Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stod bag 11. september?

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ligemeget hvad der er hvad, så glæder jeg mig til at se alle konspirationsfolkene og anti-usa folkene,. om de også er på barrikaderne for at forsvare sandheden, menneskeligheden og værdigheden når Iran invaderer, slagter og erobrer Irak, efter at USA og deres allierede er ude af Irak.

Af en eller anden grund tror de er ret ligeglade. De bekymrer sig nemlig ikke om andre lande i verdenen , hvor folk bliver undertrykt og myrdet i hobetal. Det viser statistikkerne entydigt.

Så det udelukkende baseret på had til USA. Og ikke fordi man ønsker at finde løsninger på noget, eller fred i verdenen. Nej, det bare had.Og det bringer sjældent fred

Fred være med denne tråd, og alle de mennesker der dør i dette øjeblik, fordi folk er pisse ligeglade, bare de kan få lov til at hade USA

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Ligemeget hvad der er hvad, så glæder jeg mig til at se alle konspirationsfolkene og anti-usa folkene,. om de også er på barrikaderne for at forsvare sandheden, menneskeligheden og værdigheden når Iran invaderer, slagter og erobrer Irak, efter at USA og deres allierede er ude af Irak.

Af en eller anden grund tror de er ret ligeglade. De bekymrer sig nemlig ikke om andre lande i verdenen , hvor folk bliver undertrykt og myrdet i hobetal. Det viser statistikkerne entydigt.

Så det udelukkende baseret på had til USA. Og ikke fordi man ønsker at finde løsninger på noget, eller fred i verdenen. Nej, det bare had.Og det bringer sjældent fred

Fred være med denne tråd, og alle de mennesker der dør i dette øjeblik, fordi folk er pisse ligeglade, bare de kan få lov til at hade USA

Hej Jimi

Efter mere end 60 indlæg så er der endelig én som forstår at skære gennem lo.... Tak JimiYes

Den næste tråd må så være om "Sandheden om Holocaust"Hmm

Uanset hvad, så vil der altid være nogen som kan finde en konspirationsteori og utallige, som følger med. I det moderne informationssamfund, så er der desværre ikke noget filter udover dig selv.

Jeg vil/ønsker ikke at deltage i denne såkaldte debat, men sidder mere og tænker på ofrene fra 9/11 og billederne af passagerfly, som rammer i WTC.

Tonny

PS. Jimi, da jeg ikke har stjernestatus endnu, så få 5 Star

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Jeg ved ikke om jeg er en af dem du mener er anti.USA folk. Men det kunne jeg sagtens være, for jeg har ved flere lejligheder udtalt mig kritisk om USA's gøren og laden, i lande jeg ikke mener de har noget at gøre i. Det samme gælder i øvrigt Danmark og England.

Men hvis Iran invaderer Irak, og rent faktisk får held til det, kan man så ikke takke USA for at det kan lade sig gøre? Efter 2 krige (den første accepterer jeg fuldt ud), må vi nok se i øjnene, at den irakiske hær ikke er noget at råbe hurra for. Der er vist ikke meget andet end stumper tilbage.

Der er ikke nogen der kender de præcise irakiske tabstal, men man regner med ca. 150.000

150.000 døde! Og vi taler kun i Irak. Dertil skal du lægge de små 4.000 amerikanske soldater, som også har mistet livet dernede, og de 28.000 der er blevet såret. Det er det blod jeg mener den amerikanske stat har på hænderne. Og jeg har stadig ikke forstået hvad vi/de skulle i Irak, ud over at finde nogle våbern der ikke var der. Det er de samme våben, man nu vil gå ind i Iran for at finde....

Nu har vi set USA's reaktion på ca. 3.000 døde for 9 år siden. Hvad er en passende gengældelse for 150.000?

Jimi Hove:
De bekymrer sig nemlig ikke om andre lande i verdenen , hvor folk bliver undertrykt og myrdet i hobetal.

Altså lidt ligesom det der sker på Guantanamo? Hvor er alle fordømmelserne af dette svineri? Hvordan kan omverdenen sidde den behandling af medmennesker overhørig? Jeg fatter det ikke?

Jeg hader ikke USA, og jeg ønsker også fred i verden. Men jeg er helt sikker på at den måde som USA opfører sig på, ikke kan skabe fred på nogen som helst måde.

