Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er slet ikke placering osv. jeg er ude på at vide noget om.

Men jeg ser det sådan her;

Jeg køber et helt nyt produkt af dig. Når jeg køber adwords, kender jeg i forvejen lidt til det - udformning osv. Her kender jeg slet ikke produktet.

Det er fint med tilbudsprisen osv., men jeg vil gerne have en reel mulighed for, at vide hvordan produktet ser ud med de potentielle køberes øjne. Det er for mig, enormt vigtigt, at jeg 100% ved, hvad det er jeg sender ud til potentielle kunder.

Og det kan jeg ikke få at vide her? Ja, den ser ud som når jeg sender den til dig - og dog... Min annonce bliver jo eksponeret sammen med mange andres annoncer...

Og ja - man kan se at de kommer fra facebook, men jeg har også en fanside derinde som giver ret mange besøg...

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Elviraogsixten:

Det er slet ikke placering osv. jeg er ude på at vide noget om.

Men jeg ser det sådan her;

Jeg køber et helt nyt produkt af dig. Når jeg køber adwords, kender jeg i forvejen lidt til det - udformning osv. Her kender jeg slet ikke produktet.

Det er fint med tilbudsprisen osv., men jeg vil gerne have en reel mulighed for, at vide hvordan produktet ser ud med de potentielle køberes øjne. Det er for mig, enormt vigtigt, at jeg 100% ved, hvad det er jeg sender ud til potentielle kunder.

Og det kan jeg ikke få at vide her? Ja, den ser ud som når jeg sender den til dig - og dog... Min annonce bliver jo eksponeret sammen med mange andres annoncer...

Og ja - man kan se at de kommer fra facebook, men jeg har også en fanside derinde som giver ret mange besøg...

Meget valide punkter, og de første i denne tråd.

Selve produktet ser ud som når du sender det, kan godt forstå din bekymring/forviring. Brugeren modtager det i en mail sammen med fire andre reklamer i deres facebook indboks.

Kan god være du har en fanside på facebook, men alle dine reklamer bliver sendt ud på 1 dag, så mon ikke du burde vide en stigning kom fra mig den dag Wink

jeg har præsenteret og forsvaret et produkt fra alle vinkler, og der er ikke meget mere at spørge om eller svare på. Mener du at have spørgsmål eller flere krav efter at have læst HELE denne tråd, så er mit produkt ikke for dig.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 22:55

Christian Senna:

Jørgen Olsen:

Jeg køber gerne en pakke til 299kr og fortæller præcis hvad jeg har haft ud af den i kroner og ører efterfølgende (jeg lukker mine eksisterende facebook-kampagner i perioden så jeg kan lave en præcis måling).

Jeg skal bare have en tilladelse til at poste mine resultater i denne tråd - og det bliver kolde fakta jeg kommer med. Er du imod det vil jeg betragte det som en falliterklæring - er du med på den får du et skulderklap for at tage udfordringen op og få evaluteret din vare.

Jeg forestiller mig at afsløre følgende tal en uge senere:

Besøgstal fra facebook-reklamen til min hjemmeside i perioden.

Antal ordrer i forbindelse med samme.

Gennemsnits ordre-beløb for denne kundegruppe.

På den måde kan jeg udregne pris pr. konvertering og den vil jeg stille op sammenlignet med normal facebook annoncering for min virksomhed samt med adwords annoncering for min virksomhed.

Hvordan lyder det?

Jamen det må du meget gerne, men på 1 enkelt betingelse, og det er du samenligner dem med de tal du har fra facebook på din nuværende kampagne, og i øvrigt kan dokumentere de tal du kommer med.

Med hensyn til de andre ting du nævner så pusher jeg nu langt fra mine produkter lige så meget som mange andre herinde. Prøv at læs mine sidste 100 indlæg eller flere (med undtagelse af dem fra denne tråd) jeg tvivler på du vil finde nogen hvor jeg prøver at sælge noget, ok måske 1-2 stykker. men det er ikke meget og slet ikke sammenlignet med gennemsnittet herinde.

Faktum er at det er fis i en hornlygte, og intet har med fakta at gøre og i øvrigt ikke en diskution der hører hjemme i denne tråd.

