Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus beta

Side 8 ud af 11 (102 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Ps. Plys klubben er kun for de helt indviede, den bliver noget dyrere og mere erotisk relateret ;-)

Hvis der istedet for "Amino Plus" kommer til at stå "Dyt i bamsen" så er jeg din første kunde!

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:08

Martin Thorborg:

Ps. Plys klubben er kun for de helt indviede, den bliver noget dyrere og mere erotisk relateret ;-)

Det lyder virkelig som et spændende koncept. Jeg snupper et medlemsskab også og betaler HVAD SOM HELST Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 00:10

Nu har jeg siddet og rodet med den skide signatur i 10min!!.. Jeg skal lave 1 sølle lille link og den må ik være på mere end 200tegn..Det er jo komplet hjenedødt. Jeg kan dårligt skrive 1 lille linje uden den spammer med rødt!

I det mindste vis hvor mange tegn man har tilbage så man slipper for at sidde og bruge uanede mængder af tid på det lort!..

ELLER for guds skyld sæt den op fra 200 tegn. Det er jo komplet tåbeligt.

ARGH

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:51

Du bliver lige nødt til at forklare hvad problemet er.
Har du brug for mere end 200 tegn (For så er der en løsning ;-) eller bruger du under 200 tegn og får en fejl?

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:47

Kan det tænkes at det tekst du skriver, bliver til over 200 tegn når det laves om til HTML "bagved" i indtastningsfeltet?

Du kan vælge "html" for at se det, og så kan du jo sætte dig til at tælle tegn, eller kopiere teksten ind i en editor der har funktionen indbygget :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:05

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 09:22

Martin Thorborg:

Har du brug for mere end 200 tegn (For så er der en løsning ;-) eller bruger du under 200 tegn og får en fejl?

Dbh Martin

Jeg havde samme problem for et par dage siden, da jeg opdaterede min signatur. Her sagde den, at der kun måtte være 650 tegn og der blev så ikke opdateret. Jeg talte tegn i word og havde kun brugt 171 tegn. Hmm

Jeg tænkte så, at I er jo ved at lave om til PLUS, så det gik nok snart iorden igen... Embarrassed

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:44

Simona - Uniquebook:

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Jeg havde samme problem for et par dage siden, da jeg opdaterede min signatur. Her sagde den, at der kun måtte være 650 tegn og der blev så ikke opdateret. Jeg talte tegn i word og havde kun brugt 171 tegn. Hmm

Jeg tænkte så, at I er jo ved at lave om til PLUS, så det gik nok snart iorden igen... Embarrassed

Det er fordi at tegn-begrænsningen er inkl. html. Klik på HTML i editoren for at se hvor mange tegn der i virkeligheden er. Her kan du så også sanitere det så det blive så "lean" som du ønsker.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 09:46

Jacob Rohde:

Det er fordi at tegn-begrænsningen er inkl. html. Klik på HTML i editoren for at se hvor mange tegn der i virkeligheden er. Her kan du så også sanitere det så det blive så "lean" som du ønsker.

Ok, det vil jeg kigge på - tak Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:05

Er max bredde på logo i signatur på 321pixel også et bevidst valg?

Nææ.. fandt lige noget maxpix i min egen signatur kode.. sorry .. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 8 ud af 11 (102 indlæg)