Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 4 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Dvs man kan godt lave en test mdr, til den nævnte pris. Er man tilfreds fortsætter man til samme pris, og er det modsatte tilfældet, så kan man hoppe fra?

 

Ja dette er korrekt forstået.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hurtige spørgsmål..

1) Er det rigtigt forstået at det er en side/gruppe, som modtager Facebook beskederne? Hvis ja, kan man få oplyst hvilken/hvilke? Det vil gøre det nemmere at vurdere om det er mere værd for een end de alminde Facebook annoncer, som jo kan målrettes en del. For 300kr kan man få ca 80-90 Københavnerklik i alderen 25-45, men sjusser man sig frem til at man kan få mere end 1% ved dine reklamer, er det jo en god deal.

2) Hvor mange links/annoncer vil der være i hver besked?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan desværre ikke oplyse om identiteten på grupper da det vil give mulighed for konkurrenter at kapre konceptet.

Målgruppen er 20-30 i hele landet med indkomst på 12-25k lige opdeling af køn.

Det vil være 5 annoncer i hver besked.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterOM:

For 300kr kan man få ca 80-90 Københavnerklik i alderen 25-45, men sjusser man sig frem til at man kan få mere end 1% ved dine reklamer, er det jo en god deal.

Nu skal du jo også lige se på at hvis du tager 15k eller 25k visninger bliver prisen væsenligt lavere.

Det er altså et rigtig godt tilbud det her.

De første 5 pladser er væk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:
Nu skal du jo også lige se på at hvis du tager 15k eller 25k visninger bliver prisen væsenligt lavere.

Det er altså et rigtig godt tilbud det her.

Det betvivler jeg skam ikke, og det er ikke for at være negativ omkring dit tilbud. Det er bare svært at gennemskue (i hvert fald for mig), når man ikke kender mere til målgruppen, og har lidt specifikke krav.

Men der er jo garanteret nogen, som gerne vil ramme alle - eller i hvert fald de fleste - typer indenfor de rammer, du har oplyst. For dem er det jo et fint tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan desværre ikke pt lave det mere målrettet, men det er på vej.

til at starte med er det dog mere målrettet en normale facebook annoncer da du her kun rammer folk der ønsker din opmærksomhed.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg forestået det rigtigt, når jeg siger at dit koncept lyder på at du har en almindelig facebook gruppe, der er blevet positivt modtaget, og derfor har fået f.eks. 25000 medlemmer. De har så allesammen sagt "ja" (eller det fungerer automatisk når man er medlem af en gruppe), at man har sagt ja til at gruppens ejer kan sender lige så mange beskeder til hvert medlems indbakke.

Det er så disse pladser du sælger ??

Eller har jeg misforstået konceptet ?

Mvh: Lasse Vesterskov

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

tæt på rigtigt jeg har adgang til grupper der tilsammen har over 50k personer. De fleste af disse gruppe er blevet oprettet med det eneste formål at modtage reklame. alle i gruppen er blevet medlem fordi de ønsker at modtage reklame den ene gang om måneden.

Resten af grupperne er normale grupper hvor det efter en afstemning er blevet modtaget positivt at der sendes en reklame ud en gang om måneden med positive følger for gruppen.

Det er pladser i disse to typer af grupper der sælges. Altså grupper hvor folk ønkser din reklame, og har sagt ja til at modtage den direkte i deres facebook inboks.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Kan desværre ikke oplyse om identiteten på grupper da det vil give mulighed for konkurrenter at kapre konceptet.

Målgruppen er 20-30 i hele landet med indkomst på 12-25k lige opdeling af køn.

Det vil være 5 annoncer i hver besked.

Du er da nødt til at vise hvad det er du sælger - folk kan da sagtens kopiere konceptet om de har set jeres grupper eller ej :) Jeg kan da heller ikke sælge en one2one nyhedsbrev uden at oplyse hvilken side det vil blive sendt ud fra.

Er også overrasket over, hvordan du kan sige at målgruppen er så præcis - så vidt jeg ved kan du ikke se andet end de tilmeldte brugeres navne ?

Der udover synes jeg at I skal overveje at ændre priserne, for er der 5 annoncer i hver besked - ville jeg da personligt ikke betale lige så meget for ham der har den første annonce, hvis jeg så skal ligge nederst. Det er jo klart at nr. 1 får mere opmærksomhed end nr. 5

Se det som lidt feedback til konceptet :)

 

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Christian Senna:

Kan desværre ikke oplyse om identiteten på grupper da det vil give mulighed for konkurrenter at kapre konceptet.

Nøøøj, hvor lyder dette koncept bekendt...

Hvis ikke du kan oplyse gruppens navn så synes jeg du skulle skamme dig over at pule godtroende folk i røven.

Sidst jeg checkede var grænsen for hvor mange gruppemedlemmer man kunne sende besked til på 5.000.. Så hvordan sender du til 8.000 personer i en gruppe?


 

Side 4 ud af 12 (112 indlæg)