Super koncept og superfed webshop Det eneste, jeg overhovedet kunne sætte en finger på (og her er vi virkelig i småtingsafdelingen) er "undermenuen" til enkelte af fanerne, de er nemme at overse. Venlig hilsen |
Tusind tak for de mange tilbagemeldinger. Det er dejligt at høre I synes om webshoppen
Jeg besvarer lige de konkrete spørgsmål der er blevet stillet.
Handelsbetingelserne findes under menupunktet "Om Last Touch", hvor der er et undermenupunkt med betingelserne. Men de kan helt sikkert godt gøres tydeligere.Thomas Gravesen:[...] Eneste minus. Hvor er købs/lejebetingelserne ?
Det vil jeg helt sikkert implementere meget snart. Det kan jo sagtens stå på forsidemalerierne samt på malerilisterne - serierne. God pointe og i øvrigt tak for konstruktiv feedback.Henrik :[...] gøre lejeprisen på malerierne mere tydelig
Hermed gjortLinkCentralen.dk:Du kan tilmelde den på LinkCentralen.dk

Webshoppen er implementeret op på CMS'et Masterpiece 5.0, som er udviklet af webbureauet MCB i Holstebro, hvor jeg selv arbejder til daglig. Vi hoster selv vores websites/webshops, og det giver kunderne typisk 300 kr. for i måneden.Bautik:[... ]HVad skal man give om månenden for sådan en shop ?`;) hehe
Det er blot, hvis nogle af jer vil teste hele checkout, så kan I godt gennemføre ordren til ende med betaling osv. Hvis blot I skriver "test" i kommentarfeltet på den side, hvor adresseoplysningerne indsættes, så vil jeg efterfølgende gå ind manuelt og slette ordren.Stenhoej:[...] Jeg har ikke brugt lang tid på siden, så måske derfor forstod jeg ikke helt hvorledes reglerne var omkring at en eventuel ordre kunne annuleret, selvom man lagde det i kurven for at leje det. [...]
Du har fuldstændig ret. Tror evt. jeg vil sætte skriftstørrelsen en tand op.Ole Thorup:[...] Det eneste, jeg overhovedet kunne sætte en finger på (og her er vi virkelig i småtingsafdelingen) er "undermenuen" til enkelte af fanerne, de er nemme at overse.[...]
Mere feedback er naturligvis velkommen