl. DU har aldrig givet dig tid til at gennelæse de jeg har sendt til dig, og prøvet at forstå hvad jeg mener. Du har blot sat mig i kontakt med Vietnamesisk programør som har endnu sværere ved at forstå hvad jeg mener og hvad jeg ønsker. Hver gang jeg bad dem gøre noget har de bedt mig kontakte dig først, så har du skulle foreklares problemet, derefter har du skulle snakke med programør før vi igen har kunne fortsætte med opgaven. Alt dette har giver en utrolig masse spildtid for mig og jer!. I mere end et år er jeg blevet tappet for energi ved igen og igen at prøve at forklare hvad det er jeg ønsker, - hele tiden med den tanke i baghovedet at hvis jeg ikke kan få jer til at forstå - så er mine penge spildt!
Hvordan kan du levere hjemmeside der ikke kan uploade en simpel varegruppe?
Hvorfor taler du så meget her om dine "gode arbejde"? - min svar er: Giv mit password og username til folk på denne side, så de kan teste dit "fine arbejde" på min side!! Og backend cms system.
Jeg er ligeglad med hvor mange millioner hjemmesider du har lavet og hvad du har lavet - jeg er kun interesseret i min hjemmeside og hvad der ikke er leveret.
Og - du har ret i at jeg har ændret nogle ting undervejs - men glemt ikke at de ting jeg har ændret specielt er ting jeg har valgt at fjerne fra hjemmesiden, for at gøre det lettere for dig, fordi du ikke kunne levere og tingene var fulde af fejl.
Igen beder jeg dig give folk fra dette forum adgang til min side så de kan se hvordan det virker.
Hvad jeg mente i min mail med : Finish this..var at du ikke behøver at sende flere mails med trusler om advokat osv... Vi kan tage debatten her i forum, men ikke via privat mail. Jeg har bedt dig om dine personlige oplysninger i danmark og du har nægtet at give mig det, men jeg ved ikke hvad du er bange for - hvis du har ret! Jeg er ikke bange for en henvendelse fra din advokat, da jeg er sikker på at jeg har retten på min side - så jeg ser frem til at høre fra ham.
Til alle de seriøse svar på debatten - tak for jeres svar og de forløbige hjælp. Jeg ser frem til flere indlæg og mere hjælp i denne sag. Hvis I har brug for yderligere inormation eller dokumentation så er I velkomne til at maile mig eller tilføje mig i MSN. Insaiow@hotmail.com
P.s. Idag sendte han mig filer og jeg vil blive rigtig glad hvis nogen kan hjælpe mig med at checke disse filer for trojan eller virus! - jeg har endnu ikke åbnet filerne.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi Habib!
Thanks for your answer.
No, I haven´t read what you wrote in the forum.
But after analyze your down below requirements with our project-manager,
we can offer you following professionel, unique solution:
Production-time: 5 weeks
Price in DKK 24.500,-
Since we are an outsourcing company we are only making projects online
at email, Skype and teamviewer.
PS! Please see what our layout suggestion at PNG-file.
Med venlig hilsen/Best regards,
Tran Hau Kim Hoang
Executive Director
www.mwc.vn
Skype-ID: mywebcreations
No 22, 1 street, Lo B,
Ward 5, Quan 8 HCMC
Direct Tel. (08) 4310554
Office Tel (08) 2986068, 2986070
MobileTel. 0902.342.900
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, July 15, 2008 2:04 AM
hi it was nice start and you are fast :)) did you read this what i write in the forum ?
Hej Jeg beklager den forkerte link, min side er www.mobilehouse.dkJeg ønsker fortsat en webside der er nem for mig at opdatere, ændre og slette på. Der skal være mulighed for at jeg nemt selv kan ændre design, grafik m.v. Jeg har brug for at der er statistik og backup på systemet. Der skal være mulighed for at udvikle netshop delen, og mine kunder skal kunne få login og password, samt nyhedsbrev. Der skal være en god meta system generator, der gør siden nem at finde for søgemaskinerne. Jeg vil meget gerne, om muligt have en dansk og en engelsk del, samt at priserne er både i Danske Kr. og Euro. Jeg ønsker mig noget der ligner et miks af disse 2 sider http://ipmart.org og www.gsmarena.comEr der nogen der kan give mig et godt tilbud på dette? Habib
Please note that it is very important for me, that i will own the system and the site you bild. All will be mine , and I dont want to pay any monthly fee or licens . Very important that it is very easy to update and that I can be able to update everything, f.x. text and design, grafics, extra pages and sub pages, colours and everything you can imagen. All updating etc. in the future i must be able to do myself. Also it must be very easy to come in high ranking in search engiens. Are you in denmark ?? so we can meet ? In the future I need to be aple to have unlock pages, but at this moment in the site must be deactivated, because we have now become a Nokia Service Center, so we cannot unlock anymore! I need the site to focus on Service, Selling and Repairing of phones, changing displayes and lcds for phones. Also wholesale and trading all over the world. I need it to show customers or others who see my site, that we are a big seller and dealer for mobile phones and we can supply big quantities of phones and spare parts. They must also understand that we have our own authorised service center and webshop, which can sell phones, spare parts and accessaries for normal costumers. I need the website system to make back up at all time up to date and I want to be able to move it, or have as many copies as I want at any server. I would like to have a very nice, special and very attractive site where it is simple for the customer to find what they are looking for . In connection with the part about Nokia Service center, I need something like this system, when people send a phone to me: http://telecare.dk/dansk/ Opret reparation, where they read the conditions, and when they accept, the get a formular to fill out, print and send with the phone to me. Also the same kind of system for all other models, without warrenty and with water damage. I also have this website www.unlock-simlock.dk I need to have a link from my new site to this site . Any error that i find in the websystem, you must be able to fix free of charge!
best regards Habib
From: tkhau@mwc.vn To: insaiow@hotmail.com Subject: www.mobilehouse.dk Date: Mon, 14 Jul 2008 15:42:04 +0700
Hello Habib!
