misbilligelse overfor min skepsis .. endda af erfarne aminoer
Jeg gætter på, at den var til mig, så den vil jeg da gerne svare på.
Folk, der kommer med udfald som:
Hvis der er aminoer der VIL tages i røven, så synes jeg bare de skulle bukke sig foran
mod en konkurrent har ganske vanskeligt ved at opnå min respekt.
Jeg har på intet tidspunkt taget stilling til produktet, og jeg kan sagtens se problemet med hemmelighedskræmmeriet om, hvem der modtager tilbuddet.
Men hvis man vil kritisere, må man holde en sober tone.
Jeg har desuden rost Christian for at håndtere kritikken klogt - det gælder sådan set uanset om hans produkt kan bære hans lovprisninger eller ej.
Du, derimod deepundercover. Du taler som om du lige er vågnet på møddingen og skal give nogen skylden, selvom du selv drak dig halvt fordærvet og landede der. Din skepsis er sund nok, men med dit valg af ord og attitude, fremstår du hamrende utroværdig. Det er faktisk dig, der er med til at sørge for at indlægget kommer på "nye" listen igen og igen. Så vidt jeg ser det, svarer Christian bare på tiltale.
Jeg vil foreslå dig at moderere dit sprog, hvis du gerne vil opnå større troværdighed. Det er det, Christian gør, og selvom du muligvis er dygtigere end han til at tjene på FB-grupper, så står Christian altså som vinder af jeres retoriske dyst i mine øjne.
Venlig hilsen
Hans