Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stod bag 11. september?

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Ja der sker en masse lort mange steder i verdenen. Men jeg vil som sagt ikke tage side. Jeg vil bare pointere at i USA og i resten af den vestlige verdenen, der bliver vores ledere konfronteret med deres sager, og vi har frihed til at gøre det. Og den frihed bruger vi så til at lukke øjnene for alt det andet der sker.

Som sagt jeg er ikke på nogen af siderne. Jeg er en slags Røde Kors i den her sag. Jeg forstår at store dele af den trejde verden er pissed fordi vi har udnyttet deres ressourcer osv osv. Og jeg forstår ligefrem at de laver terror, ikke at jeg synes det er godt, jeg synes det er noget sygt lort at lave, og jeg vil aldrig bifalde det, men jeg forstår at folk kan komme langt ud, og begå kæmpe tåbeligheder.

Men jeg kan også se de uhyrligheder der foregår i de andre lande, og jeg nævner dem. Og jeg bider mærke i at ikke mange interesserer sig for det... så længe USA ikke er med i det. Så må de klare sig selv.

Synd egentligt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lige en sidste bemærkning herfra i denne debat...

Det sjove er altid, at i sådanne debatter her, der er det afgørende ik, hvilken handling der udføres, men nærmere hvem der udfører den!!!

USA angriber Irak uden beviser = OKAY det er jo USA
USA bomber Japan med en atombombe = OKAY det er jo USA
Irak angriber Kuwait = FORBUDT for de er terrorister
Iran vil have atomkraftværker = FORBUDT for det er Iran! Godt nok er der a-værker mange steder i verden, men det skal Iran satme ik have!!!

Eller det danske eksempel:
BREAKING NEWS: En mand er gået amok i en SevenEleven og har truet personale og politiet med en kniv. Han er blevet skudt af en betjent. han menes at være af udenlandsk herkomst.

Udenlandsk herkomst = FORBUDT sådan en satan... Han laver kun ballade!!! FØJ

BREAKING NEWS: Det viser sig at være en tidligere dansk soldat, som er blevet psykisk syg...

Psykisk syg soldat af dansk herkomst = Nååååååh hvor er det synd for ham, han burde have fået hjælp...

Som alle selv kan se, så er det ik handlingen, som på nogen måde er vigtig, det er nærmere, HVEM der udføre den!!!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:14

Og så husk at USA har en sort præsident der er halvt muslim, læser koranen og hedder Barack Hussein Obama. Valgt af det afskyelige amerikanske folk

Der udover er amerikanerne ved at tillade at bygge en moske på Ground Zero.

Min egen lille fattige menig er, at den dag Iran får en blond, halvt kristen præsident der hedder George Slush, og de bygger en kirke ved siden af Mekka, så er verdenen et meget stort skridt nærmere fred. Men det nok bare mig, der ønsker at dræbe en helt masse... hvem ved ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:14

Jimi Hove:
Det har været i verdenens nyheder tusindevis af gange, og har været debateret en milliard gange på debatforums. Så nej det bliver ikke sat overhørigt. At vi umiddelbart ikke kan gøre noget ved, og at vi ikke invaderer USA pga  det , det er anden sag. Men alle de der klagesange om at det aldrig bliver nævnt, glem det.

Men hvordan kan det så fortsætte? Hvis der var vilje til at stoppe den måde at behanlde mennesker på, ville det være stoppet. En invasion er ikke løsningen, men hvis man virkelig mener at menneskerettigheder er noget der skal overholdes, og ikke kun i andre lande, så kunne man vel også få det stoppet?

Så længe vi selv behandler folk sådan, har jeg svært ved at se at vi skulle være dem der fortæller resten af verden, hvordan de skal opføre sig.

Og hvordan du kan få mit indlæg til at blive til at jeg mener du er med i noget komplot, eller drikker irakisk blod, kan jeg ikke rigtig gennemskue :o)

Jeg tror vi har samme ønsker, men er ikke enige om måden de opnås.

Jeg har ikke noget problem i at fordømme andre lande. Jacobs  eksempel er jo absolut en rigtig god grund til fordømmelse. Og den amerikanske krigsførelse og behandling af mennesker er enndu en. Og der er desværre rigtig mange andre. eksempler alle steder. Men skal vi gå ind med den samlede styrke, hvergang vi ser uretfærdighed og umenneskelig optræden? Så er der ikke mange lande der vil gå fri, vores eget inkl.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:18

Jimi Hove:

Min egen lille fattige menig er, at den der Iran får en blond, halvt kristen præsident der hedder George Slush, og de bygger en kirke ved siden af Mekka, så er verdenen et meget stort skridt nærmere fred. Men det nok bare mig, der ønsker at dræbe en helt masse... hvem ved ?

Haha typisk hvid mands bemærkning... Den dag en hvid mand bliver præsident...

Vil du høre noget sjovt? Den hvide mand har aldrig sat sine ben i et land på denne jord uden at fucke alt up!!! Det er så tragisk, men det er sandt Sad
Du kan ik finde et eneste land desværre... Og det er flovt for os!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:19

Jimi Hove:

Der udover er amerikanerne ved at tillade at bygge en moske på Ground Zero.

