Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Elviraogsixten:

Christian... Er der flere tilbudspladser?

Jeg kunne godt være interesseret. Jeg har bare lige 2 spørgsmål ;-)

1. Kan du garantere at det kun er danskere - min shop er nemlig kun baseret på danske handler og jeg er ikke lige klar til - og indstille på - udenlandske handler endnu.

2. Får man selv nyhedsbrevet på Face også?

Ja jeg kan give min garanti for at alle der modtager er fra danmark.

Om du selv modtager reklamen kommer an på om du er medlem af nogen af grupperne.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:59

Men jeg vil gerne være med i grupperne! Hvordan kan jeg på nogen måde få at vide hvad de hedder?

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

deepundercover:

Min mission er ikke at forsvare mit koncept... Jeg pusher affiliate links i børnegrupper, og omsætter for kr. 500-1000 om måneden.
De grupper jeg gør det i har taget et år at bygge op.... og vi taler om 4.000 personer. Jeg opfordrer i øvrigt altid mine kunder til at joine grupperne, så de kan se produktet i egen postkasse.

Hvis der er aminoer der VIL tages i røven, så synes jeg bare de skulle bukke sig foran Christian Senna som så vidt jeg ved har en formiddabel evne til at præsentere tilbud på amino, hvor pladserne bliver solgt før han selv får banket tråden op på 10 sider med egne indlæg... Jeg bliver bare harm når jeg møder modstand fra dem som er ved at gøre sig selv til ofre... Så nu bliver blodårene i tindingerne på denne skribent altså tydeligere..

Men siden min indgangsvinkel er "konkurrenten", bliver jeg ked af at spore en del misbilligelse overfor min skepsis .. endda af erfarne aminoer - om hvilke det undrer mig, at der sker eksplicit opbakning af Senna når mine kritikpunkter i form af de saglige spørgsmål jeg stiller... er bundsolide OG relevante. Skær lige min ironi fra og se skriften på væggen gennem alle mine indlæg...

Jeg kan koge det hele ned til det vigtigste:
Hvad er gruppernes navne?

... Hr. Senna vil ikke svare, og søgefunktionen på Facebook finder ingen spor af grupper der handler om tilbud, rabatter eller online handel der understøtter påstanden om at de eksisterer.

Til at starte med så må jeg endnu en gang bede dig holde dig til fakta. Dette betyder at ord som at blive taget i røven osv ikke bliver brugt. Ønsker du at fortsætte med dette vil jeg ikke tøve 1 sekund med at bruge tid og penge på en advokat. hvilket du i sidste ende kommer til at betale samt en masse ekstra. Man kan ikke komme med den slags beskyldninger uden at have noget fakta hvilket du ikke har. Så med mindre du vil helt der ud så lad os holde tonen fra nu af.

Men lad os for din skyld se lidt på fakta. Jeg tilbyder at sende reklamer ud til en masse grupper på facebook. Jeg kan simpelthen ikke se hvor problemet er. Det er jo præcis det samme du gør !!!! Hvorfor skulle mit være plat og svindel i modsætning til dit !!!

Desuden har jeg mirus seo som jeg tjener gode penge på og aldrig ville risikerer at ødelægge med falske løfter eller platterier for at tjene lidt lommepenge.

Du brokker dig en masse over jeg har hapset dit koncept, men hvis du ikke skulle have opdaget det så er dette langtfra et nyt koncept, og slet ikke dit. Og selv om jeg virkelig havde stjålet ideen fra dig er der ikke noget forkert i det.

Du skriver at du har lavet en søgning på facebook og ikke har kunne finde nogen rabat grupper mm. Nu er det sådan at du gennem hele denne tråd har kastet påstande og andet efter mig som tager sin oprindelse i din fantasi istedet for i de ting jeg siger.

Jeg har aldrig sagt at mine grupper hedder noget med rabatter eller tilbud. Jeg har sagt at nogen af dem er oprettet udelukkende til det formål men der er stor forskel. Det er desuden andre steder hvor du bruger fakta du har digtet og igen kan jeg kun bede dig holde dig til fakta.

