I juli 2008 præsenterede jeg min webshop her på siden : www.mobilehouse.dk Jeg bad om hjælp til at opgradere min gamle website og nyt design. Mange interesserede kontaktede mig, og jeg valgte at give opgaven til en fyr der hedder (Slettet af Thorborg) som er fra Vietnam, men arbejder på dansk. Hans firma er (Slettet af Thorborg). Jeg bad om at min hjemmeside skulle ligne og virke som disse 2 websites: http://www.ipmart.com/main/index.php og www.gsmarena.com Han sagde ok til at han kunne lave det for ca. Kr. 28.000,-. Det ville tage 2-3 måneder. Efterfølgende lavede vi aftale om yderligere opgradering og et service manegen program. Derfor ville det tage lidt længere tid og koste ca. Kr. 4.000,- mere. Vi leverede links til den software som programmerne skulle ligne og virke som. Der er arbejdet på hjemmesiden i ca. 1 år, med mange forskellige programører, som vi hver gang får af vide at "denne programør vil rette fejl og lave det vi ønsker" . Og i det år, har jeg tilbudt min hjælp hver dag, og har forklaret og testet de ting der bliver leveret. Hver gang jeg har fået noget tilsendt, så er der noget der ikke virker, eller noget er forsvundet osv. Det er som om det bliver lavet af nogen der ikke har begreb om hvordan en webshop skal fungere og som laver noget uden at tænke på sammenhæng og konsekvens. Hver gang vi tester noget, som viser sig ikke at virke efter hvad vi bestilte, får vi af vide at det ikke bare kan lade sige gøre, men at vi skal snakke med "Bossen". Nu er jeg så træt af dette og kan ikke klare det mere. Jeg har været uden hjemmeside og webshop i mere end 1 år, og jeg har mistet MANGE kunder på den bekostning. Jeg har talt med (Slettet af Thorborg) om det, og har forklaret at det ikke går mere. Han siger blot at han har leveret det ønskede men at det er mig der ikke forstår at bruge det korrekt. Selv idag, mens jeg testede nogle af de første ting på siden, opdagede jeg igen fejl. Programøren svarede igen at "ja det er en fejl som jeg vil rette nu" . Jeg tror ikke på, at en webshop der ikke kan oploade de simpleste basis "produkter/varer" vil kunne fungere med opload af sub-produkt og Sub-Sub-produkt (som jeg har bedt om fra dag 1). I dag har jeg anmodet om at få fjernet alt det nye fra min hjemmeside, og på oploaded min gamle hjemmeside (lavet af Morten T.) som virkede, men som blev fjernet af (Slettet af Thorborg) uden at blive gemt eller backuppet!! Nu har jeg mistet min gamle website og jeg har en hjemmeside fra (Slettet af Thorborg) som ikke virker. Hver gang får vi af vide at det er os der ikke kan forstå manualen til hjemmesiden, eller bruger programmet forkert eller lign. Jeg 2 websites der er lavet af Danske fyre, en af Morten T. (den gamle www.mobilehouse.dk) og en af A-front (www.unlock-simlock.dk) , og jeg har ikke haft noget at klage over ved disse sider overhovedet. Nu har jeg bedt ham fjerne det der ikke virker, og bedt om refundering af vores penge. Jeg har det som hvis jeg havde købt et hus, men stadig ikke har fået vinduer og døre! Hvordan skal jeg kunne bruge det?? Istedet for at sende pengene tilbage og tage hjemmesiden ned, har han bedt om yderligere Kr. 8.425,-og han vil ikke røre hjemmesiden/webshoppen . Han vil sende sagen til sin advokat og tillægge Kr. 100,- pr uge i gebyr hvis jeg ikke straks betaler. Jeg har brug for at høre fra andre hvad jeg skal gøre. Han mener, at han har brugt meget tid på os og har gjort alt, - at han er den forudrettede, men jeg står tilbage uden penge og website - så hvad er vores rettigheder - når vi ikke har fået det vi har betalt for? Er der nogen her i Danmark der kender til denne (Slettet af Thorborg)? Hvis man søger i Amino kan man finde ham med mange tilbud. Er der nogen rådgive mig, vedrørende hvor jeg kan klage i denne sag/situation?? På forhånd tak for råd og hjælp!
|
Hvad siger jeres kontrakt omkring funktionalitet på website, test og godkendelse af det leverede, samt leveringstidspunkt og overdragelse af ansvar for løsningen?