Det er også for sygt, og det håber jeg godt nok ikke kommer til at ske. Det vil da være at pisse på amerikanerne. Jeg er tilhænger af at muslimerne får nogle moskeer, så de har et sted at praktisere deres religion, som alle andre. Men lige præcis den placering, er da så uhensigtsmæssig som den kan være. Det kan ikke give andet end ballade.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:25

Fashion-Seller:
Det er så tragisk, men det er sandt Sad
Du kan ik finde et eneste land desværre... Og det er flovt for os!

Jeg er ked af at høre at du hader din egen race så meget. Jeg kan betrygge dig med at samtlige andre racer også har fucket stort i verdens historien, og de har også gjort en masse gode ting. Ligesom den hvide mand. Det er ikke så sort / hvidt, som Michael Jackson sang om.

Kan vi ikke bare lade være med at hade hinanden og os selv ? Jeg vil da aldrig i mit liv tage ansvar for hvad nogle hvide har gjort, aldrig i livet. Jeg vil hellere fokusere på alle de hvide, der gør gode ting, de muslimer der gør gode ting, de sorte, asiaterne og alle farver og racer på jorden.

Jeg er bare selv i gang med at være et godt og kærligt  menneske, hvis andre også kunne have den interesse, så ville verdenen være fredelig , efter 2 minutter. Men nej vi skal finde nogle at hade.

Mærkelig verden.

God weekend. Jeg stopper

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:54

Jimi Hove:

Jeg er ked af at høre at du hader din egen race så meget. Jeg kan betrygge dig med at samtlige andre racer også har fucket stort i verdens historien, og de har også gjort en masse gode ting. Ligesom den hvide mand. Det er ikke så sort / hvidt, som Michael Jackson sang om.

Jeg hader ik min egen race, jeg er bare flov over, at så mange hvide dømmer folkefærd og religioner for noget, som man selv har fucked up...

Okay hvilken anden race? Så vidt jeg ved er både romerne, grækerne, englænderne, spanierne og franskmændene hvide...

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:15

Jimi Hove:
Ligemeget hvad der er hvad, så glæder jeg mig til at se alle konspirationsfolkene og anti-usa folkene,. om de også er på barrikaderne for at forsvare sandheden, menneskeligheden og værdigheden når Iran invaderer, slagter og erobrer Irak, efter at USA og deres allierede er ude af Irak.

Initielt: Hvorfor bliver man per automatik til "anti-usa"'er, når man er skeptisk over for en krig? Det vil være meget federe, hvis du istedet valgte at sige "Anti-Bush"-mennesker eller "Anti-krig"-mennesker.

Dernæst: Er problemet nu, at USA ikke skal trække deres styrker ud af landet, som har ført til drab på over en million irakere i frygt for, at Iran skal invadere Irak? Hvis du virkelig tror det, har du virkelig ingen indsigt i Irak-sagen:

1. Mange irakere bor (og gør stadig dagen i dag) i Iran som konsekvens af USA's invasioner af Irak. Hvis du seriøst tror, at problemet ligger i, at Iran udgør en trussel for Irak men at USA ikke gør, så er jeg meget interesseret i at debattere dette emne med dig!

2. Hvorfor tror du, at Iran nu er et problem?

Iran har aldrig angrebet et andet land i i hvert fald 30 år. Den eneste krig, som har hærget med Iran er Irak-Iran-krigen, som Iran ikke var interesseret i, og som Irak initierede.

3. Selv hvis vi antager, at Iran vil "invadere, slagte og erobre Irak"; er det så værre end det, som US og allierede allerede har gjort, og som sjældent bliver kritiseret?

Jeg er imod enhver krig - ligemeget om det er Iran, USA, Nord Korea eller svenskerne, der står bag det. Men Iran (som ikke deltager i nogen som helst krig) bliver kritiseret mere end US, som lige nu har gang i den i Afghanistan og Irak.

Jeg er så træt af, at folk kritiserer det ene og det andet og helt ser bort fra, at US og allierede på baggrund af en løgn om atomvåben invaderede og dræbte tonsvis og atter tonsvis af uskyldige og fattige mennesker.

Mærkelig verden.

Go' aften.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 02:34

Hej alle

Interessant at følge debatten, som jeg iøvrigt har afholdt mig fra at deltage i. Dette simpelthen af den grund, at der 2 emner jeg ikke debattere offentligt

• Politik
  • Religion

Dette ikke fordi jeg ikke har en holdning til det, men det bliver desværre ofte meget følelsesladet med mange beskyldninger og påstande om det ene og det andet.

Jeg vil derfor endnu en gang tilbage til trådstarterens spørgsmål, hvor jeg kun kan konstatere, at den endegyldige sandhed omkring 9/11 får vis desværre nok aldrig. Dette i sig selv er ikke noget nyt, men derimod meget beklageligt, hvilket også bekræftes af historien og andre skelsættende begivenheder.

Jeg har for mig selv den kritiske holdning, at der ikke er nogen, som besidder hele sandheden og kun sandheden. Dette er bl.a. også en ag grundene til, at jeg ikke ofrer så meget som kr. 1,00 eller bare et minut på formiddagsbladene eller for den sags  skyld ugebladene.

Nå inden det hele bliver alt for filosofisk, så må jeg hellere slutte her.

Tonny

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)