Jimi Hove:

Men hvad er løsningen på disse dødsfald? At det er os der slår folk ihjel istedet, for vi slår dem i hjel på den retfærdige måde? Det synes jeg ikke. Tværtimod er det jo bare med til at holde gang i en spiral, som jeg ikke kan se en ende på, så længe der ikke er nogen der reelt ønsker freden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jimi Hove:

1: USA forlader aldrig Irak... I hvertfald ik så længe, at de er nøglen til olien i hele mellemøsten...
2: Har du set de enorme komplekser USA har bygget i Irak? De er større end selv Pentagon og de største i USA...
3: Hvorfor skulle Iran angribe Irak? No olie no point...
4: Iran har ik angrebet nogen, men alligevel har man formået at gøre dem til tyraner... Øhhh... bare fordi man ik slikker røv, så er et land åbenbart i 2010 et terrorland... Jojo point taken Zip it!

Og til dem som hele tiden siger, at kritiske mennesker over for 9/11 ingen beviser har, så bevis overfor os alle, at der ik findes UFOER, flyvende tallerkner og marsmænd.
Nogle mennesker har jo set dem, og beretter om deres oplevelser med dem, og deres vidnesudsagn må vel være på lige fod med det, som den amerikanske regering kommer med i 9/11 sagen...

Im out ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:31
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:45

Desværre, og som forventet, tog i mit indlæg som om at jeg ikke ser at der er sket meget dårligt i Guatanamo osv. Og hvem sidder det overhørig ? Ingen. Det har været i verdenens nyheder tusindevis af gange, og har været debateret en milliard gange på debatforums. Så nej det bliver ikke sat overhørigt. At vi umiddelbart ikke kan gøre noget ved, og at vi ikke invaderer USA pga  det , det er anden sag. Men alle de der klagesange om at det aldrig bliver nævnt, glem det.

Og ja i beviser min pointe. Jeg er hverken på den ene eller den anden side, jeg ønsker bare fred. Men straks kommer alle teorierne om at jeg er med i det store komplot, og drikker irakisk blod til morgenmad, fordi jeg elsker USA.

Alt jeg sagde var : husk også fordøm de andre lande der laver svinerier i verdenen, husk at komme med teorier om dem, husk at føl med dem. De har også brug for jer.

Og som jeg kan se på svarene. Så kommer den opmærksomhed ikke, tråden på Amino kommer ikke, youtube vidoerne kommer ikke, intet kommer. For det handler slet ikke om fred og kærlighed.

Peace out

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:46

Fashion :

Nej Iran er et rart og kærlig land. Tak fordi du forsvarer deres styre. Det ved jeg at rigtig mange iranere værdsætter. Tak

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:52

Jimi Hove:

Fashion :

Nej Iran er et rart og kærlig land. Tak fordi du forsvarer deres styre. Det ved jeg at rigtig mange iranere værdsætter. Tak

Især hende der der lige har fået 99 piskeslag, forud for sin stening og tvangsabort i 6. måned. Tyraner? Neeeej da.....

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:02

Jimi Hove:

Fashion :

Hvordan kan de sige det, når de aldrig har levet et liv i vesten? De lever i en drøm, men bliver grueligt skuffet i sidste ende... Det er jo bevist gang på gang...

Og jeg har ik sagt, at Iran er paradis på jorden... Men er de så meget værre end alle mulige andre? DK og resten af verden er vel paradis så? Stress, depressioner, forældre der ik tager sig af deres børn og giver dem den nødvendige omsorg pga job  mm.
Er det ik bare et valg mellem pest eller kolera?

Jimi Hove:

Og ja i beviser min pointe. Jeg er hverken på den ene eller den anden side, jeg ønsker bare fred.

Fred i verden er en illussion og en drøm... Vesten økonomi kan ik leve uden krigsførsel. Er du klar over, hvor stor krigs "industrien" er?
Når de ansatte hos militæret, våbenproducenter, uniform leverandører, mad leverandører, forsknings firmaer, teknologi firmaer, medicinfirmaer og alle ansatte i firmaer med relation til militæret gøres op, så vil du blive chokeret over, hvor stor en del af samfundet, som der faktisk har en direkte eller inddirekte indkomst baseret på krig...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:05

Jacob Rohde:

Især hende der der lige har fået 99 piskeslag, forud for sin stening og tvangsabort i 6. måned. Tyraner? Neeeej da.....

Ja og der er aldrig sket noget grimt i DKs historie... I see the point...

Og tortur og hån af krigsfanger har da aldrig fundet sted i de senere år... For sådan er hverken danskere, englændere eller amerikanere...

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)