Og nej jeg siger ikke nogen gruppe navne til dig eller andre. Jeg vil gerne have dem for mig selv og være sikker på de ikke bliver ødelagt så der fortsat vil være et godt produkt der kan sælges. hvis det hele skulle være en skummel svindel plan hvor jeg slet ikke sender reklamer ud så vil folk nok opdage at de ikke har fået ekstra besøg den dag deres reklame er blevet vist, desuden har næsten alle analytics, det betyder de kan se deres besøg kommer fra faceook. Så er dette som du siger at tage røven på folk vil de uden tvivl opdage det.

Men helt ærlig som jeg sagde tidligere hvorfor skulle jeg ødelægge min virksomed for at hive et par tusind i lommen. Det ville simpelthen være for dumt når jeg tjener 20 gange så meget om dagen på mine andre produkter.

Og til slut. Nej jeg har ikke en facebook profil i mit navn. Den eneste grund til jeg er på facebook er for at lave reklame, mener personligt ikke jeg er nød til at lave en offentlig tilgængelig dagbog for at lave reklame. du kan dog læse en lille mini profil om mig her seo ekspert christian senna

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Elviraogsixten:

Men jeg vil gerne være med i grupperne! Hvordan kan jeg på nogen måde få at vide hvad de hedder?

desvære sådan virker det ikke. Som skrevet tidligere værner jeg om mine grupper for at bibeholde et godt produkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16

Niels:

deepundercover:

Jeg kan koge det hele ned til det vigtigste:

Hvad er gruppernes navne?

Dette er nok det som kritikken herinde har været baseret mest på. Det vil svare lidt til at man får et tilbud om at annoncere i et tidsskrift... men man får ikke at vide hvad det hedder. Hvem har lyst til det? 

Det er noget sludder niels. Jeg har fortalt hvad tidsskriftet hedder.... Det hedder facebook !

Det svare til jeg foræller dig navnet på tidsskriftet men ikke kan svare på om det er side 8 eller 11

Men igen så er alternativet side 20 så kan ikke forstå den store kritik fra enkelte personer. Det her er meget simpelt og ikke tæt på at være så kompliceret som i gør det til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:21

Christian Senna:
Det her er meget simpelt og ikke tæt på at være så kompliceret som i gør det til.

Jeg må give dig ret. Det er helt fair, at der stilles en masse spørgsmål, men så må man også forholde sig til svarene og blot vurdere, om at man ønsker at deltage eller ej - og ikke fortsætte med at være børnefornærmet.

C'mon, det er sgu da ikke en bondegård for at teste om det er noget eller ej. Jeg synes det lyder OK og har købt en stor pakke for lige at prøve det af. Jeg beretter gerne om resultaterne (if any) senere, så kan i jo forholde jer til det.

Videre.

-Ole

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:21

Hør engang... Jeg er super i interesseret i, at benytte mig at det her tilbud. Men jeg vil selv have mulighed for, at se reklamen.

Når man har betalt, kan man så få gruppernes navne at vide?

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Elviraogsixten:

Hør engang... Jeg er super i interesseret i, at benytte mig at det her tilbud. Men jeg vil selv have mulighed for, at se reklamen.

Når man har betalt, kan man så få gruppernes navne at vide?

Reklamen ser ud som den gør når du sender den til mig.

Med hensyn til placering så svare det lidt til at man gerne ville vide hvilke websites ens adwords bliver vist på Tongue Tied

De bliver vist på facebook mere er der ikke i det. Har du analytics kan du måle resultatet meget pæcist og se det kommer fra facebook.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 22:32

Hej Christian Senna.

Jeg mener ikke du løber nogen større risiko ved at tage røven på folk - du kan fortsat sælge herinde på amino selvom du har taget røven på et par aminoer - for er der nogen der tager det op skal hr. Thorborg nok lægge låg på hurtigere end du kan sige spar to - sådan noget mås man nemlig ikke.

