Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:
Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.

Ja - det burde man umiddelbart tro - men hvis jeg ikke må poste mine resultater alligevel hvis varen ikke svarer til mine forventninger - så har han jo ikke noget at miste.

Mit tilbud går ud på at købe 8.000 visninger på 299,- (tilbudet) og offentliggøre objektive tal fra min webshop samt google analytics efterfølgende. Hvis Senna har et godt produkt gør jeg ham faktisk en stor tjeneste - og jeg stiller ikke engang spørgsmål ved produktet - jeg forventer bare at få noget for pengene.

Jeg betragter altså ikke mig selv som specielt offensiv i denne sag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Henrik Krogh:
Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.

Ja - det burde man umiddelbart tro - men hvis jeg ikke må poste mine resultater alligevel hvis varen ikke svarer til mine forventninger - så har han jo ikke noget at miste.

Slap nu af alle sammen, der er flere af dem der har købt som åben siger de vil poste resultater. Så slå lige koldt vand i blodet, så kan i altid hænge mig til august. Eller bestille der hvis resultatet er godt.

Hvis i vælger at bestille nu, så spare i nok lidt penge da disse priser er åbnings tilbud. Dem der køber nu kan tilmed for lov at fortsætte til denne pris.

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)