|
Bande krig - konflik mellem Racer - Gade drenge - eller med andre ord kriminelle der slås om et marked - hvem skal man vælge at holde med og skal man vælge side ? Som jeg ser det vil jeg heller ha at det er min egen hund der skider i min have end det er naboens.
Værktøj til at løse problemet,, tja det er ikke så svært, frigiv Hash - giv gratis metadon og med et er problemet løst samt 78% af alle indbrud - problemet med politi mangel - men hvem ved måske er der nogle af dem der bestemmer som vil få en mindre indkomst. bare en tanke CHAI |
Chai:Bande krig - konflik mellem Racer - Gade drenge - eller med andre ord kriminelle der slås om et marked - hvem skal man vælge at holde med og skal man vælge side ?
Nej, det synes jeg på ingen måde man skal.
Chai:Som jeg ser det vil jeg heller ha at det er min egen hund der skider i min have end det er naboens.
Hvis vi taler om kriminelle rockere vs. kriminelle invandrerbander, går jeg ud fra at "din hund" i din metafor er rockerne?
Ingen af de to upcokede, bundkriminelle, narkosælgende, ildspåsættende, skattesnydende, voldelige, våbenbærende, menneskesmuglende, kvindeudnyttende, morderiske, fuldstændigt vanvittige og i øvrigt idiotiske grupper skulle nogensinde betegnes som værende "mere mig", end de andre, bare fordi jeg tilfældigvis deler hudfarve med den ene.
Men det er så nok bare mig.
Bliv gratis medlem