Med hensyn til dokumentation af min kampagne så er det ikke så skide svært at dokumenter hvis man benytter sig af analytics.

som jeg skrev i et tidligere indlæg i denne tråd så ønsker jeg kun kunder jeg kan have et godt forhold med, og jeg har derfor ikke lyst til at have dig som kunde

Hejsa.

Først skriver du at jeg gerne må være med - og stiller også betingelser op - og så siger du derefter at du ikke vil have mig som kunde - med begrundelsen at du ikke kan lide mig som person eller hvad?

Hvis du ikke giver mig denne pakke synes jeg du skyder dig selv i foden. Du mister i den grad troværdighed hvis du afviser den kunde der vil anmelde dig bagefter og som kan lægge beviserne / dokumentation på bordet når vi når så langt - og gå linen ud.

Får jeg ikke udbytte af din kampagne vil det jo kun være min subjektive mening at dit produkt var værdiløst - og det vil jeg selvfølgelig lægge vægt på i min anmeldelse.

Jeg kan ikke rigtig se hvor jeg har pisset på din sukkermad henne så jeg spørger lige igen:

Kan jeg bestille 8000 visninger hos dig for 299kr og anmelde dig bagefter? Jeg tror faktisk at jeg som person hvis min anmeldelse er i din favør kan tilføre din virksomhed stor værdi.

Jeg forstår godt hvis du puster dig op - folk ser helst ikke at andre folk bliver rige - men hvis du kan overbevise folk om at du tjener kassen i forvejen ved de at de ikke kan stille noget op med boykot og så handler de gerne hos dig hvis de er nødt til det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Til de få personer der ikke skulle have læs denne tråd, kan se vi nærmer os 2500 visninger så vil jeg lige kort fortælle hvad det drejer sig om.

Via en partner aftale begynder Mirus seo at lave markedsføring via facebook. i forbindelse med dette vil vi gerne have sat den første reklame kampagne igang, og her er plads til 15 reklamer.

Reklamerne består af tekst på maks 250 tegn og op til 3 links.

Alle de personer der modtager disse reklamer er sagt ja til at modtage gode online tilbud, der er altså tale om købevillige modtagere og ikke blot spam eller visning for masserne.

Vi har 3 pakker:

Pakke 1.

8.000 unikke visninger 299,-

Pakke 2.

15.000 unikke visninger 499,-

Pakke 3.

25.000 unikke visninger 699,-

25.000 visninger betyder at der er 25.000 personer der har set din reklame.

Alle pakker giver dig en facebook reklame plads hver måned. Du kan til hver en tid og uden varsel opsige denne plads.

Dette er et unikt tilbud der ikke vil være til rådighed ret længe, i hvertfald ikke til den pris. Så skynd dig at købe en plads i en af grupperne hvis du mener der er kunder at hente på facebook.

Bestil din kampagne på Facebook marketing reklame

Prisen gælder kun de 15 pladser, vi forbeholder os derfor retten til at ændre prisen efter disse er solgt.

Vi har diskuteret mit produkt længe nok.
Jeg står 100% inde for det.
De, der vil have det, er velkomne til at købe det.
De, der fortsat er skeptiskek er velkomne til at fortsætte deres eksisterende markedsføring.

mvh

christian senna

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:04

Tak for svar.

Det var sådan set de sidste spørgsmål jeg havde, og tror nu nok at dit produkt er noget for mig.

Jeg sover lige på det.

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 01:12

Christian Senna:

Til at starte med så må jeg endnu en gang bede dig holde dig til fakta. Dette betyder at ord som at blive taget i røven osv ikke bliver brugt. Ønsker du at fortsætte med dette vil jeg ikke tøve 1 sekund med at bruge tid og penge på en advokat. hvilket du i sidste ende kommer til at betale samt en masse ekstra. Man kan ikke komme med den slags beskyldninger uden at have noget fakta hvilket du ikke har. Så med mindre du vil helt der ud så lad os holde tonen fra nu af.

Het fair.. Kan vi stoppe med at snakke om min tone og begge holde os til fakta?

Christian Senna:

Men lad os for din skyld se lidt på fakta. Jeg tilbyder at sende reklamer ud til en masse grupper på facebook. Jeg kan simpelthen ikke se hvor problemet er. Det er jo præcis det samme du gør !!!! Hvorfor skulle mit være plat og svindel i modsætning til dit !!!

