Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop bygget fra bunden - feedback ønskes

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens

Vil blot lige gøre opmærksom på, at jeg nu har implementeret langt de fleste af jeres konstruktive forslag og ideer i webshoppen:

Henrik :
gøre lejeprisen på malerierne mere tydelig
Lejeprisen bliver nu vist på alle malerilisterne og andre steder, hvor malerierne vises. På malerivisningen er lejeprisen desuden flyttet helt op i toppen under salgsprisen.

Martin Tygsen:
1. Det tog mig relativt mange sekunder at finde malerierne, jeg måtte skimme hele siden indtil jeg valgte at trykke på knappen Alle malerier som jeg synes er misvisende. Jeg havde forventet at finde en menustruktur på indgangssiden.

2. Der er gennerelt rigtig meget på forsiden. Det forvirrer og jeg når ikke rigtig at fokuserer på noget af det før jeg er væk igen.

3. Når et billede et åbnet op i stort og man klikker på læg i kurv knappen bliver den inaktiv - det forvirrede mig. Det var først efter jeg havde lukket billedet ned igen og jeg fik kigget på indkøbskurven at det gik op for mig den faktisk var lagt i indkøbskurven.

4, Når man så står i indkøbskurven ser det ud til at ordren er fragtfri. Det er først når man kommer et godt stykke ind i forløbet at man indser der bliver lagt 350 kroner på i fragt. Det skal oplyses meget før. 

5. Hvad nu hvis jeg gerne vil købe 1 malerier og leje 2 andre? skal jeg så gennemfører en betaling 2 gange hos dig? 

6, Når nu det hele er så gennemført som det er så savner jeg detaljen med at når jeg skriver mit postnummer så dukker byen selv op. 

7. Skriv gerne hvor tit du udsender nyhedsbrevet hvis det er en fast rutine f.eks. 2-3 gange om måneden. 

8. Jeg bliver træt af at se på Hejsa... ved alle taleboblerne. Men fedt at se i bruger mit navn når vi kommer lidt længere i forløbet. Udskift Hejsa.. med et par andre ord ved nogle af dem så man ikke støder på ordet Hejsa... 3-4 gange i løbet af få minutter.

1. Der er nu indsat en produktmenu i venstre kolonne på forsiden, som linker ind til serierne.

2. Jeg opsætter om kort tid nogle GWO tests, som vil afklare, om den store mængde indhold på forsiden konverterer godt i forhold til nogle mere simple forside-versioner.

3. Der vises nu en tydelig animation når en vare lægges i kurven (indkøbskurven klapper i og åbner igen med Javascript). Det skulle gerne gøre det mere klart, at et produkt er lagt i kurven - også fra popup boxene.

4. Jeg skriver nu i taleboblen på kurv-siden, hvad fragtprisen bliver i så fald man ikke ønsker selv at afhente varerne. 

5. Postnummer-opslaget er nu implementeret.

7. Der bliver nu også gjort opmærksom på, hvor tit der sendes nyhedsbreve ud.

8. "Hejsa" er blevet udskiftet med "Hej" i dele af checkoutet.

Ole Thorup:
Det eneste, jeg overhovedet kunne sætte en finger på (og her er vi virkelig i småtingsafdelingen) er "undermenuen" til enkelte af fanerne, de er nemme at overse.
Font-størrelsen i undermenuen er nu sat et hak op. Derudover er font-farven ændret fra rød til sort.

Igen MANGE TAK for positive tilbagemeldinger og kvalificeret feedback. Håber det vil kunne mærkes på konverteringerne Smile

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)