Og det er mig der lige var loggede ind som en test-person |
Amino plus beta
Vil bare lige informerer om at købe knappen nu er helt væk... ! er dette med vilje ? Yderligere spørgsmål.: Hvor hentes den PR håndbog der beskrives? Der stod et sted i teksten da jeg købte at de første 100 fik et gavekort på 1000,- eks moms til amino sponsor reklamer ud over de 500,- der er med i abonnement. Denne tekst kan jeg ikke finde mere (er det mig der er blind ?) Og hvis jeg ikke er, modtager man så disse 1000,- automatisk i den kode jeg har fået på min mail, eller er det kun på de 500,- ?
Ps. Har først lige lagt mærke til den store banner reklame i toppen er væk, så den generede måske slet ikke så meget enda ;-) |
Amino Plus brugere kan ikke se knappen. De har jo ikke grund til at købe det igen Istedet vil der på et tidspunkt komme en knap til at forlænge abonnementet når det et tid til det.
Skriv til nicolai ang. PR-håndbogen. Inden længe vil der i velkomstmailen være et link til den, men for jer der allerede er medlemmer skal I kontakte Nicolai.
Den er jeg lidt usikker på - der må jeg vende tilbage. |
Tak for hjælpen, der er så godt nok 29 profiler på amino der hedder nicolai lol, men forventer at modtage en mail på et tidspunkt. |
Så blev jeg også tilmeldt. Spændende at se, hvor mange som tilmelder sig i de kommende uger.
|
Tak til jer alle sammen, det er rigtig rart med god opbakning. |
Hej Christian Jeg tror intentionen var at man fik for 1.000 kr. ialt. Men Nicolai skal nok vende tilbage snarest. Dbh Martin |