Jeg anser dit forsøg på at sælge dette produkt som svindel i lyset af jeg mistænker dig for at tale usandt om gruppernes eksistens.
Min påstand: De findes ikke
Din påstand: De findes

Aldrig har jeg forklejnet konceptet.

Christian Senna:

Desuden har jeg mirus seo som jeg tjener gode penge på og aldrig ville risikerer at ødelægge med falske løfter eller platterier for at tjene lidt lommepenge.

Du brokker dig en masse over jeg har hapset dit koncept, men hvis du ikke skulle have opdaget det så er dette langtfra et nyt koncept, og slet ikke dit. Og selv om jeg virkelig havde stjålet ideen fra dig er der ikke noget forkert i det.

Det har jeg ikke "brokket" mig over. Jeg føler mig ikke truet. Jeg griner af ligheden, og er satirisk/sarkastisk i forhold til ligheden. Jeg nævner explicit at jeg er ligeglad. Også i lyset af, jeg udemærket ved det ikke er et nyt koncept.
Denne del af diskussionen er lukket. Betragt mig ikke som konkurrent, men alene som skeptiker.

Christian Senna:

Du skriver at du har lavet en søgning på facebook og ikke har kunne finde nogen rabat grupper mm. Nu er det sådan at du gennem hele denne tråd har kastet påstande og andet efter mig som tager sin oprindelse i din fantasi istedet for i de ting jeg siger.

Jeg har aldrig sagt at mine grupper hedder noget med rabatter eller tilbud. Jeg har sagt at nogen af dem er oprettet udelukkende til det formål men der er stor forskel. Det er desuden andre steder hvor du bruger fakta du har digtet og igen kan jeg kun bede dig holde dig til fakta.

Mit forsøg på at søge mig frem til dine grupper kan til alle tider kun ende som indicier. Det er mig umuligt at kunne fremlægge beviser for at noget ikke findes.. med mindre jeg besad bruttolisten over alle FB grupper.

Nej, du har ikke været i nærheden af at nævne hvad grupperne hedder... men du har trods alt postuleret at gruppemedlemmerne ved de går ind til tilbud om online handel. Det er igen kun et indicium, men det er min påstand, underbygget med over 12 måneders erfaring og snesevis af gruppeforsøg, at man ikke kan skabe en gruppe med mange deltagere som ikke bærer et navn der fortæller noget om hvad den er til for...

Christian Senna:

Og nej jeg siger ikke nogen gruppe navne til dig eller andre. Jeg vil gerne have dem for mig selv og være sikker på de ikke bliver ødelagt så der fortsat vil være et godt produkt der kan sælges. hvis det hele skulle være en skummel svindel plan hvor jeg slet ikke sender reklamer ud så vil folk nok opdage at de ikke har fået ekstra besøg den dag deres reklame er blevet vist, desuden har næsten alle analytics, det betyder de kan se deres besøg kommer fra faceook. Så er dette som du siger at tage røven på folk vil de uden tvivl opdage det.

Jeg venter ligeså spændt som Revisor Olsen på svaret til de kundestrømme folk kan forvente.... men det piner mig, som nævnt flere gange, at du kan være over alle bjerge med gode menneskers penge.

I øvrigt er jeg af den holdning at mine skeptiske indlæg skader dit koncept mere end den skade der kunne lides ved at nævne navnene på grupperne.

Christian Senna:

Men helt ærlig som jeg sagde tidligere hvorfor skulle jeg ødelægge min virksomed for at hive et par tusind i lommen. Det ville simpelthen være for dumt når jeg tjener 20 gange så meget om dagen på mine andre produkter.

