Hej Jacob Ja der sker en masse lort mange steder i verdenen. Men jeg vil som sagt ikke tage side. Jeg vil bare pointere at i USA og i resten af den vestlige verdenen, der bliver vores ledere konfronteret med deres sager, og vi har frihed til at gøre det. Og den frihed bruger vi så til at lukke øjnene for alt det andet der sker. Som sagt jeg er ikke på nogen af siderne. Jeg er en slags Røde Kors i den her sag. Jeg forstår at store dele af den trejde verden er pissed fordi vi har udnyttet deres ressourcer osv osv. Og jeg forstår ligefrem at de laver terror, ikke at jeg synes det er godt, jeg synes det er noget sygt lort at lave, og jeg vil aldrig bifalde det, men jeg forstår at folk kan komme langt ud, og begå kæmpe tåbeligheder. Men jeg kan også se de uhyrligheder der foregår i de andre lande, og jeg nævner dem. Og jeg bider mærke i at ikke mange interesserer sig for det... så længe USA ikke er med i det. Så må de klare sig selv. Synd egentligt |
Lige en sidste bemærkning herfra i denne debat...
Det sjove er altid, at i sådanne debatter her, der er det afgørende ik, hvilken handling der udføres, men nærmere hvem der udfører den!!!
USA angriber Irak uden beviser = OKAY det er jo USA
USA bomber Japan med en atombombe = OKAY det er jo USA
Irak angriber Kuwait = FORBUDT for de er terrorister
Iran vil have atomkraftværker = FORBUDT for det er Iran! Godt nok er der a-værker mange steder i verden, men det skal Iran satme ik have!!!
Eller det danske eksempel:
BREAKING NEWS: En mand er gået amok i en SevenEleven og har truet personale og politiet med en kniv. Han er blevet skudt af en betjent. han menes at være af udenlandsk herkomst.
Udenlandsk herkomst = FORBUDT sådan en satan... Han laver kun ballade!!! FØJ
BREAKING NEWS: Det viser sig at være en tidligere dansk soldat, som er blevet psykisk syg...
Psykisk syg soldat af dansk herkomst = Nååååååh hvor er det synd for ham, han burde have fået hjælp...
Som alle selv kan se, så er det ik handlingen, som på nogen måde er vigtig, det er nærmere, HVEM der udføre den!!!