Thanks for your email and the correction of the link to your website
My new offer is followed:
OFFER 1: PRESENTATION WEBSITE!
1. Professionel and unique website
2. Coding in ASP.net frontend
3. Coding in Backend CMS-system
4. Delivering in 2 weeks and 3 days
5. Price in DKK 7.500,-
OFFER 2: PRESENTATION & WEBSHOP!
1. Professionel and unique website/webshop
2. Coding in ASP.net frontend
3. Coding in Backend CMS-system
4. Delivering in 2 weeks and 3 days
5. Payment gateway with Dankort, Visa, Mastercard etc.
6. Delivering in 3 weeks
7. Price in DKK 9.500,-
Notice I already sent free layout/design suggestion to you
Please see attach PNG-file!
Hoping to hear from you again with your comments
Tran Hau Kim Hoang
Executive Director
www.mwc.vn
Skype-ID: mywebcreations
No 22, 1 street, Lo B,
Ward 5, Quan 8 HCMC
Direct Tel. (08) 4310554
Office Tel (08) 2986068, 2986070
MobileTel. 0902.342.900
----- Original Message -----
Sent: Monday, July 14, 2008 3:08 AM
Hello tran My site is www.mobilehouse.dk it was wrong what is written before , what is your new offer ? my best regards Habib
From: tkhau@mwc.vn To: insaiow@hotmail.com Subject: www.mobilhouse.dk Date: Tue, 8 Jul 2008 19:21:23 +0700
Hej,
Her hvad My Web Creations kan tilbyde til redesign og udvikling
2. Programming i ASP.net frontend
3. Programming i ASP.net backend CMS-system
4. Produktionstid 3 uger + 2 test
5. Pris Kr. 13.800,-
Se nogen af vores nyeste referencer på nedeståend links:
Hvis tilbuddet passer til din ambitioner er du velkommen til at kontakte undertegnede.
PS! Husk vi giver altid en uforpligtende design/layout forslag
Tran Hau Kim Hoang
Executive Director
www.mwc.vn
------------------------------------------------------------------------------------------------
17. July 2008
Agreement between www.mobilehouse.dk and My Web Creations
It is hereby agreed that My Web Creations delivers the following to www.mobilehouse.dk
New Website, programming and CMS-panel to
www.mobilehouse.dk
The above is the overall framework for the agreement. The details are specified in project-plan number:
MH-06022048 between www.mobilehouse.dk and My Web Creations.
It is agreed that the job has to be delivered in its tested and final version in 5 weeks meaning date of delivering 20/08-2008.
www.mobilehouse.dk
will pay an overall lump sum of 24.500,- DKK in 2 rates. The first rate of the price (12.250,- DKK) after the 25 of July 2008, provided all the designs are sliced in CSS and the HTML-files are done and upload on our local server to see the visible progress in the project.
th
The second rate/last rate of the price (12.250,- DKK) after the 20 of August 2008 after the final delivery according to the described project-plan number: th
MH-06022048
After end project, My Web Creations will provide www.mobilhouse.dk fully technical support to the website in 3 months. The technical support is according to the functions in the project-plan number:
MH-06022048
It is also agree that www.mobilehouse.dk own the full source/licens and design, and there will be no extra charge for the ownership.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Project-plan: MH-06022048 Leverancen
|
Beskrivelse
|
Kommentarer
|
Koncept workshop og kravspecifikation
|
Koncept workshop, der har til formål at beskrive mål med webshop-løsningen i forhold strategi og mål. Samtidig besluttes krav til designet.
|
Inklusiv forberedelse
|
Identificering af indhold, struktur og opbygning samt udvikling af overordnet flowchart.
|
Grafisk identitet og kreativt oplæg
|
Der udvikles et logo skrift.
|
Logo er baseret på et logo skrifttype og er ikke indeholdt et logo mærke.
|
Rentegning
|
Logo leveres som vektor-format, som kan anvendes til web og print.
|
Kreativt oplæg
Designoplæg til webshop-løsningen som skal være i overensstemmelse med konceptets omfang, skalerbarhed, funktionalitet og anvendelse. |
Det kreative oplæg indeholder et designoplæg på det overordnede design, som tager udgangspunkt i forsiden
|
Indholdsdesign
|
Specielt designet skabeloner
|
Framework design
|
Opsætning
|
1 Forside-skabelon
|
Opsætning
|
1 Kategoriforside-skabelon
|
Design og opsætning
|
1 Vareliste-skabelon
|
Design og opsætning
|
1 Varekort-skabelon
|
Design og opsætning
|
1 Relaterede vareliste-skabelon
|
Design og opsætning
|
1 Indholdsskabelon
|
Design og opsætning
|
Specielt designet indhold
|
Kundeservice
|
Design og opsætning
|
Kontaktformular
|
Design og opsætning
|
Reklamationsformular
|
Design og opsætning
|
Nyhedsbrevsskabelon
|
Design og opsætning
|
Tilmeld nyhedsbrev
|
Design og opsætning
|
Købeprocessen
|
Design og opsætning
|
Fakturaskabelon
|
Design og opsætning
|
Ordrebekræftelse
|
Design og opsætning
|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
|