Og så er det hulens svært for en kunde at kunne dokumentere om vedkommende har fået noget for pengene eller ej. Og påstand-mod-påstand-sager som du kan skabe på denne måde løber altid ud i sandet og kan ikke publiceres nogen steder for så ryger der advokater på :)

Får kunden ikke nogen kliks kan jeg lige se det for mig - den klassiske: "det må være kundens produkt / tekst der ikke var interessant nok". Den har jeg fået 1.000 gange når jeg har købt værdiløs markedsføring og typisk fra folk der er meget rare mennesker i forbindlese med salget og som efterfølgende bliver ubehagelige og arrogante.

Tjener du over en million om året på din seo-forretning allerede? Det virker lidt i overensstemmelse med min opfattelse af at du kæmper en hård kamp her på amino for at få kunder - no offense, jeg har også brugt lang tid på at slås for kunder herinde - til jeg fandt ud af at det ikke var besværet værd, - nu er jeg her nærmest kun for hyggens skyld.

Jeg køber gerne en pakke til 299kr og fortæller præcis hvad jeg har haft ud af den i kroner og ører efterfølgende (jeg lukker mine eksisterende facebook-kampagner i perioden så jeg kan lave en præcis måling).

Jeg skal bare have en tilladelse til at poste mine resultater i denne tråd - og det bliver kolde fakta jeg kommer med. Er du imod det vil jeg betragte det som en falliterklæring - er du med på den får du et skulderklap for at tage udfordringen op og få evaluteret din vare.

Jeg forestiller mig at afsløre følgende tal en uge senere:

Besøgstal fra facebook-reklamen til min hjemmeside i perioden.

Antal ordrer i forbindelse med samme.

Gennemsnits ordre-beløb for denne kundegruppe.

På den måde kan jeg udregne pris pr. konvertering og den vil jeg stille op sammenlignet med normal facebook annoncering for min virksomhed samt med adwords annoncering for min virksomhed.

Hvordan lyder det?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43

Jørgen Olsen:

Jeg køber gerne en pakke til 299kr og fortæller præcis hvad jeg har haft ud af den i kroner og ører efterfølgende (jeg lukker mine eksisterende facebook-kampagner i perioden så jeg kan lave en præcis måling).

Jeg skal bare have en tilladelse til at poste mine resultater i denne tråd - og det bliver kolde fakta jeg kommer med. Er du imod det vil jeg betragte det som en falliterklæring - er du med på den får du et skulderklap for at tage udfordringen op og få evaluteret din vare.

Jeg forestiller mig at afsløre følgende tal en uge senere:

Besøgstal fra facebook-reklamen til min hjemmeside i perioden.

Antal ordrer i forbindelse med samme.

Gennemsnits ordre-beløb for denne kundegruppe.

På den måde kan jeg udregne pris pr. konvertering og den vil jeg stille op sammenlignet med normal facebook annoncering for min virksomhed samt med adwords annoncering for min virksomhed.

Hvordan lyder det?

Jamen det må du meget gerne, men på 1 enkelt betingelse, og det er du samenligner dem med de tal du har fra facebook på din nuværende kampagne, og i øvrigt kan dokumentere de tal du kommer med.

Med hensyn til de andre ting du nævner så pusher jeg nu langt fra mine produkter lige så meget som mange andre herinde. Prøv at læs mine sidste 100 indlæg eller flere (med undtagelse af dem fra denne tråd) jeg tvivler på du vil finde nogen hvor jeg prøver at sælge noget, ok måske 1-2 stykker. men det er ikke meget og slet ikke sammenlignet med gennemsnittet herinde.

Faktum er at det er fis i en hornlygte, og intet har med fakta at gøre og i øvrigt ikke en diskution der hører hjemme i denne tråd.

Med hensyn til dokumentation af min kampagne så er det ikke så skide svært at dokumenter hvis man benytter sig af analytics.

som jeg skrev i et tidligere indlæg i denne tråd så ønsker jeg kun kunder jeg kan have et godt forhold med, og jeg har derfor ikke lyst til at have dig som kunde

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)