@Kim - Tak for din side af historien. Man bør altid høre begge sider inden man "dømmer" i en sag.
|
Hej Kasper,
Tak for tilføjelsen!
Med venlig hilsen
Kim H. T
MWC
@Kim - Tak for din side af historien. Man bør altid høre begge sider inden man "dømmer" i en sag.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Kasper, Tak for tilføjelsen!
Med venlig hilsen Kim H. T MWC |
Hej Fashion-Seller, Jeg har ikke truet, Habib, men har gjort ham opmærksom på konsekvensen af at ikke betale. Du skal huske vi er 6 partnere i dette stort web-bureau med over 60 programmører og 10 web-designere. Jeg tager ikke den endelig beslutning, da vi som sagt er 6 partnere, hvorfor vi vurderer sag til sag. Du siger jeg aldrig vil retsforfølge for DKK 8.500,- hvad ved du noge om det, det kan være for af principelt skyld. Sagen er faktisk sendt videre til vores firma-advokater, da fler-tal i bestyrelsen har stemt for at vi skal videre i systemet og inddrive de skyldte beløb. Start-gebyr for at åbne sagen koster vores web-bureau DKK 10.000,- i advokat-salær, så jo igen taber vi penge, men som sagt er det princippet idet. Med venlig hilsen Kim H. My Web Creations
|
Vejledning er vejen frem når starter første gang og er uvidende om alting , kan der udmærket gå et par måneder , til man forstår hvad man vil have selvfølgelige kan man ikke sammenligne mine problemer direkte med hans med der er en del ligheds punkter. Mine problemer er med andre webmaster , vedr. ikke hans sag , med viden er guld og vis man ikke ved noget som helst ligesom mig i start fase kunne jeg sagtes have løbet ind i samme problemer måske... Jeg overtager en flash hjemmeside www.stripdanmark.dk , der næsten ikke findes på google.dk og ryger ind i disse problemer , da jeg vidste noget da jeg startet på projekt. 1 Først projekt starter i asp koder et CMS system kodes fra bunden , ved ikke alt derfor glemmer jeg ligge en del søgeoptimering ting ind i krav listen , kan ikke lave unik titler , url - bliver url med tal uden rss eller feed mv. 2 projekt Starter nye igen indbetaler 10.000 kr. på konto hører aldrig fra person igen , meget dumt af mig . 3 projekt bruger 15.000 kr. et problem kan ikke styrer , bookingformularen skal ring til ham hver gang nye shows typer kommer , er for dyrt at skulle kontaktet en webmaster konstant ved ændringer . 4 projekt indbetaler 5000 kr. bliver syg , kommer ikke kontakt efterfølgende med person.. 5 projekt bruger 20.000 kr. nuværende side laver en bookingformularen i flash og det er en standard wordpress der bliver oploadet , er ikke helt tilfreds med design og at da alle ikke kan se bookingformularen , da alle jo ikke opdateret sin computere til at se flash ,det er også meget svært at oploade billeder på stripdanmark , det er lettere på min side mandestrip.dk ville have det var ligeså let lykkes ikke for den webmaster.. 6 projekt , alt lykkes næsten , med bruger projekt 5 fordi, da jeg kigger i forskellige browser ser højere menuen bar forskelligt ud i teksten hopper op og ned , teksten skulle ikke ligges i sider i højre side bar , med et andet sted dog er det ikke han der laver projektet jeg får det af vide af , men en anden webmaster , har presset min webmaster , med dette lille problem en måneden der gik 5 minutter for en inde på amino.dk at svarer hvordan dette problem løses . 7 Projekt håber jeg lykkes nu , med jeg bliver klogere fra hver gang og ved nu hvordan flere problemer stillinger kan løses og ved meget mere nu og hvad der kan lade sige gøre og hvad der ikke kan lade sige gøre og nogle af tingene har jeg lært nu hvordan laves . Så den rette vejledning fra start af er guld, dog er det meste vigtige at man ved lidt om det på forhånd , så man ved hvad man ønsker og man kan derved også lettere kan gennemskue om den webmaster kan levere ens produkt vis man har en lille grund viden selv
Lyder mest til at ovenstående person ikke har haft den rette viden på forhånd , så projekt fra begyndelse er lidt svære , som webmaster skal du måske bruge lidt længere tid i start proces i vejledning , så når i er kommet halvvejs med projekt finder han ud af at det skulle være anderledes , kan være det går en måneden ekstra i start fase med er givet godt ud da du ikke behøver at lave nyt design hele tiden , for dem der ingen viden har , ved ikke hvad de ønsker |
Uha det blir da spændende at se hva habib siger til det hele .. Det er næsten ligesom Glamour.. |
Habib siger ikke så meget mere. Han har skrevet til undertegnede pr mail og sagt "glemt det", hvad de så end betyder. Jeg har svaret ham igen: "Don´t start what you can´t finish
|
Som jeg også skriver, så gik jeg udelukkende udfra det der er på mobilehouse.dk lige nu, samt det der står i trådstarters indlæg. En lille sidenote, det virker useriøst at du vil sende mig referencer, bare fordi du får kritik. :-) |
Mads Madsen
Udfra dit billede-avatar ligner du min knægt på 14 år, så jeg tager hellere ikke dine kommentarer til Habib for seriøse. Du slynger blot en masse vrøvl ud uden at tænke over konsekvensen, og kommenterer og kritiserer vores web-bureau uden at kende baggrund, hvorfor jeg blot nævnte, at jeg kan sende dig nogen referencer, som kan få dig til at holde din mund. Og slutningvis i din indlæg kommer du med en salgstale, at du ikke har noget at lave og kan hjælpe Habib efter du har givet Habib en fantatisk "rådgivning" , hvordan man kan tillade sig at svine et professionel web-bureau til. Hvor seriøs syntes du selv du er? For mig, er du som sagt kun en knægt (Jeg er 41 år gammel). Hvis det var en voksen person, som havde skrevet dit indlæg, havde han helt sikkert kommet med en undskyldning. Se og lær af Niels Henriksen, som er en voksen person: Han kommenterer intet og noget negativ før begge parter har givet sin version.
|
Så er det vist næsten ved at være på tide at der er udvalgte folk her i tråden der liige tager en lille tur rundt i stuen/børneværelset/haven/<find selv på mere>, trækker vejret dybt et par gange og tæller langsomt til syvogtyve inden i kommer tilbage til tastebrættet. Vi vil meget gerne have at debatten på Amino foregår i en rar og omgængelig tone, også selvom man er uenig. God weekend til jer alle.
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Anders, Tak for opmuntringen Må du få en dejlig og fantatisk weekend! De bedste hilsner Kim Hau
|