Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til hjemmeside designere og programører - Hjælp med at dømme i denne sag

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Habib lige har  copy og paste, viser endnu engang hvor primitiv, useriøs og uprofessionel han er. Man slynger ikke en intern samarbejdsaftale offentlig og tror at problemet løser sig.

Kære Habib hvad med de mange mails, du sendte til os med ændringer og rettelser iforhold til samarbejdsaftalen? Dem har sikkert "glemt" på vejen.

Jeg kunne vel også selv sætte den op her, men her er jeg for professionel og kunne ikke drømme at gøre det over for min kunder, da disse ting som Nils Pedersen siger, skal holdes intern imellem parterne.

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 04:09

Kære Habib,

Som du nok ved, har jeg travlt, og gider ikke svare på dette tråd mere, da det du har fremlagt er irrelevante og barnlig.

Hvad kan du opnå ved at offentlig brokke dig og kritisere, tager noget som er et internt anliggende op i et offentligt forum, og beskylder mig for det ene og andet. Og tilsvarende så skyder jeg med skarp tilbage.

Hvorfor alt dette mudderkastning, som Nils Pedersen spørger.

Vær konstruktiv og professionel, og tænk og find en løsning til hvordan du kan komme videre.

Du ved, jeg er et imødekommende person, og til at snakke mig, så udnyt det, i stedet for at du bruger kræfter på ting, som er uvedkommende for andre og er intern problemer.

Mht. du har tilspurgt efter mit CPR-nummer, og hvor jeg bor er uvedkommende for dig og en privat sag. Hvad skal du have mit CPR-nummer og privatadresse for?

Hvis du ønsker at skrive eller have en korrespondance skal du skrive direkte til vores web-bureau.

Vi er et aktie-selskab og alle sag skal håndteres intern og forretningsmæssigt, hvorfor mit CPR-nr. og privat-adresse er private.

Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:03

Kære Kim

Underligt hvordan du skifter mening mellem sidste og denne tread!

Jeg har lagt disse kontrakter ud, som dokumentation i forbindelse med dine tidligere trusler, Jeg har også mails helt frem til for 2 dage siden omkring rettelse af fejl på den hjemmeside du har lavet. Jeg er i dette forum - ikke for at skade dig, men det er for at få folk til at bedømme det leverede  - som du siger er mig der ikke han finde ud af at bruge, Igen beder jeg dig til at give password og username til folk her, så andre kan hjælpe mig teste. Jeg vil blive RIGTIG GLAD - hvis du kan færdiggøre hjemmesiden - hvis du kan! Hvis du ikke kan - så refunder venligst vores penge. Jeg mener ikke at du kan bedømme om dit arbejde er korrekt og færdigt! - Jeg vil gerne have andre proff. til at hjælpe med den bedømmelse - her på forum er der mange der ville kunne hjælpe med test.

Er du villig til at give oplysningerne, så andre her kan hjælpe med at gennemgå det leverede i forhold til kontrakten.?

Du beder om Kr. 24.000,-. Du har modtaget 28.000kr. og du beder fortsat om yderligere Kr. 8000,- !! Vi giver dig gerne de Kr 8000,- hvis du førdiggør det arbejde du startede for 1 år siden!

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 07:25

Kære Habib,

Jeg har ikke skiftet min mening. Kan du ikke læse hvad jeg har skrevet i mine indlæg.

Du har startet en offentlig debat, som ikke vedrører andre og er et intern problem. På det baggrund  af denne handling vil vores selskab ikke have nogen interesser i at hjælpe dig igennem denne proces mere.

Jeg sagde, at du ved, at jeg er imødekommende, og hvis du vil diskutere med mig om, hvordan vi løser og komme igennem dette projekt er det et intern anliggende.

Og lad være med at spille dumt! Du kan selv kontakte Abusiness.dk og bede dem om at restore dit projekt. Alt MSQL kildekoder ligger i deres server

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 07:46
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Denne tråd hører ikke til på Amino, den er ene og alene oprettet for at svine en virksomhed til - uanset hvad habib så mener. Der er ingen der får noget ud af denne tråd, udover at blive stemplet som useriøs og utroværdig.

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 08:57

Hej Henrik,

Jeg er fuldstændig enig med dit udlæg.

Jeg kunne aldrig drømme om at  udsætte Habib offentligt, at han skylder vores selskab penge samt at han har for udført 2 web-projekter igen og igen for sølle DKK 24.000,- Dette hører ikke hjemme nogen steder, da det er intern problemer som skal løses intern, og absolut ikke involvere andre, som overhovedet kender hoved og hale i denne sag, og derfor kan udtale sig om noget som helst.

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 09:05
Hej Anders,
Jeg anbefaler, at du sletter og lukker denne tråd, da den ikke er passende og hører absolut ikke  til på Amino, og skader som sagt begge parter, som er erhvervsdrivende.
De bedste hilsner
Kim H.
My Web Creations 
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hold da helt op..

I er jo begge med til at skade både hinanden og og jer selv.

Alle der læser denne tråd vil jo ikke lige meget hvordan man vender og drejer det, henvende sig til Kim på et projekt, for tænk nu hvis Habib har ret, og omvendt er der mange der nødig vil handle sammen med mobilhouse osv.

Slet denne tråd ASAP...

Troede Amino var til for at hjælpe hinanden.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:16

Personligt mener jeg at den billigste maade for dig at komme vidre, er at kontakte RET & RAAD m.h.t. at enten stoppe betalingerne eller indlede dit eget soegsmaal om tilbagebetaling af de penge du har betalt, en web-shop er ikke saerlig svaert at programmerer der er mange loesninger der kan bruges men skal tilpasses til

dit behov!

Mit raad er at informerer leverandoern om at de har pligt til at sikre deres produkt ansvar er overholdt.

Hilsen Michael

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)