Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til seo søges

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Lind, den viden du efterspørger kan du f.eks. få ved at læse den fulde version af min bog

Det kan jeg bekræfte... Wink

Den er go' -og så er den ikke engang fra Haribo...Big Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er ingen direkte smutveje - men der er nemme veje. Og i din situation er de bedste forslag at kigge på Mikkels og/eller min bog - begge giver dig hver sine vinkler på at komme i gang. Ideelt bør du købe begge bøger, for så får du altså cremen! At Mikkel så ikke har mit gode udseende og enorme charme ændrer ikke på, at han har en god bog! ;-)

Den pris de to bøger har, kan du ikke matche med noget andet - ganske enkelt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lind:

Så nu spørg jeg dirkete: hvad skal jeg starte med for at opnå en basis viden, der giver et fundament så jeg selv kan udføre lidt...finde du af om det jeg tidligere har lavet er forkert eller på vej....

Hej,

Ved tidligere spørgsmål af den slags, har jeg som regel linket til et indlæg, hvor jeg har samlet en 3-4 amerikanske e-bøger om søgemaskineoptimering for begyndere. Det vil jeg egentlig ikke gøre i dette tilfælde, men i stedet bakke op om de tidligere nævnte e-bøger på dansk.

I dit konkrete tilfælde, hvor du alligevel skal ud og købe SEO-tjenester, vil de par tusinde kroner for bøgerne være nogle af de bedste penge, du får brugt i den sammenhæng.

Hvis jeg var dig, ville jeg starte med Rosenstands bog. Den er ikke så langt, og skrevet så den er letlæselig. Gnaver du den igennem på et par aftener og forstår størstedelen af indholdet, vil det være en rigtig god start.

deMibs bog er lidt mere overvældende, men står sig fint som et supplement til førstnævnte bog. Den spænder meget bredt og omhandler også en del emner, der ellers ikke omtales meget på almindelige SEO-blogs m.m.

(og som et ekstra supplement ville jeg læse Brian Brandts Jysk E-Marketing ved siden af. Det er ikke en decideret SEO-bog, men den rummer noget god inspiration til andre former for markedsføring af din side. Jeg tror, at man stadig får den med i prisen, hvis man køber Rosenstands bog).

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:10

Lad mig lige understrege, at begge bøger skam er ganske lette og underholdende at læse - og første halvdel af min bog er faktisk ganske enkel at forstå. Det er helt basis SEO, som både dem der selv skal udføre det og dem der skal købe ydelser ude i byen kan have glæde af.

Det mere den anden halvdel af bogen, og de mere tekniske afsnit, som nogle måske vil vente lidt med at kaste sig over. Men sådan er det jo tit med større lærebøger og opslagsværker ... Man behøver ikke at læse det hele på en gang :-)

Jeg har selv en masse bøger stående, som jeg er rigtig glad for at have, men som jeg stadig ikke har læst i deres helhed. Jeg starter med at læse de kapitler som er mest relevante for mig lige nu og her, og så har jeg dem ellers liggende ved min side, så jeg kan dykke ned i de andre områder når og hvis jeg skal bruge dem.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)