Ligemeget hvad der er hvad, så glæder jeg mig til at se alle konspirationsfolkene og anti-usa folkene,. om de også er på barrikaderne for at forsvare sandheden, menneskeligheden og værdigheden når Iran invaderer, slagter og erobrer Irak, efter at USA og deres allierede er ude af Irak. Af en eller anden grund tror de er ret ligeglade. De bekymrer sig nemlig ikke om andre lande i verdenen , hvor folk bliver undertrykt og myrdet i hobetal. Det viser statistikkerne entydigt. Så det udelukkende baseret på had til USA. Og ikke fordi man ønsker at finde løsninger på noget, eller fred i verdenen. Nej, det bare had.Og det bringer sjældent fred Fred være med denne tråd, og alle de mennesker der dør i dette øjeblik, fordi folk er pisse ligeglade, bare de kan få lov til at hade USA
|
Jimi Hove:Ligemeget hvad der er hvad, så glæder jeg mig til at se alle konspirationsfolkene og anti-usa folkene,. om de også er på barrikaderne for at forsvare sandheden, menneskeligheden og værdigheden når Iran invaderer, slagter og erobrer Irak, efter at USA og deres allierede er ude af Irak.
Af en eller anden grund tror de er ret ligeglade. De bekymrer sig nemlig ikke om andre lande i verdenen , hvor folk bliver undertrykt og myrdet i hobetal. Det viser statistikkerne entydigt.
Så det udelukkende baseret på had til USA. Og ikke fordi man ønsker at finde løsninger på noget, eller fred i verdenen. Nej, det bare had.Og det bringer sjældent fred
Fred være med denne tråd, og alle de mennesker der dør i dette øjeblik, fordi folk er pisse ligeglade, bare de kan få lov til at hade USA
Hej Jimi
Efter mere end 60 indlæg så er der endelig én som forstår at skære gennem lo.... Tak Jimi
Den næste tråd må så være om "Sandheden om Holocaust"
Uanset hvad, så vil der altid være nogen som kan finde en konspirationsteori og utallige, som følger med. I det moderne informationssamfund, så er der desværre ikke noget filter udover dig selv.
Jeg vil/ønsker ikke at deltage i denne såkaldte debat, men sidder mere og tænker på ofrene fra 9/11 og billederne af passagerfly, som rammer i WTC.
Tonny
PS. Jimi, da jeg ikke har stjernestatus endnu, så få 5