Og til slut. Nej jeg har ikke en facebook profil i mit navn. Den eneste grund til jeg er på facebook er for at lave reklame, mener personligt ikke jeg er nød til at lave en offentlig tilgængelig dagbog for at lave reklame. du kan dog læse en lille mini profil om mig her seo ekspert christian senna

Jeg fristes til at spørge hvordan det lader sig gøre at du som 13-14 årig allerede arbejdede proffessionelt med IT, og samtidig tog en eksamen i økonomi der kunne gøre dig til senior partner i en privatejet hedgefond i London, for siden at skifte karriere til reklamesælger på Facebook for et par tusind til lommen.... fra en facebook-profil som ikke står i dit eget navn... og i øvrigt lider af så svagt et kendskab til facebook, at du indledningsvist efterlader tvivl om du nogensinde har været i berøring med en gruppe med mere end 5.000 medlemmer.... og at du sporer dig selv ind på en snak om at annoncerne udsendes "vandret", når Facebook faktisk har en indbygget syntaks der sågar gør det umuligt at benytte tabuleringer. Man kan ikke engang rykke teksten ind ved brug af mellemrumstast... OG at du på en eller anden forunderlig vis, mener at en udefrakommende kan skade dine grupper, ved, på en ikke-defineret måde, at overtage dem... eller hvad ved jeg...

men, men, men, det hele er bare indicier der peger mod følgende: 
Grupperne eksisterer ikke..

.. nu smed jeg endnu en time efter dig, for at forsvare aminoers skillinger... øv.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:56

Spændende tråd.. Men det lyder virkelig somom at det er svært at finde frem til de grupper :)   Håber at dem der køber får noget ud af det..

God sommer til alle aminoer..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:27

Det er vel ikke anderledes end hvis man bliver tilbudt en plads i et nyhedsbrev fra et andet firma. Der ved du heller ikke, hvem der har signet op eller hvorfor, men må tage udsenders ord for det, forholde dig til det og sige ja eller nej.

Det er klart, at man efterfølgende må måle på om det kan betale sig at fortsætte abonnementet måned for måned.

Jeg ved heller ikke hvad der er op og ned her, men det lyder potentielt interessant og har valgt at prøve det af en enkelt måned. Når jeg har mine resultater, så kan jeg vælge at poste dem ud her på Amino ... eller lade være, det er helt op til mig selv. I er også velkomne til at spørge ind til det efter 1. august.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg fristes til at spørge hvordan det lader sig gøre at du som 13-14 årig allerede arbejdede proffessionelt med IT

Hvis du lavede matematikken rigtigt ville du komme frem til jeg har arbejdet pro med pc og internet siden jeg var 17 år. Dette var i 1997, et tidspunkt hvor der ikke rigtig fandtes nogen uddannelser og en knægt på 17 kunne få store opgaver med sin viden.

samtidig tog en eksamen i økonomi der kunne gøre dig til senior partner i en privatejet hedgefond i London

Det er en periode på 10 år frem, på den periode kan man nå meget længere, men nu er det en privat god ven der ejer den hedge fond jeg har arbejdet for så det hjalp nok lidt. Desuden er senior partner en stilling man kan købe sig til hvis man smider nok penge i virksomheden.

for siden at skifte karriere til reklamesælger på Facebook for et par tusind til lommen.

Nu er det her ikke mit job, og jeg tjener ikke noget på de her annoncer. Jeg tjener gode penge på mirus seo og nyder at kunne arbejde hjemme og tage det i eget tempo. Dette er blot en produkt udvidelse til de mange jeg allerede har.

Med hensyn til facebook kendskab så vælger du at tro det er svindel blot fordi du ikke forstår det, og jeg gider virkelig ikke at give dig de fif der skal til for at optimerer din egen forretning.

Alle de ting jeg lige har svaret på er negative beskyldninger uden hold lavet fordi du har læst forkert, opfatter forkert, eller simpenthen ikke forstår hvad det er jeg gør.

Vi har diskuteret mit produkt længe nok.
Jeg står 100% inde for det.
De, der vil have det, er velkomne til at købe det.
De, der fortsat er skeptiskek er velkomne til at fortsætte deres eksisterende markedsføring.

mvh

christian senna

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

At Christian vil gå i Baggers fodspor og sælge noget der ikke er der, vil jeg stærkt betvivle.

Der må også her gælde som ved alle andre køb. Er man ikke tilfreds med det leveret så må kunden gøre indsigelse bagefter. Ligesom jeg er ganske overbevist om at de utilfredse nok skal lufte deres utilfredhed her på Amino. Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.

Skepsis er sundt - og jeg kan også godt følge spørgsmålene - for umiddelbart virker denne reklameform som at skyde med spredehagl mod en gruppe mennesker uden at der er garanti for at man rammer målgruppen. Det er afspejles så også i prisen på tilbuddet.

Henrik

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)